Heeft zelfs de voorkeurquote:Op maandag 3 juni 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jullie mogen VA alleen lenen als je wat nuttigs voor hem kan betekenen.
Je mag hem betalen in natura.
Omdat ik vrijdagavond ga verhuizenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:47 schreef Ezell het volgende:
DV, waarom zo laat pas? Ik neem de laatste fatsoenlijke trein terug naar Utrecht. Dat is de trein van kwart voor 11. Met echt pech kan ik nog met de trein via Amsterdam terug naar Utrecht.![]()
Ik nog wel een Jezus voor je. Krijg pijn in m'n rug van die gozer.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je hoeft zelf de betaling niet te doen, een leuke vriendin of een betrekkelijk jonge tante mag dat ook
Wat nuttigs voor hem kan betekenen? Zoals?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jullie mogen VA alleen lenen als je wat nuttigs voor hem kan betekenen.
Je mag hem betalen in natura.
O, ik dacht dat je eerder zou verhuizen. Maar ok, klinkt logisch. Maar waarom 's avonds?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdagavond ga verhuizenen ik ga niet alles in mn kamer plempen en de volgende dag samen met VA alles uitvogelen, ik moet er ook slapen he.
Nou als je hem bijv kan helpen met persoonlijke issues.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat nuttigs voor hem kan betekenen? Zoals?
En ik betaal hem in knuffels.
Omdat de verhuizers collega's van m'n pa zijn en die werken gewoon overdagquote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je eerder zou verhuizen. Maar ok, klinkt logisch. Maar waarom 's avonds?
Ik kan hem vast wel ergens mee helpen. Maar hij moet wel eerst m'n kamer opruimen dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou als je hem bijv kan helpen met persoonlijke issues.
Goed geregeld.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat de verhuizers collega's van m'n pa zijn en die werken gewoon overdagMaar ze hebben busjes en aanhangwagens dus lekker goedkoop
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe het helemaal verkeerd
quote:
[ afbeelding ]
wan-ho-pig?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
hoe??quote:Op maandag 3 juni 2013 15:59 schreef badschaap het volgende:
da wor dus weer niet fitnessen vanavond![]()
Ben net keihard door me rug gegaan nml
quote:
quote:
Werkt dit dan wel?quote:
quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijf slapen en neem de eerste trein
Vraag je dit serieus? Dat weet je zelf toch ook wel dat dit niet werkt?quote:
was een grapjeeeeeequote:Op maandag 3 juni 2013 16:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vraag je dit serieus? Dat weet je zelf toch ook wel dat dit niet werkt?
Ik zit niet te wachten op zo'n wanhopig figuur.
[ afbeelding ]
Nee, moet zaterdagochtend fris en fruitig zijn. Anders kan ik net zo goed afzeggen. En nee, da's geen optie.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijf slapen en neem de eerste trein
auquote:Op maandag 3 juni 2013 16:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
was ff aant opdrukken, probeerde op 1 hand, da ging niet helemaal goed ;p
teamviewer nu een optie?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, moet zaterdagochtend fris en fruitig zijn. Anders kan ik net zo goed afzeggen. En nee, da's geen optie.
Dit is echt erg. Je ziet het gewoonquote:Op maandag 3 juni 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jammer van de photoshop
[ afbeelding ]
Wassenbeelden.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jammer van de photoshop
[ afbeelding ]
wat heb je dan precies?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, moet zaterdagochtend fris en fruitig zijn. Anders kan ik net zo goed afzeggen. En nee, da's geen optie.
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is echt erg. Je ziet het gewoon.
Geen textuur meer over in dat gezichtquote:
heb op een rijtje gezet wat ik nog moet hebben/betalen en ik kom niet uit.quote:
annuleren kan niet meer.. en er zitten dingen tussen die ik echt gewoon wil hebben en nodig hebquote:
boodschappen alleen D merk kopenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb op een rijtje gezet wat ik nog moet hebben/betalen en ik kom niet uit.
bank 150
koelkast 50
matrassen 330
laminaat 300
ikea shit 160
H&M 260
boodschappen 150
en ik heb nog maar 1100
FML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |