Veel mensen denken dat bij bijvoorbeeld de Rabobank dat kastje waar de pinpas ingaat de code berekend maar dat is dus niet zo. Dat doet je pas zelf. Die kastjes zijn een interface om de chip op je pas te kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:46 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)ple_probably/cab9rli
Dat wist ik niet
TILquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat bij bijvoorbeeld de Rabobank dat kastje waar de pinpas ingaat de code berekend maar dat is dus niet zo. Dat doet je pas zelf. Die kastjes zijn een interface om de chip op je pas te kunnen gebruiken
Dat de vonk is overgeslagenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Waar is mijn dikke kont?.
En wat heeft dat onweer ermee te maken?
oquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De O van oliedomme kutrandstadters die niet kunnen lezen
Ik lig nog in bed..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan maak jij een betere paint toch?.
dunno, eerst ff gameplay trailert kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
heyyooo
Ga jij ook payday 2 kopen ofnieee?
Lief hoor... een paint van bobber en mij. Maar hij is niet echt verliefd toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De O van oliedomme kutrandstadters die niet kunnen lezen
Dat word echt vet denk ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dunno, eerst ff gameplay trailert kijken
Ohquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat heb ik mooi verzonnen, Geen idee of dat wel klopte maar kwam gewoon spontaan in mij op
Zeer creatiefquote:
hihiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Of moet ik op je kamer komen en je uit bed trekken?.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw... jij bedoelt dat ik aan z'n piemel zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |