Ik dacht dat ze juist onlangs meer problemen bij de bar konden repareren, of moet dat nog komen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef TC03 het volgende:
Alleen repareren ze iPhones (nog) niet maar worden ze gewoon omgeruild voor refurbished toestellen.
Zonder afspraak had ik gelukkig geluk en kon ik binnen tien minuten geholpen worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En toch zijn de afspraken zo vol. En een wachttijd van minimaal 4 dagen. Hoop dat de vestigingen in Den Haag en Haarlem de druk weg kunnen nemen.
Dat moest inderdaad nog komen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist onlangs meer problemen bij de bar konden repareren, of moet dat nog komen?
Gelukkig maar dat ik weet dat ik echt chronisch ziek ben. Hartstikke legaal afgekeurd voor 100 %.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je hebt geluk dat je in een land woont waar iedere mongool wordt gepamperd. Echt super voorelkaar
helemaal hardstikke mooi, maar dan moet je niet de blije eikel gaan uithangen dat je op kosten van de mensen die wel gezond zijn een iphone5 kan kopen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik weet dat ik echt chronisch ziek ben. Hartstikke legaal afgekeurd voor 100 %.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:34 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
En voor de zeikerds: Ik heb de iPhone gekocht van geld van spullen die ik heb verkocht/verjaardagsgeld.
Die is er wel hoor, ik gebruik altijd i-tools, superproggiequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Apekoek het volgende:
Is er een manier om makkelijk muziek naar mn iphone over te brengen zonder itunes?
Tof, bedankt!quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:47 schreef mirelia het volgende:
[..]
Die is er wel hoor, ik gebruik altijd i-tools, superproggie
lifes a bitchquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:04 schreef retorbrapi het volgende:
Jullie zijn echt gemeen tegen brummetje.
Ja waarom is dat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:04 schreef retorbrapi het volgende:
Jullie zijn echt gemeen tegen brummetje.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Apekoek het volgende:
Is er een manier om makkelijk muziek naar mn iphone over te brengen zonder itunes?
http://www.apple.com/itunes/itunes-match/quote:
Hij vraagt om een oplossing zonder iTunes, en jij komt aan met iTunes Match. Jaja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:52 schreef n8n het volgende:
[..]
[..]
http://www.apple.com/itunes/itunes-match/
Ik heb geen iTunes nodig om muziek over te zetten van Mac > iPhone, enige actie is nog mapje muziek in itunes flikkeren. En anders kan je altijd nog via de store op iOS kopenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij vraagt om een oplossing zonder iTunes, en jij komt aan met iTunes Match. Jaja.
Hoe doe je het dan? Want muziek toevoegen aan iTunes Match kan maar op twee manieren:quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb geen iTunes nodig om muziek over te zetten van Mac > iPhone, enige actie is nog mapje muziek in itunes flikkeren. En anders kan je altijd nog via de store op iOS kopen
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb geen iTunes nodig om muziek over te zetten van Mac > iPhone, enige actie is nog mapje muziek in itunes flikkeren. En anders kan je altijd nog via de store op iOS kopen
Op mijn PC ook niet. Mja, je moet wel een snelle PC hebben. Op een Celeron werkt het inderdaad voor geen meter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |