Ik zeg: DOEN!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd op iOS7Wil bijna mijn S3 in de verkoop gaan gooien of ruilen om desnoods een 4S te halen, maar lijkt mij vrij zinloos en een downgrade. Iemand dit kan tegen spreken of er mee eens is? Wat vinden jullie?
Hoor alleen dat de batterij wat minder is op de 4S, vergeleken met de S3.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Catch22- het volgende:
Sja. Denk dat t qua gevoel wel wat vlotter is. Heb geen dagelijkse ervaring met de 4s. Wel met de 5 en de s3, daarin voelt de 5 sowieso veel sneller aan
Uhm, neen. Ik heb alleen maar Apple smartphones gehad. Geen ervaring met Android. Mijn vriendin heeft al jaren HTC, maar ik snap daar weinig van.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan je mij ook nog vertellen waarom, afgezien van iOS 7 en Android?
Heb nog een jaar voordat ik kan verlengen, geen idee of de 4S qua specs en software nog mee kan in die jaar zonder enorm traag te worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:49 schreef CoExist het volgende:
[..]
Uhm, neen. Ik heb alleen maar Apple smartphones gehad. Geen ervaring met Android. Mijn vriendin heeft al jaren HTC, maar ik snap daar weinig van.
Ik heb nu zo'n 15 maanden de 4S en ben er erg tevreden over.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb nog een jaar voordat ik kan verlengen, geen idee of de 4S qua specs en software nog mee kan in die jaar zonder enorm traag te worden.
Ben een ongeduldig ventje en al mijn geld gaat naar de vakantie komende maandenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n 15 maanden de 4S en ben er erg tevreden over.
Ik hoef niet perse de nieuwste smartphone met de beste specs omdat ik design en gebruikersgemak belangrijker.
Als ik jou was zou ik in ieder geval voor de iPhone 5 of 5S gaan.
Ik kwam van iOS vandaan, ben er achter gekomen dat Android niks voor mij is. Wilde vorig jaar zomer de nieuwste hebben, en toen was de keuze tussen de gloednieuwe S3 en HTC One X of de 4S. Plus, ik wil niet de S3 verkopen/ruilen voor een minderwaardig telefoon. Wie weet wordt het traag met iOS 7.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:07 schreef Skull-splitter het volgende:
En dat snap ik nietSteeds van platform switchen voor de laatste/recente specs terwijl de ervaring compleet anders is...
Wat bedoel je precies met de kritiek over de herkenbaarheid? Het is toch een kwestie van gewenning, dan is alles wel weer herkenbaar. Zoveel zijn de meeste iconen nou ook weer niet veranderd.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Really? San Fransisco, fine and all, maar dit komt me echt te blij over... Om over de herkenbaarheid te zwijgen...
Gaat niet om de associatie, maar zoals ik zeg aan de herkenbaarheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:16 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met de kritiek over de herkenbaarheid? Het is toch een kwestie van gewenning, dan is alles wel weer herkenbaar. Zoveel zijn de meeste iconen nou ook weer niet veranderd.
Figures, je bent een vrouw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:42 schreef Snowbells het volgende:
iOS7wat mooi zeg ziet dat er uit. Heeft ergens iets kinderlijks maar ook wel weer mooi.
Gaat passen bij m'n witte iPhone
Meer dat ik niet zo zit te wachten op blijer-dan-een-pauw-in-een-verfwinkel icoontjes en kleurschema's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |