SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 3% gewijzigd door Vaseline_ op 03-06-2013 16:41:25 ]
Zollang het maar niet in Bellingwolde isquote:
Die is grappig jaquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan is het voor mij juist helemaal geen optie meer
Red mijn vakantiequote:Op maandag 3 juni 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Wat was er op SBS? Ik zag wel iemand op FB nog zeggen 'What the fuck op SBS6'
gooi wat zooi weg danquote:Op maandag 3 juni 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
De OP is echt weer te lang nu trouwensZo kut op mobiel
Of shit in spoilers. De UI's mogen van mij ook wel in een spoilerquote:
JA GOFTEDOMME VUIGE GRAFHOMMO DIE JE ER BENTquote:Op maandag 3 juni 2013 16:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan is het voor mij juist helemaal geen optie meer
Je moet je bek houden naar wijf!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GOFTEDOMME VUIGE GRAFHOMMO DIE JE ER BENT
maar spelletjesmeet
Ugjerke gaat al die tut shit op een aparte site zetten en dan gewoon een linkje in de OPquote:Op maandag 3 juni 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
De OP is echt weer te lang nu trouwensZo kut op mobiel
Die UI's hoeven sowieso niet echt maargoedquote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of shit in spoilers. De UI's mogen van mij ook wel in een spoiler
Heb alleen ff de meetinfo gespoilerd zodat het niet zolang is en het filmpje eruitgegooit, don't worryquote:Op maandag 3 juni 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
Beter laat je de OP gewoon ff zoals hij is tot Ugjer die shit op een aparte site heeft gezet
Anders is het weer zo'n slagveld straks
Al helemaal mobiel moet je niet kutten met OP's
Wou ik ook bijna zeggenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die UI's hoeven sowieso niet echt maargoed
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb alleen ff de meetinfo gespoilerd zodat het niet zolang is en het filmpje eruitgegooit, don't worry
Daar komt deze man dan weer hendig van pas:quote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
En ik vind dat we na 173 delen wel een keer een nieuwe header mogen. Of hoe noemen jullie die shit hier?Die hebben we ook al vanaf dag 1. Ben alleen zelf een noob met photoshop
Horkmans, zou jij een mooie nieuwe header voor ons willen maken?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet je bek houden naar wijf!
Soberso!
Ja, maar dan moet ik wel even zin en tijd maken. Komt wel goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Horkmans, zou jij een mooie nieuwe header voor ons willen maken?
Held.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik wel even zin en tijd maken. Komt wel goed.
Ik vind 't prima maar dan gaat de rest weer zanikenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Kan alles vanaf 'vette stonermuziek' ook niet gewoon eruit? Maybe de vette stonersite's laten staan maar de rest is toch bullshit
Waarom? Het is echt bullshit en zorgt alleen maar voor nog meer onzin in de OP. Iedereen is het inmiddels wel eens dat die film kut was enzquote:Op maandag 3 juni 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind 't prima maar dan gaat de rest weer zaniken
Ben het volledig met je eens, niemand opent die spoilers met onze gedraaide joints tochquote:Op maandag 3 juni 2013 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom? Het is echt bullshit en zorgt alleen maar voor nog meer onzin in de OP
Ook haha maar die vind ik zelf wel tof maar kunnen ook op een andere site gezet worden. Ik had het zelf over alle onzin eronder zoals die film, de clip, eten enz voor als je stoned bentquote:Op maandag 3 juni 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens, niemand opent die spoilers met onze gedraaide joints toch
Ik heb zo ooit allemaal een keer bekeken.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens, niemand opent die spoilers met onze gedraaide joints toch
Ik ook hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb zo ooit allemaal een keer bekeken.
Yes, ziet er beter uit zo met al die UI'squote:
Vanaf waar precies?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes, ziet er beter uit zo met al die UI's
Alleen de zooi helemaal onderaan nogTenzij de rest het wil houden?
Gewoon alles vanaf de muziek naar beneden. Het eten, de film enz.quote:
Precies. Ik staar ook nooit naar mijn eigen joints, meteen de fik erin.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar na één keer heb je het wel gezien haha
Ook ja haha. Is ook bullshit maar wou dat niet te hard roepenquote:
Ik typ altijd heel zachtjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook ja haha. Is ook bullshit maar wou dat niet te hard roepen![]()
Vas_!!quote:
Kan wel een hoop verklaren ^^quote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef Unscrewed het volgende:
@TT Nou, ik hoop niet dat mijn moeder aan de wiet was toen ze zwanger was, hoor.
Was wel nodig ook, de OP ziet er waarschijnlijk hetzelfde uit als Moira dr kamer.quote:
Screwiequote:
Hahahaquote:Op maandag 3 juni 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was wel nodig ook, de OP ziet er waarschijnlijk hetzelfde uit als Moira dr kamer.
quote:
Je bedoeld zeker mijn hoge IQ?quote:
quote:
Neequote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie al een feestje gevierd?
Aaahquote:Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef Sardu het volgende:
Heuj schone OP!![]()
zou mijn UI ook in de op mogen? Dan voelt het nog een beetje alsof ik ergens bij hoor![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef Sardu het volgende:
Heuj schone OP!![]()
zou mijn UI ook in de op mogen? Dan voelt het nog een beetje alsof ik ergens bij hoor![]()
quote:
snel feestjequote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dat kan toch zomaar niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NEE, jij nietquote:Op maandag 3 juni 2013 16:40 schreef Flippiee het volgende:
Als je dan toch bezig bent met UI's erin zetten, Vas, mag ik er dan ook in?
hahaha,, gewoon beginnen. ze eten maar wat er staat, zoniet moeten ze zelf maar kokenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Eten maken. Ja dat ga ik straks maar eens doen. Ik ben echt een zenuwlijer zegKan echt om de domste dingen belachelijk zenuwachtig worden
Kan hooguit fout gaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Eten maken. Ja dat ga ik straks maar eens doen. Ik ben echt een zenuwlijer zegKan echt om de domste dingen belachelijk zenuwachtig worden
Knal er een aantal uit, maar laat de vaste staan ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben voor UI's eruit gooien eigenlijk. Wat Mur al zei haha.. Vet veel komen hier niet meer eens of 1x per 3 maand ofzo
quote:
Nja maakt niet uit, staat gespoilerd dus iig niet zo kut voor de mobiele users, voor scrollwerk maakt het toch weinig uitquote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben voor UI's eruit gooien eigenlijk. Wat Mur al zei haha.. Vet veel komen hier niet meer eens of 1x per 3 maand ofzo
Dat ja. Dat zijn er echt geen 48!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Knal er een aantal uit, maar laat de vaste staan ofzo
Of na de meetquote:
De toffe mensen!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Of na de meet
Laten we er alleen de stoners van de meet in staan
Dat slaat ook nergens opquote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Of na de meet
Laten we er alleen de stoners van de meet in staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |