Laten we vooral allemaal hetzelfde denken/doen/reageren. Zo heb je de beste discussies en heb je mensen die zich verheven voelen, omdat zij wel menen te kunnen discussieren.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey zG, heb jij al aan je legerplicht voldaan?.
I did my best, ik geef het op, aan beide kanten van de discussie zitten er een paar met complete muren voor hun kop.
Je bent op je gedrag aangesproken door meerdere mensen. Hell,jij en ik hebben eerder geclasht, dus wat ik zeg is niet nieuw voor je.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal ik op jouw manier reageren dan? Ok.![]()
Je begrijpt niet wat ik wens te zeggen of ik kan het niet uitleggen.
Pfoe, neem het ff in delen op, anders klapt het bankenstelsel nog in elkaar als er ineens zo'n bedrag verdwijnt.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef fb12fb12 het volgende:
Voor de zekerheid effe me money weghalen daar, kan geen risico nemen met 5.000 euro.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pfoe, neem het ff in delen op, anders klapt het bankenstelsel nog in elkaar als er ineens zo'n bedrag verdwijnt.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:39 schreef Che_ het volgende:
Pff, voor de agenten die niet onnodig geweld gebruiken, hun collega's in toom houden, normaal communiceren met demonstranten is het wel moeilijk nadat dit afgelopen is.
Uitgesteld.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey zG, heb jij al aan je legerplicht voldaan?.
I did my best, ik geef het op, aan beide kanten van de discussie zitten er een paar met complete muren voor hun kop.
Kijk eerst naar jezelf wil je. Ik zie jou anders ook niet zinnig discussiëren als jij het ergens niet mee eens bent.. Doe jij zoals jij dat wil, doe ik zoals ik dat wil.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent op je gedrag aangesproken door meerdere mensen. Hell,jij en ik hebben eerder geclasht, dus wat ik zeg is niet nieuw voor je.
Het zal wel aan de rest liggen ja. Maar goed, verspilde energie. Have fun.
Bram Vermeulen @bramvermeul 38mquote:Op maandag 3 juni 2013 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Om maar ontopic te gaan: wordt er nog steeds gedemonstreerd eigenlijk?
Ze kunnen het niet alleen. 3/4 meerderheid nodig. Zal dus met steun van een andere partij (kleine kans) of door middel van een referendum (>50% is genoeg) moeten.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:43 schreef Senor__Chang het volgende:
Weet iemand wanneer de geplande grondwetswijziging plaats moet vinden? Dat moet toch gebeuren vóór de volgende verkiezingen als het aan de AKP ligt?
Per referendum wel dacht ik. In het parlement sowieso 3/4 nodig.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:46 schreef MouzurX het volgende:
Maar >50% nodig om de grondwet te wijzigen?
Beetje onzin hoor, er zijn talloze filmpjes van demonstranten die alleen zijn afgezonderd en daarna door 10 politieagenten in elkaar worden getrapt/geslagen op een manier waar eindhoven niks bij is. Dat zou zelfs niet mogen tegen relschoppers die wat hebben vernield.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:47 schreef Che_ het volgende:
Het is voor de politie moeilijk om onderscheid te maken tussen vreedzame demonstranten en relschoppers die voornamelijk om het rellen/vernielen komen. Vandaar dat je ook ziet dat er soms onnodig hard geweld gebruikt wordt. Natuurlijk is het geweld bij totale vreedzame demonstranten fout en zijn de agenten in kwestie erg verkeerd bezig.
Oh, ik had vernomen dat AKP+BDP genoeg zou zijn.. Tenminste dat heb ik vaak gelezen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet alleen. 3/4 meerderheid nodig. Zal dus met steun van een andere partij (kleine kans) of door middel van een referendum (>50% is genoeg) moeten.
De sfeer in Besiktas is nu wel grimmig met veel traangas en rellenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:48 schreef De_Guidance het volgende:
Bram
Amazed by the good atmosphere. One protestor told me: ,,We will stay here untill Tayyip says something nice to us.''
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:48 schreef De_Guidance het volgende:
Bram
Amazed by the good atmosphere. One protestor told me: ,,We will stay here untill Tayyip says something nice to us.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |