quote:Op maandag 3 juni 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik begon ook pas op mijn 17de met werkenMaar wel vanaf mijn 13e opgepast en had toen op een gegeven moment 7 adressen
Wat voor werk doe jequote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef nodig het volgende:
[..]Ach beter laat dan nooit
Op mijn 15/16 begon ik meer uit te geven dan er binnen kwam dus ik moest wel werk zoeken
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:46 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga morgen wel leren, nu echt geen zin meer in
Nice werk is datquote:
Welke andere? Ik wil geen andere tussen onsquote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan heb ik meer tijd hier met jou en die andere
dankje poesquote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
zwerty heeft mij pics via dm gestuurd ze is heel knap
ligt er wel aan wat voor hondquote:Op maandag 3 juni 2013 20:50 schreef nodig het volgende:
Poll: Leukste hondennaam
• Zoef
• Henkje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat oppassen verdiende best veel hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef nodig het volgende:
[..]Ach beter laat dan nooit
Op mijn 15/16 begon ik meer uit te geven dan er binnen kwam dus ik moest wel werk zoeken
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
zwerty heeft mij pics via dm gestuurd ze is heel knap
Hmmm echt van alles. Opruimen, afwassen, dingen klaar maken, dingen klaarzetten. Heeeel afwisselendquote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice werk is dat
Wat doe je in de horeca?
Kun je ook aan vrienden rond vragen?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef TienVingers het volgende:
Ik wil ook werk maar ik weet niet wat en ik heb geen zin om iets op te zoeken, kan niks vinden. maar volgens mij ligt dat ook niet helemaal aan mij en is hier ook gewoon echt nauwelijks wat qua werk.
Dus dat is jammer.
Leukquote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm echt van alles. Opruimen, afwassen, dingen klaar maken, dingen klaarzetten. Heeeel afwisselend
quote:
SPOILER: niet klikken sof enge mannendingen onder de spoiler :*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe oud ben je?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef TienVingers het volgende:
Ik wil ook werk maar ik weet niet wat en ik heb geen zin om iets op te zoeken, kan niks vinden. maar volgens mij ligt dat ook niet helemaal aan mij en is hier ook gewoon echt nauwelijks wat qua werk.
Dus dat is jammer.
Niet bij de Hema werken dat is meiden werk hahaquote:Op maandag 3 juni 2013 20:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Die werken ook niet yolo
Meeste meisjes werken wel bij Hema en AH enzo.
Lijkt me echt kutwerk als ik die kinderen van mijn baas soms ziequote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat oppassen verdiende best veel hoor![]()
Nee ze waren lief voor mijquote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Lijkt me echt kutwerk als ik die kinderen van mijn baas soms zie![]()
Opvoeden moet zo af en toe een ramp zijn
Ja maar die willen mij niet bij de AH was ik niet eens geselecteerd voor gesprek want ze hadden mensen die beter voldeden aan functieprofielquote:Op maandag 3 juni 2013 20:52 schreef msacras het volgende:
[..]
kan je altijd bij een supermarkt gaan werken of horeca
Werken best wat jongens hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet bij de Hema werken dat is meiden werk haha
Euhquote:Op maandag 3 juni 2013 20:55 schreef supersof het volgende:
als je diploma verbrand omdat je huis in de fik staat, krijg je dan een nieuwe?
Staat dat niet allemaal ergens geregistreerd ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 20:55 schreef supersof het volgende:
Denk ik wel jaquote:Op maandag 3 juni 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Staat dat niet allemaal ergens geregistreerd ofzo?
Nee dan zou ik hier nu niet posten lijkt mequote:Op maandag 3 juni 2013 20:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Euh
Staat je huis nu in de fik dan?
quote:
Mobielquote:Op maandag 3 juni 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dan zou ik hier nu niet posten lijkt me
Geen enkel flauw ideequote:Op maandag 3 juni 2013 20:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Nu ik zo nadenk werden die dingen toch ook vervalst en kon je ze op straat kopen?
omg alberto stegemanquote:Op maandag 3 juni 2013 20:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Nu ik zo nadenk werden die dingen toch ook vervalst en kon je ze op straat kopen?
nee. niet doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Kut, code vergeten
* nodig raakt in paniek
Hier nemen ze iedereen aan bij de AHquote:Op maandag 3 juni 2013 20:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar die willen mij niet bij de AH was ik niet eens geselecteerd voor gesprek want ze hadden mensen die beter voldeden aan functieprofiel
Alex Gquote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef TienVingers het volgende:
Even random, is er een zangeres mooier dan Cheryl Cole?
Supersofquote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef TienVingers het volgende:
quote:
Beyoncequote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef TienVingers het volgende:
probeer je het bij een andere supermarktquote:Op maandag 3 juni 2013 20:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar die willen mij niet bij de AH was ik niet eens geselecteerd voor gesprek want ze hadden mensen die beter voldeden aan functieprofiel
ja je kan een nieuwe aanvragenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:55 schreef supersof het volgende:
Susan Boylequote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef TienVingers het volgende:
hahaha hoe heeft dat dan kunnen gebeurenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef msacras het volgende:
[..]
ja je kan een nieuwe aanvragen
bij iemand die ik ken is zn diploma in de papier versnipperaar gekomenhij kon wel een nieuwe aanvragen
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef TienVingers het volgende:
super wattes?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja die gaat ook wel ja
Maar als je dan die foto's van Super Bowl ziet
hij ging ergens solliciteren en daar wouden ze graag z'n diploma ook zien dus hij had die meegenomen, daar is die diploma even neergelegd en toen heeft iemand anders hem in de versnipperaar gegooidquote:Op maandag 3 juni 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha hoe heeft dat dan kunnen gebeuren
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef msacras het volgende:
[..]
hij ging ergens solliciteren en daar wouden ze graag z'n diploma ook zien dus hij had die meegenomen, daar is die diploma even neergelegd en toen heeft iemand anders hem in de versnipperaar gegooidzag niet wat het was
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef TienVingers het volgende:
Niet gezien neequote:Op maandag 3 juni 2013 21:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Sportevenement in Amerika waar in de pauzes artiesten optreden
wie heb ik nou weer gehosseld?quote:
Ik hou van jequote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie heb ik nou weer gehosseld?
[..]
Ik hou van je
M'n zusjequote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie heb ik nou weer gehosseld?
[..]
Ik hou van je
Begrijpelijk jaquote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
[..]
ja hij is toen ook wel aardig boos geworden op die persoonmaar uiteindelijk kwam alles goed
Ik hou ook van jou, ik hou van iedereen hier, en ik ben niet eens dronken.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou, ik hou van iedereen hier, en ik ben niet eens dronken.
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Okepics van jou danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
mag ik je aanraken?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb rockiejj al een jaar op facebook
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Met deze post heb je een bioscoopvoucher gewonnen volgens mijn random nummer generator.
DM je emailadres maar. (mailinator mag ook)
Bij de start van het nieuwe topic zal er een nieuw random nummer worden bepaald.
M'n haar is al blondquote:Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Op zich leuk maar zou je juist in zomer niet voor iets lichters gaan juist?
wow goede paint ik besef nu pas dat jij die hebt gemaaktquote:Op maandag 3 juni 2013 21:18 schreef Toto69 het volgende:
Alles is hoe dan ook de schuld van de rabobank.
[ afbeelding ]
jij bent een poes?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:21 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik leef gewoon 9 keer hoor weet nie wat met jou is :s
waarom altijd van die vulgaire opmerkingenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij bent een poes?
je hebt er een, maar of je er ook een bent...
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:23 schreef zwerty het volgende:
[..]
waarom altijd van die vulgaire opmerkingen
Hij wil in je broekjequote:Op maandag 3 juni 2013 21:23 schreef zwerty het volgende:
[..]
waarom altijd van die vulgaire opmerkingen
Dat mag alleen ik natuurlijkquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat mag alleen ik natuurlijk
ja?quote:
Ik heb melkquote:
wauwquote:
lekkerquote:
gvdquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Welk instrument doe je
Is het een moeilijk nummer
Dippen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
lekkerik had speculaas dus eigenlijk moet daar wel melk bij
Ohquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Welk instrument doe je
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dippen.
Waarom heb jij altijd koek/snoep. Volgensmij ga jij van binnen nog rotten en diabetes krijgen
Ah kom op, nog fftjesquote:Op maandag 3 juni 2013 21:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
best wel slecht haha, heb echt geen zin meer ;p
maar ik ga wel ovo hoor
Ben je bang voor naalden?quote:
Nu op tv?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan aflevering 4 GO
ik wist niet dat jij naar rtl5 pulp keekquote:Op maandag 3 juni 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan aflevering 4 GO
hoezo datquote:
quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef JRRY het volgende:
in de vakantie word ik namelijk altijd ziek, altijd in de vakantie
terwijl ik dit hele schooljaar paar keer ziek geweest ben waarvan geen enkele keer echt ziek was
Waarom zou ik gelijk diabetes krijgenquote:
quote:
ah dat is wel kutquote:Op maandag 3 juni 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
ik ben wel eens hele kerstvakantie ziek geweest
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou ik gelijk diabetes krijgen
Ik dacht alquote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Grapje toch. Eet je wel netjes je bord met groenten leeg?
Ik fiets altijd op de weg. Is geen fietspad hier. Naja eentje maar daar kom ik nooitquote:Op maandag 3 juni 2013 21:47 schreef JRRY het volgende:
vanochtend op de weg gefietst terwijl dat daar niet mag, ik ben zon badboy :p
het was nog rustig en dat leek me leuk
Ik luisterde hem net nogquote:
Moet er niet aan denken om dat vaak te doen. Vroeger at ik altijd een pak stroopkoeken ofzo per dagquote:Op maandag 3 juni 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht al
Ja hoorSoms niet, maar eet wel gezond hoor. Alleen soms een zak snoep er tussendoor
Maar daar wil ik mee stoppen.
Dit is mensen uitlachen die het slechter dan mij hebbenquote:
ow hier is buiten de woonwijken alles gescheiden :p en ook binnen woonwijken fietspadenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik fiets altijd op de weg. Is geen fietspad hier. Naja eentje maar daar kom ik nooit
Ja laptop op mijn TV aangeslotenquote:
berjikbaar ja?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
ow hier is buiten de woonwijken alles gescheiden :p en ook binnen woonwijken fietspaden
handig
alles is berijkbaar heel snel
?quote:
Maar ik merk er niks vanquote:Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om dat vaak te doen. Vroeger at ik altijd een pak stroopkoeken ofzo per dagVoel me nu al "schuldig" als ik er 2/3 eet ofzo
Pourquoi?quote:
Wat verwacht je er van te merken? ;pquote:Op maandag 3 juni 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik merk er niks vanAlleen kiespijn soms
maar ik ga er mee stoppen, want ook al merk ik er niks van, alsnog is het slecht voor je.
Hey mausquote:
Dat ik dikker word.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat verwacht je er van te merken? ;p
Vitamines innemen merk je ook niks van
Extra kamer enzoquote:
ooh ja. Zet het op marktplaats? Zoek iemand die mee kan en auto rijden?quote:
Pastaquote:
Das zo kutquote:Op maandag 3 juni 2013 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh ja. Zet het op marktplaats? Zoek iemand die mee kan en auto rijden?
hey mausquote:Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pasta!
Ik kwam ff kijken, leuk binnenkomen met die afbeelding haha.
Misschien val je wel keihard af straks haha. Nee maar serieus, als je al die suikers e.d. weg laat ga je je waarschijnlijk ook een stuk fitter voelen. Niet meer al die insulinepieken enzo. Als je zegmaar suiker eet krijg je meer energie, en daarna daalt je bloedsuiker: je krijgt zin in meer snoep en voelt je vermoeid.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pasta!
Ik kwam ff kijken, leuk binnenkomen met die afbeelding haha.
Vertel!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je moest eens weten wat ik allemaal heb gedaan
quote:
en LittleBrownie, minstens zo topquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en LittleBrownie, minstens zo top
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
quote:
Wie? :Squote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Halo als in Haloquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Welk instrument doe je
daisyquote:Op maandag 3 juni 2013 22:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
hoezo ben ik superheldin in plaats van superheld
shotjes :S :Squote:Op maandag 3 juni 2013 22:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
laat die kachel dan ook aan professionals over manquote:Op maandag 3 juni 2013 22:03 schreef Toto69 het volgende:
Mijn armen zijn verbrand![]()
en m'n gezicht is ook helemaal verkleurd
Je broertje is mijn superheld en jij bent een vrouwmensch grquote:Op maandag 3 juni 2013 22:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
kutkachel man, ik dacht wat is ut koud in die douche.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
laat die kachel dan ook aan professionals over man
dan ben jij lesbo nu hoor :Squote:Op maandag 3 juni 2013 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je broertje is mijn superheld en jij bent een vrouwmensch gr
Ja misschien moet ik er maar gewoon mee stoppen. Maar het is zo lekkerquote:Op maandag 3 juni 2013 21:58 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Misschien val je wel keihard af straks haha. Nee maar serieus, als je al die suikers e.d. weg laat ga je je waarschijnlijk ook een stuk fitter voelen. Niet meer al die insulinepieken enzo. Als je zegmaar suiker eet krijg je meer energie, en daarna daalt je bloedsuiker: je krijgt zin in meer snoep en voelt je vermoeid.
Hebben wij dan?quote:
quote:
Das jouw zoontje :S kleinere versie van krabsquote:
uh neequote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Das jouw zoontje :S kleinere versie van krabs
LittleKrabsquote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Das jouw zoontje :S kleinere versie van krabs
Krabsquote:
Weinig, maar dat komt omdat mijn situatie thuis nu een beetje klote is. Af en toe gluur ik een beetje mee, maar zoals je al zei gaat het idd best snel.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zit je eigenlijk in nog meer slowchats? Deze gaat zo snel
En zo vaak gezeik/geen tolerantie tegen elkaar is ook wel een minpunt. Laatste anderhalve week eigenlijk niet echt opgevallen
wilde zéér graag anoniem blijven dus lijkt me welquote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
Wie heeft zwerty trouwens op fb?of is ze nog anoniem?
Kirby is een jongen :squote:
Misschienquote:
Misschien is ze Amalia en daarom blijft ze anoniemquote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wilde zéér graag anoniem blijven dus lijkt me wel
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien is ze Amalia en daarom blijft ze anoniem
dan had ik wel mooie waggiequote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien is ze Amalia en daarom blijft ze anoniem
GRAPJE WNTB LY HVJ WJNMKquote:
quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
Wie heeft zwerty trouwens op fb?of is ze nog anoniem?
Ohquote:Op maandag 3 juni 2013 22:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
te laat ik heb net je auto verkocht
Omg omg omg omg omg omgquote:Op maandag 3 juni 2013 22:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
grapje ik heb juist een mini cooper voor je gekocht
ik heb haar op fb ze heeft echt een regenboogkatquote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wilde zéér graag anoniem blijven dus lijkt me wel
Nee krabs, jij hebt haar niet op fbquote:Op maandag 3 juni 2013 22:17 schreef PvZ het volgende:
[..]
ik heb haar op fb ze heeft echt een regenboogkat
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:17 schreef PvZ het volgende:
[..]
jij bent er ook weer eensquote:Op maandag 3 juni 2013 22:17 schreef PvZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk is Krabs een vaag persoon :S
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |