Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge. Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op maandag 3 juni 2013 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende: levitas, vergeet niet dat het in australie 's morgens vroeg al wat aan de warme kant kan zijn, ik was er twee jaar geleden in augustus en toen was het 25 graden, midden in de winter., vandaar die vroege starttijden. wij starten hier ook altijd redelijk vroeg.
quoten met nieuwe tablet werkt niet
Hmm, ik dacht echt dat dat wel meeviel. Maar ik heb dan ook niet hardgelopen toen ik daar de vorige keer was. Ik zit dus fout
Ach, dan tegen die tijd maar kijken of ik bij iemand kan pitten vlakbij de start en anders een goedkoop hostel pakken. Nadeel is dan wel dat je een kamer met een aantal anderen deelt, hoewel mijn ervaring met hostels is dat niemand elkaar wakker houdt...
valt wel mee hoor hatsie, hoef er iig nog niet voor naar de dokter...
Deze oude man heeft maar even een rondje gelopen met Evy.. Houd me jong.. Les 22, 2x 15 minuten met 2 minuten wandelen er tussen. Ging eigenlijk helemaal niet verkeerd. Ben erg benieuwd wat ik ga lopen als ik eindelijk die 5 km zonder wandelstukjes kan volhouden, het komt wel erg dicht bij nu.. Whoei!
SPOILER
Nah, bij een van mijn thuis-hupsoefeningen zei mijn knie net ineens *auw* Afgelopen weekend had ik na het lopen ook al wat last, dus nu heb ik de pest erin. Hoe kan dat nou ineens na bijna 3 jaar probleemloos lopen.
Op maandag 3 juni 2013 21:24 schreef Brighteyes het volgende: Nah, bij een van mijn thuis-hupsoefeningen zei mijn knie net ineens *auw* Afgelopen weekend had ik na het lopen ook al wat last, dus nu heb ik de pest erin. Hoe kan dat nou ineens na bijna 3 jaar probleemloos lopen.
Op maandag 3 juni 2013 21:24 schreef Brighteyes het volgende: Nah, bij een van mijn thuis-hupsoefeningen zei mijn knie net ineens *auw* Afgelopen weekend had ik na het lopen ook al wat last, dus nu heb ik de pest erin. Hoe kan dat nou ineens na bijna 3 jaar probleemloos lopen.
Dat is wel stom ja... Doe je stabiliteitsoefenigen? Ben je bekend met knieproblemen of nooit eerder last gehad?
Hmz, ik heb een enkelprobleempje. Bij afzetten met lopen (ook 'gewoon' lopen) heb ik pijn aan de buitenkant van mijn enkel, net op/in/bij die bal op je enkel.
Googlen maakt me niets wijzer. Als ik even loop wordt het minder.
[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 03-06-2013 21:40:31 ]
Op het filmpje leek ik nog wel te lachen, maar op de foto niet bepaald
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die korte broek kruipt ook nogal op, als ik 'm net aan heb zit ie net boven m'n knieen..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die korte broek kruipt ook nogal op, als ik 'm net aan heb zit ie net boven m'n knieen..
Ik had de rest nog niet eens gelezen en klik, spoiler was open
En klopt ja, start en finish waren in een half-overdekte ijsbaan, inclusief matige gps-ontvangst. Dus m'n eindsprint is niet in cijfers te zien
Dat is erg jammer. Ik zou daarvan ook balen. Edit2: O ja, nu zie ik het filmpje. Daar is het goed te zien dat het half overdekt is. (was straks mobiel en zag het niet)
enige oplossing is stoppen met hardlopen, voor je het weet heb je dan weer flubberdijen!