SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit ook niet mag mbt de Adsense, alvast mijn excuses.
[ Bericht 11% gewijzigd door spierbal op 03-06-2013 23:07:22 ]-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En crap idd.Arm kind...
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Wat was het nou ook alweer, kdacht theyncquote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Baghdaddy het volgende:
.
Waar heb je dit gevonden dan?
Edit: http://people.smashpipe.com/?f=7mgXN2HshDw ?
Kijk al staat het op youtube, dan zal het hier ook wel goed zitten. Ik gooi hem even in de OP.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Baghdaddy het volgende:
.
Waar heb je dit gevonden dan?
Edit: http://people.smashpipe.com/?f=7mgXN2HshDw ?
Deze is geproduceerd uit gifgasaanvallen van Israël.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben ook bang voor misvormde baby's door Eraserhead.
Ook zo fijn subtiel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat kind is niet meer te redden. afmaken dus.
Dan mogen ze jou ook meteen meenemen okay ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat kind is niet meer te redden. afmaken dus.
Mua, waarom zou dit beroepsgeheim zijn? De maker van de video zegt dat hij bewijs aan het opnemen is zodat men niet gaat zeggen dat het nep is. En ze willen uitvogelen hoe dat kind kan gaan ademen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef Wespensteek het volgende:
Schandalig en respectloos dat men deze beelden zomaar op internet zet, medisch beroepsgeheim vergeet het maar, arme ouders.
Ik neem aan dat ze dat al uitgevogeld hebben...hadden ze maar een paar minuten voor tenslotte.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:17 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mua, waarom zou dit beroepsgeheim zijn? De maker van de video zegt dat hij bewijs aan het opnemen is zodat men niet gaat zeggen dat het nep is. En ze willen uitvogelen hoe dat kind kan gaan ademen.
Ja want ik heb een omgekeerde neusquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dan mogen ze jou ook meteen meenemen okay ?
Nah ik versta wat zij zeggen. Is dat ding op zijn voorhoofd geen penis? Dat zeggen ze trouwens niet, maar zo lijkt het op. Anders is dat kind geslachtloos.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat al uitgevogeld hebben...hadden ze maar een paar minuten voor tenslotte.
Dat kind ademt ergens door anders was het allang dood geweest.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:21 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nah ik versta wat zij zeggen. Is dat ding op zijn voorhoofd geen penis? Dat zeggen ze trouwens niet, maar zo lijkt het op. Anders is dat kind geslachtloos.
In het filmpje zie je duidelijk een piemolquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat kind ademt ergens door anders was het allang dood geweest.
Ja en, daar kun je nog steeds niet door ademen hoor, iets te klein gaatje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:22 schreef spierbal het volgende:
[..]
In het filmpje zie je duidelijk een piemol
Sorry, reacties was bedoeld voor rakottoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja en, daar kun je nog steeds niet door ademen hoor, iets te klein gaatje.
Op die manier.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:25 schreef spierbal het volgende:
[..]
Sorry, reacties was bedoeld voor rakotto
Volgens mij is het beeld geblurred, zit er dus wel een piemeltje of vagijntje (volgens mij een piemeltje).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:21 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nah ik versta wat zij zeggen. Is dat ding op zijn voorhoofd geen penis? Dat zeggen ze trouwens niet, maar zo lijkt het op. Anders is dat kind geslachtloos.
Het leeft in die film wel degelijk...maar hopelijk is de natuur het genadig geweest...hoe moet je die fouten in vredesnaam herstellen zodat het kind een menswaardig leven kan lijden?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:24 schreef bulbjes het volgende:
Does it live?T bewoog wel ff, maar kwam dat uit de baby zelf? Verder zag het er redelijk levenloos uit.
Ik heb ook wel eens van dit soort gedrochten gezien: foetussen zonder gezicht, maar met alleen een slurfje in het midden etc. Maar dat was dan op sterk water, in een anatomische afdeling van een ziekenhuis. Moeder natuur kwam er daarbij thank God toch achter dat de foetus teveel foutjes bevatte of zo.
Maar je zal idd maar zoiets uitpoepenBrrrrr. The horror.
Als het überhaupt zo kan leven zal het operaties ondergaan om dingen te corrigeren maar een zwaar leven zal het kind zeker hebben, zeker daar waar het geboren is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:37 schreef Jellereppe het volgende:
Tja, de vraag is wat met het kind te doen. Een normaal leven zal het niet kunnen leiden.
Poeh, wat o.us zegt lijkt mij ook het beste. Dat kind heeft nu al geen leven. Daarnaast wat voor operaties heb je nodig, mocht het al mogelijk zijn. Geen idee of ze dat überhaupt kunnen uitvoeren in Egypte.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het überhaupt zo kan leven zal het operaties ondergaan om dingen te corrigeren maar een zwaar leven zal het kind zeker hebben, zeker daar waar het geboren is.
Zijn woorden zijn misschien wat hard maar ik ben het wel eens met zijn strekking.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dan mogen ze jou ook meteen meenemen okay ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |