SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 3% gewijzigd door Vaseline_ op 03-06-2013 16:41:25 ]
Zollang het maar niet in Bellingwolde isquote:
Die is grappig jaquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan is het voor mij juist helemaal geen optie meer
Red mijn vakantiequote:Op maandag 3 juni 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Wat was er op SBS? Ik zag wel iemand op FB nog zeggen 'What the fuck op SBS6'
gooi wat zooi weg danquote:Op maandag 3 juni 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
De OP is echt weer te lang nu trouwensZo kut op mobiel
Of shit in spoilers. De UI's mogen van mij ook wel in een spoilerquote:
JA GOFTEDOMME VUIGE GRAFHOMMO DIE JE ER BENTquote:Op maandag 3 juni 2013 16:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan is het voor mij juist helemaal geen optie meer
Je moet je bek houden naar wijf!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GOFTEDOMME VUIGE GRAFHOMMO DIE JE ER BENT
maar spelletjesmeet
Ugjerke gaat al die tut shit op een aparte site zetten en dan gewoon een linkje in de OPquote:Op maandag 3 juni 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
De OP is echt weer te lang nu trouwensZo kut op mobiel
Die UI's hoeven sowieso niet echt maargoedquote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of shit in spoilers. De UI's mogen van mij ook wel in een spoiler
Heb alleen ff de meetinfo gespoilerd zodat het niet zolang is en het filmpje eruitgegooit, don't worryquote:Op maandag 3 juni 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
Beter laat je de OP gewoon ff zoals hij is tot Ugjer die shit op een aparte site heeft gezet
Anders is het weer zo'n slagveld straks
Al helemaal mobiel moet je niet kutten met OP's
Wou ik ook bijna zeggenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die UI's hoeven sowieso niet echt maargoed
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb alleen ff de meetinfo gespoilerd zodat het niet zolang is en het filmpje eruitgegooit, don't worry
Daar komt deze man dan weer hendig van pas:quote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
En ik vind dat we na 173 delen wel een keer een nieuwe header mogen. Of hoe noemen jullie die shit hier?Die hebben we ook al vanaf dag 1. Ben alleen zelf een noob met photoshop
Horkmans, zou jij een mooie nieuwe header voor ons willen maken?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet je bek houden naar wijf!
Soberso!
Ja, maar dan moet ik wel even zin en tijd maken. Komt wel goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Horkmans, zou jij een mooie nieuwe header voor ons willen maken?
Held.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik wel even zin en tijd maken. Komt wel goed.
Ik vind 't prima maar dan gaat de rest weer zanikenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Kan alles vanaf 'vette stonermuziek' ook niet gewoon eruit? Maybe de vette stonersite's laten staan maar de rest is toch bullshit
Waarom? Het is echt bullshit en zorgt alleen maar voor nog meer onzin in de OP. Iedereen is het inmiddels wel eens dat die film kut was enzquote:Op maandag 3 juni 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind 't prima maar dan gaat de rest weer zaniken
Ben het volledig met je eens, niemand opent die spoilers met onze gedraaide joints tochquote:Op maandag 3 juni 2013 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom? Het is echt bullshit en zorgt alleen maar voor nog meer onzin in de OP
Ook haha maar die vind ik zelf wel tof maar kunnen ook op een andere site gezet worden. Ik had het zelf over alle onzin eronder zoals die film, de clip, eten enz voor als je stoned bentquote:Op maandag 3 juni 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens, niemand opent die spoilers met onze gedraaide joints toch
Ik heb zo ooit allemaal een keer bekeken.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens, niemand opent die spoilers met onze gedraaide joints toch
Ik ook hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb zo ooit allemaal een keer bekeken.
Yes, ziet er beter uit zo met al die UI'squote:
Vanaf waar precies?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes, ziet er beter uit zo met al die UI's
Alleen de zooi helemaal onderaan nogTenzij de rest het wil houden?
Gewoon alles vanaf de muziek naar beneden. Het eten, de film enz.quote:
Precies. Ik staar ook nooit naar mijn eigen joints, meteen de fik erin.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar na één keer heb je het wel gezien haha
Ook ja haha. Is ook bullshit maar wou dat niet te hard roepenquote:
Ik typ altijd heel zachtjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook ja haha. Is ook bullshit maar wou dat niet te hard roepen![]()
Vas_!!quote:
Kan wel een hoop verklaren ^^quote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef Unscrewed het volgende:
@TT Nou, ik hoop niet dat mijn moeder aan de wiet was toen ze zwanger was, hoor.
Was wel nodig ook, de OP ziet er waarschijnlijk hetzelfde uit als Moira dr kamer.quote:
Screwiequote:
Hahahaquote:Op maandag 3 juni 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was wel nodig ook, de OP ziet er waarschijnlijk hetzelfde uit als Moira dr kamer.
quote:
Je bedoeld zeker mijn hoge IQ?quote:
quote:
Neequote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie al een feestje gevierd?
Aaahquote:Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef Sardu het volgende:
Heuj schone OP!![]()
zou mijn UI ook in de op mogen? Dan voelt het nog een beetje alsof ik ergens bij hoor![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef Sardu het volgende:
Heuj schone OP!![]()
zou mijn UI ook in de op mogen? Dan voelt het nog een beetje alsof ik ergens bij hoor![]()
quote:
snel feestjequote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dat kan toch zomaar niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NEE, jij nietquote:Op maandag 3 juni 2013 16:40 schreef Flippiee het volgende:
Als je dan toch bezig bent met UI's erin zetten, Vas, mag ik er dan ook in?
hahaha,, gewoon beginnen. ze eten maar wat er staat, zoniet moeten ze zelf maar kokenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Eten maken. Ja dat ga ik straks maar eens doen. Ik ben echt een zenuwlijer zegKan echt om de domste dingen belachelijk zenuwachtig worden
Kan hooguit fout gaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Eten maken. Ja dat ga ik straks maar eens doen. Ik ben echt een zenuwlijer zegKan echt om de domste dingen belachelijk zenuwachtig worden
Knal er een aantal uit, maar laat de vaste staan ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben voor UI's eruit gooien eigenlijk. Wat Mur al zei haha.. Vet veel komen hier niet meer eens of 1x per 3 maand ofzo
quote:
Nja maakt niet uit, staat gespoilerd dus iig niet zo kut voor de mobiele users, voor scrollwerk maakt het toch weinig uitquote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben voor UI's eruit gooien eigenlijk. Wat Mur al zei haha.. Vet veel komen hier niet meer eens of 1x per 3 maand ofzo
Dat ja. Dat zijn er echt geen 48!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Knal er een aantal uit, maar laat de vaste staan ofzo
Of na de meetquote:
De toffe mensen!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Of na de meet
Laten we er alleen de stoners van de meet in staan
Dat slaat ook nergens opquote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Of na de meet
Laten we er alleen de stoners van de meet in staan
Ik hou persoonlijk wel van orde en overzichtquote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Unscrewed het volgende:
Of we laten het hoe het is (aka laten de UI's erin). Minder moeite en leuker.
Zou ik niet hebben gegokt.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk wel van orde en overzichtVind dit niet erg hoor, was maar een idee
Thx!quote:
Hoezo?quote:
Eerlijk gezegd... ben ik het hier mee eens.quote:
Dat kan niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo?Ben in mijn hoofd chaotisch maar verder hou ik er wel van als dingen gewoon een plek hebben en dingen uitzoeken na een tijdje enz
verklaar je nader?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Sardu het volgende:
hoewel de kans groot is dat ik dan een berekop moet dragen.
Zodat ik herkenbaar in de trein zit voor mensen die in deventer overstappenquote:
Hoezo niet? Een opgeruimde kamer, in dit geval, zorgt voor meer rust in mijn hoofd dan ook nog eens een enorme teringbende om me heen hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Je kan niet in je hoofd chaotisch zijn maar een heel net huis hebben, tenzij er iemand bij je woont die alles opruimt.
Of je showt je hoofd een keer op tc?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zodat ik herkenbaar in de trein zit voor mensen die in deventer overstappen
Puik plan dezequote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of je showt je hoofd een keer op tc?
Eens.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of je showt je piemol een keer op tc?
Dan ben je niet chaotisch in je hoofd.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een opgeruimde kamer, in dit geval, zorgt voor meer rust in mijn hoofd dan ook nog eens een enorme teringbende om me heen hebben
Wil je ook mijn piemol zien?quote:
Het valt opzich ook wel meequote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan ben je niet chaotisch in je hoofd.
Nee, tenzij je met je piemel uit je broek op utrecht centraal gaat staan zodat we je daaraan kunnen herkennen.quote:
Hehe, dat is soms ook wel leuk vind ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het valt opzich ook wel meeHeb mijn momenten
je kan het.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan mijn übergeweldige maaltijd
Moet je hem wel in je mond stoppen daarna.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, tenzij je met je piemel uit je broek op utrecht centraal gaat staan zodat we je daaraan kunnen herkennen.
Dit idee is vaker voorbij gekomen de afgelopen week. Geen idee of het te doen is via mobiel, anders mijn pc maar weer eens voor elkaar maken.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of je showt je hoofd een keer op tc?
quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moet je hem wel in je mond stoppen daarna.
quote:
Android? DroidCam app. Gaat via je netwerk, dus moet wel met je telefoon op WiFi zitten.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit idee is vaker voorbij gekomen de afgelopen week. Geen idee of het te doen is via mobiel, anders mijn pc maar weer eens voor elkaar maken.
Ach, vind ik niet erg hoor.quote:
mobiel doet hij mij mij heel kut. als je heen en weer gaat tussen apps is alles gewist.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit idee is vaker voorbij gekomen de afgelopen week. Geen idee of het te doen is via mobiel, anders mijn pc maar weer eens voor elkaar maken.
Gewoon rustig beginnen. Wat je maakt is niet zo moeilijk en bijna foolproof.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan mijn übergeweldige maaltijd
quote:
bijna ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon rustig beginnen. Wat je maakt is niet zo moeilijk en bijna foolproof.
Succes!
waarheidquote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
Klojo zou wel mijn piemol in zijn mond stoppen als het moest.
Uhoh... Ga je mij screenen?quote:
Hehe nee, je had het over een vriend die trots een joint liet zien, maar je komt niet jong over. Daarom was ik benieuwd.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uhoh... Ga je mij screenen?
Ben ik al het oudste wrak in dit topic?
Seks? Ik hou van rijpe dames mannen...quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uhoh... Ga je mij screenen?
Ben ik al het oudste wrak in dit topic?
Da's illegaal man straks moet hij de cel inquote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Seks? Ik hou van rijpe dames mannen...
Dat is juist mooi! Kan ie met heeeel veel andere rijpe mannen seks hebben!quote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
Da's illegaal man straks moet hij de cel in
Jij bent een lok-minderjarige he?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hee Stu, je komt toch wel de 30e he?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
Da's illegaal man straks moet hij de cel in
"have a seat"quote:Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, stiekem zit er een dikke donut-etende popo á la Chris Hansen achter ja
Oh, was geen vriend. Gewoon iemand die in de blowkroeg naar ons groepje kwam of iemand zijn joint af kon maken. Toen ik dat had gedaan ging ie trots terug naar zijn vrienden en liet de joint eerst rond gaan voordat ze hem in de brand staken.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe nee, je had het over een vriend die trots een joint liet zien, maar je komt niet jong over. Daarom was ik benieuwd.
Ja ik ga morgen vrij vragen. Alleen misschien ga ik de 29e naar awakefest en ik kan dan niet garanderen dat ik aanwezig ben, en als ik dat wel ben, ben ik waarschijnlijk helemaal doorgesnoven en gooi ik er nog een pilletje in.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee Stu, je komt toch wel de 30e he?
Als je moet werken; vraag je wel vrij?
Je hebt me door.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, stiekem zit er een dikke donut-etende popo á la Chris Hansen achter ja
Het is dat ik er niet verlegen om zit anders was ik op de meet wel in vol berenkostuum achter je aan komen rennen.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is dat ik er niet verlegen om zit anders was ik op de meet wel in vol berenkostuum achter je aan komen rennen.
Strakke Stuquote:Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen vrij vragen. Alleen misschien ga ik de 29e naar awakefest en ik kan dan niet garanderen dat ik aanwezig ben, en als ik dat wel ben, ben ik waarschijnlijk helemaal doorgesnoven en gooi ik er nog een pilletje in.
Sick.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen vrij vragen. Alleen misschien ga ik de 29e naar awakefest en ik kan dan niet garanderen dat ik aanwezig ben, en als ik dat wel ben, ben ik waarschijnlijk helemaal doorgesnoven en gooi ik er nog een pilletje in.
Neen, toevallig ooit zo'n mascottepak gekocht voor een feest en dat ding trekt vrouwen aan alsof 't chocolade is. Bonus is dat ik ook achter minderjarigen aan mag rennen.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gemma heeft Esmee haar haar geblondeerd
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, toevallig ooit zo'n mascottepak gekocht voor een feest en dat ding trekt vrouwen aan alsof 't chocolade is. Bonus is dat ik ook achter minderjarigen aan mag rennen.
Nee ik ben naaktquote:Op maandag 3 juni 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Heb je soms je lolbroek en je grapjas aan vandaag?
quote:
Ik geloof gewoon niet dat jij niet één foto vna jezelf hebt man.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Vrouwmagneten.
Ben jij niet toevallig pedobeer?
hihaho. Toch is het zo.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat jij niet één foto vna jezelf hebt man.
Hoe is dat possible anno 2013?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hihaho. Toch is het zo.
Niet eens 0, gewoon -1.
Wil je dan toch nog hete hele piemol-gebeuren overwegen?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat jij niet één foto vna jezelf hebt man.
Damn, you got me....quote:Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Vrouwmagneten.
Ben jij niet toevallig pedobeer?
quote:
Ja, als jij mij 5 euro geeft.quote:
damn.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, als jij mij 5 euro geeft.
Ik ben geen millionaire ofzo.
Verdien amper 100 per maand (40u werken)
40 uur werken en je verdient amper 100?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, als jij mij 5 euro geeft.
Ik ben geen millionaire ofzo.
Verdien amper 100 per maand (40u werken)
quote:
2,54euro p.uur.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
40 uur werken en je verdient amper 100?
Ja dág.
Haha jezusquote:Op maandag 3 juni 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
2,54euro p.uur.
Eigenlijk is dat echt kinderarbeit.
Nergens. Dat is letterlijk wat ik betaald krijg voor mijn normale werk.quote:
wat doe jequote:Op maandag 3 juni 2013 17:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nergens. Dat is letterlijk wat ik betaald krijg voor mijn normale werk.
Vakkenvullen bij de Plus.quote:
Kan niet man, je werkt bij de plus en je bent 21 toch? Hoe kan het dat ik meer dan het dubbele verdienquote:Op maandag 3 juni 2013 17:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nergens. Dat is letterlijk wat ik betaald krijg voor mijn normale werk.
15quote:Op maandag 3 juni 2013 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet man, je werkt bij de plus en je bent 21 toch? Hoe kan het dat ik meer dan het dubbele verdien
Oh jij was daar niet bij zeker.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet man, je werkt bij de plus en je bent 21 toch? Hoe kan het dat ik meer dan het dubbele verdien
quote:
Que?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh jij was daar niet bij zeker.![]()
Ik ben helemaal geen 21.
Sorry.quote:
ga dan bij de appie werken, daar verdien je 4,96 als je 16 bentquote:
zoveel verschil tussen supermarkten?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
ga dan bij de appie werken, daar verdien je 4,96 als je 16 bent
Noway.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
ga dan bij de appie werken, daar verdien je 4,96 als je 16 bent
ap is volgens mij de enige die meer betaalt door hun zgn all-in loonquote:
Tja, mensen die judgen zijn ook sad.quote:
lijp.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
ap is volgens mij de enige die meer betaalt door hun zgn all-in loon
Dan verdien ik letterlijk het dubbele.quote:
ga solliciteren dan hommoquote:Op maandag 3 juni 2013 17:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan verdien ik letterlijk het dubbele.
Mwah, we hebben al vaak gezegd dat je gedrag niet bij je genoemde leeftijd hoorde dus ik had je sowieso niet gejudged op leeftijdquote:Op maandag 3 juni 2013 17:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tja, mensen die judgen zijn ook sad.
Hence why.
16 Juni ben ik 16.quote:
okquote:Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwah, we hebben al vaak gezegd dat je gedrag niet bij je genoemde leeftijd hoorde dus ik had je sowieso niet gejudged op leeftijd.
gewoon erheen gaan en de filiaalmanager pijpenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
16 Juni ben ik 16.
Heb all een keer gesolliciteerd daar, ze zeiden: "We bellen binnen 4 weken!"
Nooit iets van ze gehoord. Naaierds.
Als ze zoiets zeggen moet je zelf gaan bellen hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
16 Juni ben ik 16.
Alleen voor een paar tientjes per uur.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
gewoon erheen gaan en de filiaalmanager pijpen
Mwah, ik solliciteer wel opnieuw.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ze zoiets zeggen moet je zelf gaan bellen hoor
Ik wou net vragen hoe het met je prakje ging, maar niet lekker dus?quote:
quote:
Aww, jammer.quote:
quote:
Oefening baart kunst, het is al wel een heel stuk makkelijker als je net als ik als 8jarige al bij je moeder in de keuken staatquote:
Pis er om heen om je terrein af te bakenenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:16 schreef Studeur het volgende:
Had een fucking chille smoke/drinkplek gemaakt met hout en zeilen en stoeltjes en een bankje hier vlakbij mn huis. (ja wij bouwen nog steeds hutten op onze 18e). Nu is het helemaal veranderd en is de plek dus ontdekt, waarschijnlijk door kutkoters. Als ik erachter kom wie dat gedaan heeft jonge ik pak ze.
ben al boobytraps aan het plannen. ze moeten zo bang worden dat ze daar niet eens meer durven komen.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Pis er om heen om je terrein af te bakenen
Herkenbaar van vroegerquote:Op maandag 3 juni 2013 18:16 schreef Studeur het volgende:
Had een fucking chille smoke/drinkplek gemaakt met hout en zeilen en stoeltjes en een bankje hier vlakbij mn huis. (ja wij bouwen nog steeds hutten op onze 18e). Nu is het helemaal veranderd en is de plek dus ontdekt, waarschijnlijk door kutkoters. Als ik erachter kom wie dat gedaan heeft jonge ik pak ze.
Pro maken met een deur en een slotquote:Op maandag 3 juni 2013 18:16 schreef Studeur het volgende:
Had dat een keer gedaan bij een huis tegenover mijn huis wat leeg stond en gesloopt zou worden. Had een heel slot gefixt op die deur en ik was de enige met die sleutel. Zo veel binnen gechillt/gesmoked daar met zn allen tot diep in de nacht. Electriciteit en water was nog aangesloten en er stond zelfs een tv waarvan ik de kabel fixte en die werktequote:
Kan je op slot doen en geen last van kotersquote:Op maandag 3 juni 2013 18:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
ben al boobytraps aan het plannen. ze moeten zo bang worden dat ze daar niet eens meer durven komen.
We willen misschien een zwerver gebruik laten maken van onze prachtige creatie, dan krijgt hij 5 euro een sixpack per dag als hij onbekenden wegjaagt.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:24 schreef Murdera het volgende:
Onze hut hadden we ooit laten bewaken door een koter met hooivork. Werkte goed
Kraken heet datquote:Op maandag 3 juni 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
Had dat een keer gedaan bij een huis tegenover mijn huis wat leeg stond en gesloopt zou worden. Had een heel slot gefixt op die deur en ik was de enige met die sleutel. Zo veel binnen gechillt/gesmoked daar met zn allen tot diep in de nacht. Electriciteit en water was nog aangesloten en er stond zelfs een tv waarvan ik de kabel fixte en die werkte![]()
Wat een mooie tijd was dat. Tot de politie kwam
Mwa, dat noem ik nou niet bepaalde een chillplekquote:Op maandag 3 juni 2013 18:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kan je op slot doen en geen last van koters
[ afbeelding ]
Niks mis met kraken op je 16e en een eigen huis hebben waar je een beetje kunt chillenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Niks mis met kraken op je 16e en een eigen huis hebben waar je een beetje kunt chillen
Ik heb mee geholpen met kraken op mn 15e maar woonde gewoon thuis, toen moxht Ik het tuinhuisje hebben als dank. Was prachtigquote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Niks mis met kraken op je 16e en een eigen huis hebben waar je een beetje kunt chillen
Ik heb het wel eens met minder moeten doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, dat noem ik nou niet bepaalde een chillplek
Mwa, natuur is vrij relaxt en vrij toegankelijkquote:Op maandag 3 juni 2013 18:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens met minder moeten doen.
Dat ben ik met je eens maar het ging erom dat ie het niet relaxt vond dat er koters aan het herinrichten waren geweest en daar was die keet een prima oplossing.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, natuur is vrij relaxt en vrij toegankelijk
Neuh, ken er genoeg. Zelfs een paar uit Emmen.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar het ging erom dat ie het niet relaxt vond dat er koters aan het herinrichten waren geweest en daar was die keet een prima oplossing.
Ikzelf ga al jaren in de zomer met een aantal vrienden in het bos hier vlakbij zitten. Door de jaren heen een hele zitkuil gegraven met plek voor kampvuur, stronken om op te zitten en een picknick bankje.
Neehoor, lijkt me juist tof om antikraak te wonen (srs) maar dan kan je niet zoveel spullen hebben als je weer weg moet elke keerquote:
Oh... Echt? Je hebt een berichtje van me privequote:Op maandag 3 juni 2013 18:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neuh, ken er genoeg. Zelfs een paar uit Emmen.
Het bos bij mijn ouders in de buurt is echt ontzettend gaaf om heen te gaanquote:Op maandag 3 juni 2013 18:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar het ging erom dat ie het niet relaxt vond dat er koters aan het herinrichten waren geweest en daar was die keet een prima oplossing.
Ikzelf ga al jaren in de zomer met een aantal vrienden in het bos hier vlakbij zitten. Door de jaren heen een hele zitkuil gegraven met plek voor kampvuur, stronken om op te zitten en een picknick bankje.
Oeh geyl!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh... Echt? Je hebt een berichtje van me prive
Priveberichtje?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oeh geyl!
Ja ik kom er nog weleens wat tegen op krakersfeesten hier en sommige van hier gaan daar ook vaak heen.
krakersfeesten als in illegale tekno-raves?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oeh geyl!
Ja ik kom er nog weleens wat tegen op krakersfeesten hier en sommige van hier gaan daar ook vaak heen.
vuige teknoquote:Op maandag 3 juni 2013 18:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
krakersfeesten als in illegale tekno-raves?
je woont in een krakerswoning?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:46 schreef Amarantha het volgende:
Misschien doe ik vanavond nog wel een shockende () onthulling haha!
je bent een manquote:Op maandag 3 juni 2013 18:46 schreef Amarantha het volgende:
Misschien doe ik vanavond nog wel een shockende () onthulling haha!
Onder andere, hoewel ik die in Utrecht vorige week ofzo gemist hebquote:Op maandag 3 juni 2013 18:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
krakersfeesten als in illegale tekno-raves?
Dus je komt een keer chillen in mijn huis op een crust-punk feest?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Onder andere, hoewel ik die in Utrecht vorige week ofzo gemist heb.
Mja van dat of die gure crust-punk feesten. Het maakt me vaak niet uit wat er is. Krakers zijn vaak gezellig, willen alles delen en je kan er goed gesprekken mee voeren.
i'm inquote:Op maandag 3 juni 2013 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus je komt een keer chillen in mijn huis op een crust-punk feest?
(Details worden prive besproken haha, dat moet je snappen)
Oh ik noem je zeker geen crust hoor, ik ben ook geen crustquote:Op maandag 3 juni 2013 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
pas op he. Waag het eens om me een crust te noemen....
Dan is t goed :pquote:Op maandag 3 juni 2013 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik noem je zeker geen crust hoor, ik ben ook geen crustnet als andere huisgenoten. Ik heb ook niks met crusten muziek maar ja dat speelt hier wel regelmatig haha
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus je komt een keer chillen in mijn huis op een crust-punk feest?
(Details worden prive besproken haha, dat moet je snappen)
zwart geblondeerdquote:Op maandag 3 juni 2013 17:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gemma heeft Esmee haar haar geblondeerd
Achteraan bellen, altijd achteraan bellen.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
16 Juni ben ik 16.
mis je het lijstje in de op al? :pquote:Op maandag 3 juni 2013 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zo maar eens wiet halen en meer stoners eten. Heb een zak chips maar was bedoeld voor vanavond en aangezien mijn eten niet te vreten was moet ik meer eten
It's a date!quote:
Noodles met kerriesaus, easypeasy en vult beter dan koekjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zo maar eens wiet halen en meer stoners eten. Heb een zak chips maar was bedoeld voor vanavond en aangezien mijn eten niet te vreten was moet ik meer eten
vetzakquote:Op maandag 3 juni 2013 19:09 schreef Monopoly het volgende:
Eten
Gewoon 2 monster borden met macaroni met liefde gemaakt door moeders
Je gaat falenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Vanavond toch maar even een jointje doen met een paar vrienden. Was eigenlijk van plan om het tot vrijdag niet te doen (afgelopen vrijdag voor het laatst), maar toch besloten om het daarvoor nog een keertje te doen... Zaak is wel om dan wel de discipline op te brengen om het ook écht niet meer te doen tot vrijdag. Laatste twee weken van juni ga ik sowieso niet blowen ivm tentamens
Neequote:
Is goetquote:Op maandag 3 juni 2013 19:18 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze mensen systematisch van onze aardbol roeien?_
Ik bedoel ook dat je gaat falen met vóór vrijdag niet blowen. Eigenlijk ga je vanavond al falen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
NeeTijdens de tentamens dit jaar al 3x gewoon 3 weken geen jointje aangeraakt, zonder veel moeite eigenlijk... Maar ja, toen moest ik ook wel hele dagen studeren om 8 weken van 3-5 vakken in te halen
Ja ja. Stpop maar gewoon met proberenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Vanavond toch maar even een jointje doen met een paar vrienden. Was eigenlijk van plan om het tot vrijdag niet te doen (afgelopen vrijdag voor het laatst), maar toch besloten om het daarvoor nog een keertje te doen... Zaak is wel om dan wel de discipline op te brengen om het ook écht niet meer te doen tot vrijdag. Laatste twee weken van juni ga ik sowieso niet blowen ivm tentamens
Dit. Net als rokers die dat roepenquote:
Hey, jij ook weer hierquote:Op maandag 3 juni 2013 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ja. Stpop maar gewoon met proberen
Je stopte ook zomaar met het verkrachten van geitjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit. Net als rokers die dat roepengaat niet werken. Ik ben gewoon gestopt met blowen een lange tijd terug, daar riep ik ook gewoon niets over.
Succes, dat is waar het stoppen begintquote:Op maandag 3 juni 2013 19:30 schreef Studeur het volgende:
ik ga proberen te stoppen met proberen te stoppen om proberen te stoppen
stopceptionquote:Op maandag 3 juni 2013 19:30 schreef Studeur het volgende:
ik ga proberen te stoppen met proberen te stoppen om proberen te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |