En de rest van die verzekering is gratis?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:03 schreef very het volgende:
[..]
Lach maar hard hoor.
Maar voor 40 euro eigen risico heb ik gewoon weer een nieuw toestel.
Daarbij heb ik al 4 jaar een iphone, en pas 1 keer een gebroken glas gehad (en dus 1 keer 40 euro moeten betalen). En ik ben nou niet bepaald een voorzichtig type.
Dat vind ik dus een niche.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit. Ik zat gisteren weer met een nzb file die iemand me gemailed had die ik met geen mogelijkheid op de juiste plek op mijn NAS kreeg (vanaf mijn telefoon dus).
Misschien wel, maar wat ontbreekt er nou precies? Maar bestanden kan je gewoon in elke willekeurige app openen die het aan kan. Wat is het probleem dan precies? Dus volgens mij gaat het echt alleen om foto's. Voor de rest is het er gewoon al.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, met dat soort dingen zit ik ook vaak te kutten en verminderd gewoon het gebruiksgemak en daardoor een stukje bestaansrecht. Een smartphone is tegenwoordig gewoon een zakcomputer. En ik ben het eens met TC03 dat er niet allerlei ingewikkelde menu's en dergelijke moeten komen maar een simpele copy-paste optie voor bestanden en links moet toch te bedenken zijn lijkt me.
dan heeft hij al gauw 8*12*4=380+40 euro betaald voor een kapot scherm. Die laat ik voor 70 euro fiksen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En de rest van die verzekering is gratis?
10tje per maand. Is idd als je het allemaal bij elkaar op telt misschien niet heel voordelig. Maar dat 10tje per maand merk ik niet in mijn knip hoor. Dat is me het geruststellende gevoel wel waardquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En de rest van die verzekering is gratis?
Ik heb toen ook gelijk alle andere gebreken aangestipt en heb gewoon een gloednieuw toestel gekregen. Voor 420 euro voor een gloednieuwe iPhone 4S ipv enkel een scherm + de gedachte dat je niet panisch hoeft te doen met je telefoon en allerhande lelijke hoesjes erom hoeft te gooien om hem netjes te houden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan heeft hij al gauw 8*12*4=380+40 euro betaald voor een kapot scherm. Die laat ik voor 70 euro fiksen.
Maar jij durft hem ook gewoon niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:34 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik zit nu met gewoon gebruik aan de 2 dagen en 2 uur standby. En nog 23 % batterij over.
Over de levensduur van de telefoon neem ik het risico wel en betaal ik dat geld wel als het fout gaat... Het moet echt flink mis gaan wil ik het niet zelf kunnen betalen en dan nog valt het onder mijn eigen inboedel-voorwaarden... Enige afweging dan is of ik daarna een eigen risico van 150 wil betalen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:20 schreef very het volgende:
[..]
10tje per maand. Is idd als je het allemaal bij elkaar op telt misschien niet heel voordelig. Maar dat 10tje per maand merk ik niet in mijn knip hoor. Dat is me het geruststellende gevoel wel waard
ja, met zo'n enorme militaire gradatie beschermkoffer eromheen hoef je niet bang te zijn dat er wat mee gebeurd. Maar ik vind hoesjes gewoon sowieso gaar, in welke vorm dan ook. Gewoon niet esthetisch verantwoordquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Over de levensduur van de telefoon neem ik het risico wel en betaal ik dat geld wel als het fout gaat... Het moet echt flink mis gaan wil ik het niet zelf kunnen betalen en dan nog valt het onder mijn eigen inboedel-voorwaarden... Enige afweging dan is of ik daarna een eigen risico van 150 wil betalen.
Ik heb dat niet / er niet voor over*. Dat is het nadeel van ziek worden, terwijl je maar 24 uur per week werkte... Dan moet je het met heel wat minder doen, maar mij hoor je niet klagen, het gaat prima.quote:
Of niet..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar jij durft hem ook gewoon niet te gebruiken.
Mwah ik doe er geen dag mee. Elke avond is dat ding wel leeg.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:17 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Of niet..![]()
2 dagen deed ik met de Iphone 4, laat staan met de Iphone 5.
Of mijn batterij van de Iphone 5 is niet goed?
Heb hetzelfde. Lijkt me vrij normaal bij de 5 denk ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:38 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mwah ik doe er geen dag mee. Elke avond is dat ding wel leeg.
ik ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:38 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mwah ik doe er geen dag mee. Elke avond is dat ding wel leeg.
Zelfs met gematigd gebruik merk ik dat veel "afgesloten" apps stiekem nog stroom trekken. Handmatig steeds alle apps sluiten is waanzin, maar ik vind in vergelijking met toen ik in 2010 mijn telefoon een dag kon gebruiken met nog pakweg 10% op de teller bij het naar bed gaan het anno nu wel belachelijk dat het vaak met procenten in een kwartier naar beneden keldert.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mensen die 1 dag met de batterij kunnen doen
Ik moet hem rond 1300/1400 aan de oplader hangen en dan als ik naar bed ga weer. Heb 2 weken geleden nieuwe accu erin laten zetten (origineel)
Maar ik gebruik hem echt veel
Hoe zit het met je helderheid?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik moet hem rond 1300/1400 aan de oplader hangen en dan als ik naar bed ga weer. Heb 2 weken geleden nieuwe accu erin laten zetten (origineel)
Eigenlijk alleen prettig in de volle zon IMO, verder is 30-50% meestal ruim voldoende.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op hoogste stand (vind ik het fijnst) dus een goede energievreter
Nogmaals: Dat is NIET de Otterbox!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor iemand die het niet zo breed heeft, was die 1dayfly-case juist een buitenkans.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nogmaals: Dat is NIET de Otterbox!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Ik kom uit op 2 uurquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je je iPhone nou in 10 lagen bubbeltjesfolie wikkelt, kan hij van wel 50 verdiepingen naar beneden vallenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nogmaals: Dat is NIET de Otterbox!
zonder folie ook. Alleen is die dan stuk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je je iPhone nou in 10 lagen bubbeltjesfolie wikkelt, kan hij van wel 50 verdiepingen naar beneden vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |