SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Ik hou van je!!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef rival het volgende:
en dit dan huppel?
http://bier.uvinum.nl/brewdog-77-lager_kopen
quote:Helaas kun je niet dit product kopen, maar vind een aantal soortgelijke producten gekocht door gebruikers.
Blij met een dode musquote:
Kom op lieverd, een gemiddelde wilgentak is nog breder dan jij bentquote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
Arogantie ten topEigenlijk zouden we nu niet moeten posten
@Hups:
@rival: Wat de neuk ben je eigenlijk allemaal aan het doen in de tuin?
ik zie alleen buitenlandse sites idd..... helaas... vanuit engeland bestellen is ook weer zoveel moeitequote:
Vooral omdat het een schots biertje is en ik alleen maar mensen ken die met regelmaat in Engeland rondrijden!!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie alleen buitenlandse sites idd..... helaas... vanuit engeland bestellen is ook weer zoveel moeite
wat? is toch mijn topic? heb ik aangemaaktquote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
Arogantie ten topEigenlijk zouden we nu niet moeten posten
@rival: Wat de neuk ben je eigenlijk allemaal aan het doen in de tuin?
je zal haar toch vaker moeten slaan vinniequote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op lieverd, een gemiddelde wilgentak is nog breder dan jij bent
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
je zal haar toch vaker moeten slaan vinnie
Relmofjequote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef remlof het volgende:
Jouw topic.
Ik ben voor 8 juni trouwens anders kom ik later.
hoor jij niet blauw te zijn?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef remlof het volgende:
Jouw topic.
DAMN!!quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op lieverd, een gemiddelde wilgentak is nog breder dan jij bent
is alvast voor wanneer Vinnie wilt komen helpenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAMN!!
Er ligt wel een heel grote steen in je tuin
Volgens mij wordt het 8 juni inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef remlof het volgende:
Jouw topic.
Hoiquote:
Oja en er kon geen graafmachine in je tuin komenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
wat? is toch mijn topic? heb ik aangemaaktvan mij, voor jullie
ik ben een jungle aan het omvormen tot een normale tuin... ik heb bomen moeten kappen, uitgraven enz.. mijn tuin begon pas na een halve meter vanaf het water gezien, dus heb een nieuwe wal gemaakt waardoor mijn tuin netjes aan het water grenst. (komen ooit wel foto's van voor de duidelijkheid)
nu zal ik een weekend lang grond moeten verplaatsen om dat nieuwe gedeelte helemaal op te vullen zegmaar.... en het plan is er nog om iets van een zwembad te graven
Wat ik wil kan jij mij niet geven schatquote:
dat is correct en tevens erg vervelendquote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja en er kon geen graafmachine in je tuin komen
wat is dat dan? *nieuwsgierig*quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ik wil kan jij mij niet geven schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |