SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Ik hou van je!!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef rival het volgende:
en dit dan huppel?
http://bier.uvinum.nl/brewdog-77-lager_kopen
quote:Helaas kun je niet dit product kopen, maar vind een aantal soortgelijke producten gekocht door gebruikers.
Blij met een dode musquote:
Kom op lieverd, een gemiddelde wilgentak is nog breder dan jij bentquote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
Arogantie ten topEigenlijk zouden we nu niet moeten posten
@Hups:
@rival: Wat de neuk ben je eigenlijk allemaal aan het doen in de tuin?
ik zie alleen buitenlandse sites idd..... helaas... vanuit engeland bestellen is ook weer zoveel moeitequote:
Vooral omdat het een schots biertje is en ik alleen maar mensen ken die met regelmaat in Engeland rondrijden!!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie alleen buitenlandse sites idd..... helaas... vanuit engeland bestellen is ook weer zoveel moeite
wat? is toch mijn topic? heb ik aangemaaktquote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
Arogantie ten topEigenlijk zouden we nu niet moeten posten
@rival: Wat de neuk ben je eigenlijk allemaal aan het doen in de tuin?
je zal haar toch vaker moeten slaan vinniequote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op lieverd, een gemiddelde wilgentak is nog breder dan jij bent
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
je zal haar toch vaker moeten slaan vinnie
Relmofjequote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef remlof het volgende:
Jouw topic.
Ik ben voor 8 juni trouwens anders kom ik later.
hoor jij niet blauw te zijn?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef remlof het volgende:
Jouw topic.
DAMN!!quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op lieverd, een gemiddelde wilgentak is nog breder dan jij bent
is alvast voor wanneer Vinnie wilt komen helpenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAMN!!
Er ligt wel een heel grote steen in je tuin
Volgens mij wordt het 8 juni inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef remlof het volgende:
Jouw topic.
Hoiquote:
Oja en er kon geen graafmachine in je tuin komenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
wat? is toch mijn topic? heb ik aangemaaktvan mij, voor jullie
ik ben een jungle aan het omvormen tot een normale tuin... ik heb bomen moeten kappen, uitgraven enz.. mijn tuin begon pas na een halve meter vanaf het water gezien, dus heb een nieuwe wal gemaakt waardoor mijn tuin netjes aan het water grenst. (komen ooit wel foto's van voor de duidelijkheid)
nu zal ik een weekend lang grond moeten verplaatsen om dat nieuwe gedeelte helemaal op te vullen zegmaar.... en het plan is er nog om iets van een zwembad te graven
Wat ik wil kan jij mij niet geven schatquote:
dat is correct en tevens erg vervelendquote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja en er kon geen graafmachine in je tuin komen
wat is dat dan? *nieuwsgierig*quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ik wil kan jij mij niet geven schat
Genoeg!!quote:
Ok, mooiquote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ik wil kan jij mij niet geven schat
nee hoor.. 1 weekendje graven nog, dan is alles wel op zijn plaatsquote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oplossing: graafmachine uit elkaar halen, door het huis heen en in de tuin in elkaar zetten
GODVER!!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
Je grenst toch aan het water? Bel gewoon een paar duitsers op, die graven altijd voor hun plezier aan het water.
Mooiquote:Op maandag 3 juni 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor.. 1 weekendje graven nog, dan is alles wel op zijn plaats
Maar dat is wel leuk om te doenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
en dan moet ik mijn bar/BBQoverkapping nog maken
het bedenken, het ontwerpen, het bouwen en ervan genieten is erg leuk!quote:
Ik heb me al eens rotgezochtquote:Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik had toen een webshop gevonden waar je 77 lager kon bestellen, maar geen idee meer welke.
Ik snap je helemaalquote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
het bedenken, het ontwerpen, het bouwen en ervan genieten is erg leuk!
het hout kopen wat minder
Altijdquote:Op maandag 3 juni 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zet mammastemmetje op... rij voorzichtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is er voor jou aan het koken dan?quote:
Ik leen natuurlijk niet voor niks mijn auto uit hequote:Op maandag 3 juni 2013 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie is er voor jou aan het koken dan?
Oe vraag of ze zaterdag ook mee wil!!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik leen natuurlijk niet voor niks mijn auto uit he
Over een paar dagen heeft ze vast een status als: de flag kan uit want ik bent geslaagt!quote:
Omchetweiveltquote:Op maandag 3 juni 2013 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over een paar dagen heeft ze vast een status als: de flag kan uit want ik bent geslaagt!
Damn ik moest echt hard puzzelen om die te ontcijferen!!quote:
Moet ze werkenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe vraag of ze zaterdag ook mee wil!!
Missie geslaagdquote:Op maandag 3 juni 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn ik moest echt hard puzzelen om die te ontcijferen!!
Dat is jammerquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahahahahahahaha
Dunno why maar ik moest aan dqop denken![]()
[ afbeelding ]
Gezellig samen op de wc.quote:
Ja dacht ik ook. En ik dacht aan Kaneelquote:
Geshockeerd nu, door bovenstaande link naar afbeeldingquote:
Jij?quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geshockeerd nu, door bovenstaande link naar afbeelding
Verder wel lekkah hoor, beetje moe
Met jou?
Hehehequote:
Hmm, toch niet tijdens het fappen?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook. En ik dacht aan Kaneel
Denk het wel.quote:
Ik zie het al voor mequote:
Ja ik dacht aan haar tijdens het fappenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, toch niet tijdens het fappen?
[..]
Denk het wel.
Want cosplay.
Dubbelzoutquote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
En ondertussen kijk ik zo:
[ afbeelding ]
[..]
Goedzo.. Alleen zoute/dubbelzoute is lekker
Verdomme, nu heb ik daar zin in jaquote:
Als je drop was, wat voor drop zou je zijn?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedzo.. Alleen zoute/dubbelzoute is lekker
Dan is het goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik dacht aan haar tijdens het fappen
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je drop was, wat voor drop zou je zijn?
[..]
Dan is het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik zie het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Misty is gewoon geilquote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je drop was, wat voor drop zou je zijn?
[..]
Dan is het goed.
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]OmnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja ik zag het![]()
Ik nietquote:Op maandag 3 juni 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verdomme, nu heb ik daar zin in jaFfffuuuuuu
Waarom nou nietquote:
Kijk, Vinneh ziet m ookquote:
Nu moet je oppassen eh? EH?!!! WEL VERDOMMEquote:
Nu schaam ik me helemaal dood.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom nou niet
[..]
Kijk, Vinneh ziet m ook
Haha ja dat ook en rood haarquote:
Dubbeldekkers.. Weet je wel :$quote:Op maandag 3 juni 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu schaam ik me helemaal dood.
Rode wangetjes en dingen.
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zocht naar dubbele betekenissen in autodrop.
Jij wil haar dubbel dekken?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zocht naar dubbele betekenissen in autodrop.
Ik wil dqodje niet dekken. Enkel of dubbel.quote:
Knap hoor, in je eentjequote:
Deze kaneelquote:Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil dqodje niet dekken. Enkel of dubbel.
Ik zou haar wel knuffelen en beschermen.
Okequote:Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil dqodje niet dekken. Enkel of dubbel.
Ik zou haar wel knuffelen en beschermen.
Natuurlijk zie ik hetquote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom nou niet
[..]
Kijk, Vinneh ziet m ook
[..]
Nu moet je oppassen eh? EH?!!! WEL VERDOMME
Misschien heb ik wel diphallia.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Knap hoor, in je eentje
Tevens ben ik nog steeds off-limits
[..]
Deze kaneel
Als in: een MMV?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Wil je sowieso wel dubbel dekken?
Ja of MVM een lekkere sandwitchquote:Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel diphallia.
En zo ben ik he? Is er nog iemand die ik klapjes moet geven?
[..]
Als in: een MMV?
Wat denk je zelfquote:
Oh ja, dat zou kunnenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel diphallia.
En zo ben ik he? Is er nog iemand die ik klapjes moet geven?
[..]
Als in: een MMV?
ANDERS MAAK IK M'N ZIN AFquote:Op maandag 3 juni 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk zie ik het
NOU?! ANDERS WAT?!
BLUF!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
[..]
Oh ja, dat zou kunnen
En nee, I can handle it myself, but thanks
[..]
ANDERS MAAK IK M'N ZIN AF
Een een MVV?quote:
Kom je achter geakkkkquote:
Ok ok gr grquote:Op maandag 3 juni 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou kunnen
En nee, I can handle it myself, but thanks
Dat duurt nog een eeuwigheidquote:Op maandag 3 juni 2013 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je achter geakkkkWacht maar tot t weekend
Gr gr gerda en de sjiewawaquote:
Vandaag vond ik best snel gaanquote:
Voor ik aan dat soort dingen ga denken eerst maar eens wat ervaring opdoen met duo's bij voorkeur een vrouwquote:
Ben ik met je eens, de dag vloog voorbijquote:Op maandag 3 juni 2013 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gr gr gerda en de sjiewawa
[..]
Vandaag vond ik best snel gaanHopelijk de rest van de week ook
Woooooooooshhhhhquote:Op maandag 3 juni 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, de dag vloog voorbij![]()
En een likje van snuf.quote:
Hehe, dat is wel hendig.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor ik aan dat soort dingen ga denken eerst maar eens wat ervaring opdoen met duo's bij voorkeur een vrouw
Weet ik, trio is ook een gedoe, jaloezie en shit.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een likje van snuf.
[..]
Hehe, dat is wel hendig.
Ach, het is ook niet zaligmakend hoor.
Neem het eens op? :$quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu heb ik zo'n tekenfilm-woooooosh geluidje in m'n hoofd
Nooit last van gehadquote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ik, trio is ook een gedoe, jaloezie en shit.
Het kan het hoeft natuurlijk nietquote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neem het eens op? :$
[..]
Nooit last van gehad
Ik krijg het niet uit mijn hoofdquote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neem het eens op? :$
[..]
Nooit last van gehad
Eventueel.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ik, trio is ook een gedoe, jaloezie en shit.
Sletje dat je bent.quote:
Tuurlijk, alles kan, maar vantevoren ook bespreken en shit.. Merk je dan al jaloezie op: wegwezen!quote:
Vocaroopuntcom.. Do itquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventueel.
[..]
Sletje dat je bent.
Sowieso is jaloezie kut.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles kan, maar vantevoren ook bespreken en shit.. Merk je dan al jaloezie op: wegwezen!
Sowieso: jaloerse mensenDan moet je er uberhaupt al niet eens aan beginnen (als stel dan eh)
IK KRIJG HET TOCH NIET UIT MIJN HOOFD, MEISJUHquote:Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vocaroopuntcom.. Do it
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het al moeilijk om 1 iemand zo ver te krijgen dat ze seks met me wil, laat staan 2.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vocaroopuntcom.. Do it
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik ja.. Maar als je van jezelf weet dat je jaloers bent aangelegd, moet je (als stel dus) gewoonweg niet aan trio's beginnen imoquote:Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso is jaloezie kut.
Maar laat ik het eerst bij duo's houden voor ik aan trio's begin
Nee, maar je moet het opnemen voor mequote:Op maandag 3 juni 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IK KRIJG HET TOCH NIET UIT MIJN HOOFD, MEISJUH
Ik heb er eerlijk waar nog nooit m'n best voor hoeven doen.. T "gebeurde" altijd gewoon ofzo..quote:Op maandag 3 juni 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het al moeilijk om 1 iemand zo ver te krijgen dat ze seks met me wil, laat staan 2.
That's what I'm sayingquote:Op maandag 3 juni 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja.. Maar als je van jezelf weet dat je jaloers bent aangelegd, moet je (als stel dus) gewoonweg niet aan trio's beginnen imo
En dat ja
[..]
Nee, maar je moet het opnemen voor me
Ja, maar iedereen vindt jou een teringlekker ding.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk waar nog nooit m'n best voor hoeven doen.. T "gebeurde" altijd gewoon ofzo..
Nooit om gevraagd o.i.d iig
1 zou ik alleen een prestatie vindenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het al moeilijk om 1 iemand zo ver te krijgen dat ze seks met me wil, laat staan 2.
Ja maarquote:
Nee manquote:Op maandag 3 juni 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen vindt jou een teringlekker ding.
Me... not so much.
Nee jij palmt mensen met je blik inquote:Op maandag 3 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk waar nog nooit m'n best voor hoeven doen.. T "gebeurde" altijd gewoon ofzo..
Nooit om gevraagd o.i.d iig
1 vinden is al een prestatie, ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1 zou ik alleen een prestatie vinden
Doe niet zo faux-bescheiden, gekkie.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee man![]()
En met jou is heul niks mis, so there
quote:
Hoezo bescheiden.. Zo heul bijzonder vind ik mezelf nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 vinden is al een prestatie, ja.
[..]
Doe niet zo faux-bescheiden, gekkie.
Er is voldoende mis met me. Anders zou ik niet 9/10 avonden in mijn eentje onder een deken zitten FOK!ken.
Sorryquote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar
[..]
Nee man![]()
En met jou is heul niks mis, so there
En die behouden is nog een grotere prestatiequote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 vinden is al een prestatie, ja.
Betrouwbaar is ook belangrijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezo bescheiden.. Zo heul bijzonder vind ik mezelf nou ook weer niet hoor![]()
En nee, ik vind mezelf niet lelijk, maar gewoon niet zo bijzonder
Wel vind ik mezelf betrouwbaar enzulks, telt dat? :$
Ja dat doe ik toch ook?
Hahahaha godverquote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betrouwbaar is ook belangrijk.
Maar jij bent regelmatig weg, bij een van je 20 lovers.
Ja, weet ik het hoeveel het er zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha godver
Nu moet ik plassen, moment
Waar lees jij dat?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet ik het hoeveel het er zijn.
Ik lees alleen iedere keer: "ja, dqod heeft die en die gehad."
In die sc natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
NAMEN EN RUGNUMMERS!!1!!11!!!
Nee.quote:
Jammer hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In die sc natuurlijk.
[ afbeelding ]
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Er gaan geruchten dat er gevingerd is?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In die sc natuurlijk.
[ afbeelding ]
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Wasn't me :$quote:
Ligt eraan.. Ging het over een McDonalds?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer om welke dame het ging, tbh.
Dat is ook ter sprake gekomen, maar niet met jouw naam.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Ging het over een McDonalds?
Nee, dat was idd een ander iemand, jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook ter sprake gekomen, maar niet met jouw naam.
Het werd me verteld met: 2 users gingen meeten.quote:
Hou Muhahahahahaha, wat vind je van mijn nieuwe avatar?quote:
Nee hoor, bugles, dat wel :$quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef Dqod het volgende:
Orgasme gekregen van trilstand van telefoon ;$
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef Dqod het volgende:
Dankquote:
Pfoeh, heftig.. Ff peukie roken :$quote:
Ik vind de volgende toch beter.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou Muhahahahahaha, wat vind je van mijn nieuwe avatar?
Nou poe wat hier gepost wordt.quote:
Ze zeggen dat dat lekker moet zijn jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank
[..]
Pfoeh, heftig.. Ff peukie roken :$
Ik zou een ijsblokje pakken om af te koelenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind de volgende toch beter.
[..]
Nou poe wat hier gepost wordt.
Wat wordt er gepost dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind de volgende toch beter.
[..]
Nou poe wat hier gepost wordt.
Dat is het zeker, standaard na de stomende seks ;$quote:Op maandag 3 juni 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat lekker moet zijn ja
[..]
Ik zou een ijsblokje pakken om af te koelen
Mooi. Ik ga er niet aan beginnenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat wordt er gepost dan?
[..]
Dat is het zeker, standaard na de stomende seks ;$
Ja dat kan ookquote:Op maandag 3 juni 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, nooit juist dus in de gootsteen ermee.
Gwn high van het lefuh ;$quote:
Nee, van een joint. Dat dan weer welquote:Op maandag 3 juni 2013 22:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn high van het lefuh ;$
Nee, ook niet doen hoor, ik ga het niet aanmoedigen
Waar zie je mij voor aan goftedommequote:Op maandag 3 juni 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, van een joint. Dat dan weer wel![]()
Ook al deed je dat wel, ik begin er toch niet aan
Een heel onschuldig lief meisje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een heel onschuldig lief meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:KoenBrouwer twitterde op maandag 03-06-2013 om 22:06:06"NS kleedt reizigers uit" RT @AmoorahNL: Ondertussen op een bepaald station in NL...
reageer retweet
Nice assquote:Op maandag 3 juni 2013 22:50 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Lol.
twitter:KoenBrouwer twitterde op maandag 03-06-2013 om 22:06:06"NS kleedt reizigers uit" RT @AmoorahNL: Ondertussen op een bepaald station in NL... [ afbeelding ] reageer retweet
Nu wil ik ook gebeld wordenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef Dqod het volgende:
Doe me je nummer maarquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat was te kort om klaar te komen.
Mooi! Gewerkt, bijna van de snelweg gewaaidquote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja lekker! Drukke dag gehadJij nog iets spannends mee gemaakt?
Tamashiiiiiiiiiquote:
Met de moter? Maar waaide echt hard ja! Mijn koekblik ging ook alle kanten op!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
Mooi! Gewerkt, bijna van de snelweg gewaaid
Met de motor ja. Fijn is datquote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Met de moter? Maar waaide echt hard ja! Mijn koekblik ging ook alle kanten op!
Nee wilde alleen ff laten weten dat het za is :$quote:
Tijd?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee wilde alleen ff laten weten dat het za is :$
morgen ga ik gewoon het concert van Taylor Swift bekijken met je stomme serie.quote:
Voor mij maakt het niet heel veel uit, maar wel handig voor mensen die van wat verder weg komenquote:
Okeeeequote:Op maandag 3 juni 2013 23:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee wilde alleen ff laten weten dat het za is :$
Goedenavondquote:
Gaat wel. Kan beter.quote:
Tof, dat is ook mijn verjaardag dus geef ik een rondjequote:Op maandag 3 juni 2013 23:06 schreef Tamashii het volgende:
Remlof! Het is ook 8 juni! Ik kan niet quoten. Teeee internet
Klopt. Wordt even de afspraak met de huisarts afwachten.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag volgens mij al zoiets
Awesomequote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, dat is ook mijn verjaardag dus geef ik een rondje
Ik hoop voor je dat daar iets uit komtquote:Op maandag 3 juni 2013 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Wordt even de afspraak met de huisarts afwachten.
Feestjuhquote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Sopse.quote:
Awwww! Okay dan neem ik taart voor je mee.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, hopelijk een verwijzing naar de neuroloog.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat daar iets uit komt
Dafuqqqqquote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
morgen ga ik gewoon het concert van Taylor Swift bekijken met je stomme serie.
Ik hoop het ook voor je.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, hopelijk een verwijzing naar de neuroloog.
Mijn pa loopt de hele tijd te pushen dat ik het internet moet afstruinen om te kijken wat voor stoornis ik eventueel kan hebben. Tof hoor, pa.
quote:
🍻quote:Op maandag 3 juni 2013 23:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awwww! Okay dan neem ik taart voor je mee.
Idd. Of je herkent je zelf in alles, omdat het zo algemeen is.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je.
Nee, dat schiet lekker op, er staat zoveel tegenstrijdige zooi op internet dat je daar toch niet wijs uit wordt
Pcies, daarbij, er zijn niet voor niets doktorsquote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Of je herkent je zelf in alles, omdat het zo algemeen is.
Exactly.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pcies, daarbij, er zijn niet voor niets doktors
Ik kan pirma bepalen wanneer ik droknen ben.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
Zelf je diagnose stellen is ook niet altijd even handig.
Ik zal jou eens bepa... Oh wacht :$quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan pirma bepalen wanneer ik droknen ben.
Taylor Swiftquote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
morgen ga ik gewoon het concert van Taylor Swift bekijken met je stomme serie.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 06:59 schreef -Miauw- het volgende:
Good morningeen dag dichter bij mijn weekend!
Preciesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
daar zijn we alweer bijna, en de zomer komt eraan hoor
Dat is hierquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:01 schreef Vansschoen het volgende:
Morge,
Waar blijft dat lekkere weer dat ons is belooft?
Ohnee! Hier iig niet, denk ik want lig nog in bed, maar het licht dat naar binnen schijnt ziet er niet veelbelovend uit!quote:
* LovelyLady stuurt een beetje zon naar Vansschoenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:02 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ohnee! Hier iig niet, denk ik want lig nog in bed, maar het licht dat naar binnen schijnt ziet er niet veelbelovend uit!
Oh dankje, super liefquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady stuurt een beetje zon naar Vansschoen
Doe dat...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh dankje, super lief, dan zal ik nu maar eens mij bed uitkomen er daarvan te gaan genieten haha
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe dat...
Ik ga een baby eten geven
Dit weekend nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
ach jij hebt toch niks aan het weekend, dan ga je je maar vervelen
quote:
quote:
Je kijkt de nieuwe theatervoorstelling van Tineke Schouten?quote:
Hoi hoiquote:
quote:
Veeeeeel plezier vandaagquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Typisch een vrouw!! Niet weten dat het zomerstop is![]()
Maar nee, ik ga naar Muse
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Typisch een vrouw!! Niet weten dat het zomerstop is![]()
Maar nee, ik ga naar Muse
Dat gaat wel lukken!!quote:
Een vriendin van me heeft nog 2 kaartjes te koop geloof ikquote:
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft nog 2 kaartjes te koop geloof ik
Terecht welquote:
Maar de ArenA, zeggen ze, is niet echt acoustiek verantwoord. Kun je beter in de Kuip zitten of in het PSV stadion.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar de ArenA, zeggen ze, is niet echt acoustiek verantwoord. Kun je beter in de Kuip zitten of in het PSV stadion.
De kuip stort in door alle decibellen als je daar een concert geeftquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar de ArenA, zeggen ze, is niet echt acoustiek verantwoord. Kun je beter in de Kuip zitten of in het PSV stadion.
Schijnbaar toch niet hoor gezien de vele concerten die daar in de Kuip gegeven wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kuip stort in door alle decibellen als je daar een concert geeft
Je weet dat huppel nog niet dood gevonden wil worden in zowel de kuip als het psv stadion?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Schijnbaar toch niet hoor gezien de vele concerten die daar in de Kuip gegeven worden
Schat, uhm er worden al jaren geen concerten meer in de kuip gegevenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Schijnbaar toch niet hoor gezien de vele concerten die daar in de Kuip gegeven worden
Ik heb al moeite met Pathe de Kuip!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet dat huppel nog niet dood gevonden wil worden in zowel de kuip als het psv stadion?
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet dat huppel nog niet dood gevonden wil worden in zowel de kuip als het psv stadion?
Ohhh. Dat wist ik weer niet. Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, uhm er worden al jaren geen concerten meer in de kuip gegeven![]()
Daarvoor moet je naar de Ahoy
De kuip is echt toe aan vervanging. De gemeente wil een nieuwe kuip bouwen op een andere plek ofzo ook geloof ik, de supporters willen dat de kuip wordt gerestaureerd. Ze zijn er nog niet echt over uit maar als dit nog lang duurt dan wordt de kans op instortingsgevaar stiekem best wel groot.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ohhh. Dat wist ik weer niet. Weer wat geleerd
Soort van Heisel drama zoals in belgie toen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kuip is echt toe aan vervanging. De gemeente wil een nieuwe kuip bouwen op een andere plek ofzo ook geloof ik, de supporters willen dat de kuip wordt gerestaureerd. Ze zijn er nog niet echt over uit maar als dit nog lang duurt dan wordt de kans op instortingsgevaar stiekem best wel groot.
Geen idee, ik hou me er verder niet mee bezigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:58 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Soort van Heisel drama zoals in belgie toen?
die nieuwe gaat er komen, de gemeente hoort de supporters nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kuip is echt toe aan vervanging. De gemeente wil een nieuwe kuip bouwen op een andere plek ofzo ook geloof ik, de supporters willen dat de kuip wordt gerestaureerd. Ze zijn er nog niet echt over uit maar als dit nog lang duurt dan wordt de kans op instortingsgevaar stiekem best wel groot.
Ghehe mooi tochquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
die nieuwe gaat er komen, de gemeente hoort de supporters niet
Leugensch!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kuip stort in door alle decibellen als je daar een concert geeft
heb er geen mening over... wat ik wel weet is dat de huidige lokatie een ramp is... ben er 2 keer met interlands geweest. staan we daar ergens in een wijk op de stoep geparkeerd massaal met zijn allenquote:
Dan moest je nog best een stukkie lopen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
heb er geen mening over... wat ik wel weet is dat de huidige lokatie een ramp is... ben er 2 keer met interlands geweest. staan we daar ergens in een wijk op de stoep geparkeerd massaal met zijn allen
Ik had jou nog een DM gestuurd!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:00 schreef Dqod het volgende:
Ik heb er ook geen mening over.. Dus hier een gifje voor dit topic
[ afbeelding ]
Wat waar hoe :$quote:
Een lege geldbuidel, in de badkamer met een stofzuigerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |