Wat gebeurd er als een vrouw in de woonkamer komt?quote:
Moet je klappen ofzo?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:19 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als een vrouw in de woonkamer komt?
dan is de ketting te lang
Nee jouw argumenten snijden hout. "Overal heet het zo"quote:Op maandag 3 juni 2013 19:21 schreef hearmeout het volgende:
Arrogante randstad-idioten. Het mag toch nu inmiddels wel duidelijk zijn dat het 'friet is'.
Argument 1:
Allereerst, als je naar de supermarkt gaat, wat vind je daar zoal in het schap?
- Minifriet
- Belgische Friet
- Ovenfrites
- Verse friet
- Frietsaus
Argument 2:
Verder, heel de wereld spreekt van friet.
Frans: Frites
Duits: Pommes Frites
Engels: French Fries
Spaans / Italiaans: Pommas Fritas
België: Friet
Groot gedeelte NL: Friet
Zweden (alle scandinavische landen): Frites
Sloveens: Pomfrit
Allemaal letterlijk FRIET, alleen uitgesproken in een eigen taal. De hele wereld spreekt van Friet, zelfs de Belgen die het hebben uitgevonden! (argument 3)
Maar nee, de arrogante Nederlandertjes van boven de rivieren zullen dit niet accepteren en protest aantekenen! Accepteer je verlies en laat het belachelijke woord 'patat' varen.
Niet over deze post heenlezen aub en weer zelf beginnen over 'patat stond eerder in het woordenboek' of wat dan ook. Kom maar eens met steekhoudende tegenargumenten.
Je hebt een PM. Iets met of je het leuk zou vinden om met mij vrouwvriendelijke seks te hebbenquote:
Ik vroeg je in het andere topic al of jij de "zee" ook "meer" noemt omdat ze dat in het buitenland ook doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:21 schreef hearmeout het volgende:
Arrogante randstad-idioten. Het mag toch nu inmiddels wel duidelijk zijn dat het 'friet is'.
Argument 1:
Allereerst, als je naar de supermarkt gaat, wat vind je daar zoal in het schap?
- Minifriet
- Belgische Friet
- Ovenfrites
- Verse friet
- Frietsaus
Argument 2:
Verder, heel de wereld spreekt van friet.
Frans: Frites
Duits: Pommes Frites
Engels: French Fries
Spaans / Italiaans: Pommas Fritas
België: Friet
Groot gedeelte NL: Friet
Zweden (alle scandinavische landen): Frites
Sloveens: Pomfrit
Allemaal letterlijk FRIET, alleen uitgesproken in een eigen taal. De hele wereld spreekt van Friet, zelfs de Belgen die het hebben uitgevonden! (argument 3)
Maar nee, de arrogante Nederlandertjes van boven de rivieren zullen dit niet accepteren en protest aantekenen! Accepteer je verlies en laat het belachelijke woord 'patat' varen.
Niet over deze post heenlezen aub en weer zelf beginnen over 'patat stond eerder in het woordenboek' of wat dan ook. Kom maar eens met steekhoudende tegenargumenten.
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:06 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is het probleem? Het is gewoon friet
Deze man.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vroeg je in het andere topic al of jij de "zee" ook "meer" noemt omdat ze dat in het buitenland ook doen.
belgen.quote:
Neen. Ik neem uit principe dat afgrijselijke woord 'patat' niet in de mond...quote:Op maandag 3 juni 2013 18:07 schreef CAT988h het volgende:
Voorbeeld : Je haalt toch een patatje oorlog? Of een patat met?
Friet.
Maar gij benne belg! Ah lap zeg!quote:Op maandag 3 juni 2013 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neen. Ik neem uit principe dat afgrijselijke woord 'patat' niet in de mond...
Neen. Half-Belg. Brabander.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:37 schreef CAT988h het volgende:
[..]
Maar gij benne belg! Ah lap zeg!![]()
Hier eten we gewoon patat. Met mayo.
In België ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neen. Half-Belg. Brabander.
En het blijft friet.
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neen. Half-Belg. Brabander.
En het blijft friet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |