Heeft zelfs de voorkeurquote:Op maandag 3 juni 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jullie mogen VA alleen lenen als je wat nuttigs voor hem kan betekenen.
Je mag hem betalen in natura.
Omdat ik vrijdagavond ga verhuizenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:47 schreef Ezell het volgende:
DV, waarom zo laat pas? Ik neem de laatste fatsoenlijke trein terug naar Utrecht. Dat is de trein van kwart voor 11. Met echt pech kan ik nog met de trein via Amsterdam terug naar Utrecht.![]()
Ik nog wel een Jezus voor je. Krijg pijn in m'n rug van die gozer.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je hoeft zelf de betaling niet te doen, een leuke vriendin of een betrekkelijk jonge tante mag dat ook
Wat nuttigs voor hem kan betekenen? Zoals?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jullie mogen VA alleen lenen als je wat nuttigs voor hem kan betekenen.
Je mag hem betalen in natura.
O, ik dacht dat je eerder zou verhuizen. Maar ok, klinkt logisch. Maar waarom 's avonds?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdagavond ga verhuizenen ik ga niet alles in mn kamer plempen en de volgende dag samen met VA alles uitvogelen, ik moet er ook slapen he.
Nou als je hem bijv kan helpen met persoonlijke issues.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat nuttigs voor hem kan betekenen? Zoals?
En ik betaal hem in knuffels.
Omdat de verhuizers collega's van m'n pa zijn en die werken gewoon overdagquote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je eerder zou verhuizen. Maar ok, klinkt logisch. Maar waarom 's avonds?
Ik kan hem vast wel ergens mee helpen. Maar hij moet wel eerst m'n kamer opruimen dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou als je hem bijv kan helpen met persoonlijke issues.
Goed geregeld.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat de verhuizers collega's van m'n pa zijn en die werken gewoon overdagMaar ze hebben busjes en aanhangwagens dus lekker goedkoop
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe het helemaal verkeerd
quote:
[ afbeelding ]
wan-ho-pig?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
hoe??quote:Op maandag 3 juni 2013 15:59 schreef badschaap het volgende:
da wor dus weer niet fitnessen vanavond![]()
Ben net keihard door me rug gegaan nml
quote:
quote:
Werkt dit dan wel?quote:
quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijf slapen en neem de eerste trein
Vraag je dit serieus? Dat weet je zelf toch ook wel dat dit niet werkt?quote:
was een grapjeeeeeequote:Op maandag 3 juni 2013 16:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vraag je dit serieus? Dat weet je zelf toch ook wel dat dit niet werkt?
Ik zit niet te wachten op zo'n wanhopig figuur.
[ afbeelding ]
Nee, moet zaterdagochtend fris en fruitig zijn. Anders kan ik net zo goed afzeggen. En nee, da's geen optie.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijf slapen en neem de eerste trein
auquote:Op maandag 3 juni 2013 16:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
was ff aant opdrukken, probeerde op 1 hand, da ging niet helemaal goed ;p
teamviewer nu een optie?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, moet zaterdagochtend fris en fruitig zijn. Anders kan ik net zo goed afzeggen. En nee, da's geen optie.
Dit is echt erg. Je ziet het gewoonquote:Op maandag 3 juni 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jammer van de photoshop
[ afbeelding ]
Wassenbeelden.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jammer van de photoshop
[ afbeelding ]
wat heb je dan precies?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, moet zaterdagochtend fris en fruitig zijn. Anders kan ik net zo goed afzeggen. En nee, da's geen optie.
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is echt erg. Je ziet het gewoon.
Geen textuur meer over in dat gezichtquote:
heb op een rijtje gezet wat ik nog moet hebben/betalen en ik kom niet uit.quote:
annuleren kan niet meer.. en er zitten dingen tussen die ik echt gewoon wil hebben en nodig hebquote:
boodschappen alleen D merk kopenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb op een rijtje gezet wat ik nog moet hebben/betalen en ik kom niet uit.
bank 150
koelkast 50
matrassen 330
laminaat 300
ikea shit 160
H&M 260
boodschappen 150
en ik heb nog maar 1100
FML
Kan het echt niet met 1 matras?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb op een rijtje gezet wat ik nog moet hebben/betalen en ik kom niet uit.
bank 150
koelkast 50
matrassen 330
laminaat 300
ikea shit 160
H&M 260
boodschappen 150
en ik heb nog maar 1100
FML
Nou, nodig nodig. Best knap dat je 260 euro kan uitgeven bij de H&M.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
annuleren kan niet meer.. en er zitten dingen tussen die ik echt gewoon wil hebben en nodig hebsommige kunnen wel terug maar scheelt uiteindelijk maar 70 euro
nouja boodschappen kan m'n pa misschien wel betalen.. moet sowieso zijn auto gebruiken dus hij moet mee.. lief aankijken en hopen dat hij t wil doenquote:
nou oke ik heb net gekeken en als ik echt streng ben kan ik maar spullen met waarde van 100 euro terugbrengen.. maar dan MOET ik het goedkoper ergens anders vinden en dan ben ik weer 40 euro kwijtquote:Op maandag 3 juni 2013 16:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, nodig nodig. Best knap dat je 260 euro kan uitgeven bij de H&M.
is meteen al het basis eten wat ik moet hebben, en ik heb een vriezer he dus ik heb ook aardappels, groente en vlees en brood ( alles wat ik in kan vriezen ) op het rijtje gezetquote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef Ezell het volgende:
Voor hoeveel weken eten is dat boodschappengeld dan? Voor vijftig euro heb ik ruim genoeg voor een week. En ik eet best veel.
Wat voor kleding heb je dan besteld? Ik ben ook en meisje en ik ben ook dol op kleding hoor, maar hoognodig is het nooit.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou oke ik heb net gekeken en als ik echt streng ben kan ik maar spullen met waarde van 100 euro terugbrengen.. maar dan MOET ik het goedkoper ergens anders vinden en dan ben ik weer 40 euro kwijt
dus uiteindelijk ben ik maar 60 euro rijker
heb het niet alleen over kleding maar ook H&M lifequote:Op maandag 3 juni 2013 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat voor kleding heb je dan besteld? Ik ben ook en meisje en ik ben ook dol op kleding hoor, maar hoognodig is het nooit.![]()
mooie knopjesquote:
Aanbiedingen in slaan en in de vriezer stoppenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef Ezell het volgende:
Ik snap overigens niet zo goed waarom zo veel mensen eten invriezen. IJs en pizza's komen bij mij alleen de vriezer in.
wordt hier al mn hele leven gedaanquote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef Ezell het volgende:
Ik snap overigens niet zo goed waarom zo veel mensen eten invriezen. IJs en pizza's komen bij mij alleen de vriezer in.
Moet je nu per sé een bank hebben? Kun je niet voorlopig op je bed zitten ofzo tot je geld hebt voor een bank?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou oke ik heb net gekeken en als ik echt streng ben kan ik maar spullen met waarde van 100 euro terugbrengen.. maar dan MOET ik het goedkoper ergens anders vinden en dan ben ik weer 40 euro kwijt
dus uiteindelijk ben ik maar 60 euro rijker
heb een bank gereserveerd van marktplaats, het is geen optie om later voor een bank te zoeken want hoe gek het ook klinkt.. ik wil deze NUquote:Op maandag 3 juni 2013 16:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet je nu per sé een bank hebben? Kun je niet voorlopig op je bed zitten ofzo tot je geld hebt voor een bank?
Zoiets dacht ik al, maar nog steeds zie ik het (voor mij) het nut niet in. Zit je toch met beperkte houdbaarheid en shit.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aanbiedingen in slaan en in de vriezer stoppen
Hmm, da's ook zo. Ik ga vaak twee keer per week naar de supermarkt, maar eigenlijk vind ik nog best fijn. Hoef je niet zo vroeg te bepalen wat je die week gaat eten.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wordt hier al mn hele leven gedaanhoef je niet 3x per week naar de supermarkt om nieuwe te kopen maar dan haal je het een paar uur van te voren er gewoon uit
Tja... jij bent niet te helpen dan. Als je op die manier redeneert en geld uitgeeft wat je niet hebtquote:Op maandag 3 juni 2013 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb een bank gereserveerd van marktplaats, het is geen optie om later voor een bank te zoeken want hoe gek het ook klinkt.. ik wil deze NUde nieuwwaarde van de bank is 1200 ofzo en ik kan hem voor 150 overnemen.. dat laat ik echt niet gaan
+ hij is perfect voor mn kamer
als het is ingevroren kan het best lang mee hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 16:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar nog steeds zie ik het (voor mij) er het nut niet voor in. Zit je toch met beperkte houdbaarheid en shit.
[..]
Hmm, da's ook zo. Ik ga vaak twee keer per week naar de supermarkt, maar eigenlijk vind ik nog best fijn. Hoef je niet zo vroeg te bepalen wat je die week gaat eten.Maar ja, het is inderdaad maar wat je gewend bent.
Misschien nog wel langerquote:Op maandag 3 juni 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als het is ingevroren kan het best lang mee hoorvlees kan je dan sowieso 2 weken langer (meestal ) dan de officiele houdbaarheidsdatum bewaren
Hmmm, misschien had ik moeten melden dat ik niet echt met bevroren voedsel kan omgaan. Heb daar geen geduld (en vaak ook geen tijd) voor.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als het is ingevroren kan het best lang mee hoorvlees kan je dan sowieso 2 weken langer (meestal ) dan de officiele houdbaarheidsdatum bewaren
jaquote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef zwerty het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je in je eentje zit te lachen in t openbaar
Dat had ik vandaag en ik voelde me een sukkel
Regelmatigquote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef zwerty het volgende:
wat is het? Scheelt dan ¤95quote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
zojuist besloten dat ik een meubel van de ikea pas later ga kopen en ik nu voor ikea shit maar 65 euro kwijt ben
soms dan loop ik rond of ben ik ergens mee bezig en dan maak ik grapjes tegen mezelf en dan lach ik er ook omquote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef zwerty het volgende:
tv/opbergkastquote:Op maandag 3 juni 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is het? Scheelt dan ¤95
Ja als ik de coen en sander show luister vaakquote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef zwerty het volgende:
ghehequote:
Ook vervelend: als enige om een opmerking lachen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef zwerty het volgende:
of als je gewoon een opmerking maakt en niemand reageert en dan sta je daar.. 'oke? niet?'quote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook vervelend: als enige om een opmerking lachen.
omg ik had vorig jaar van die mini skateboardjes en dan ging ik in de les skateboardenquote:
Dit kan ik me voorstellen hahaquote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind mezelf soms echt supergrappig
of dat ze fipo roepen :Squote:Op maandag 3 juni 2013 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
of als je gewoon een opmerking maakt en niemand reageert en dan sta je daar.. 'oke? niet?'
Of dat ze het niet begrijpen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
of als je gewoon een opmerking maakt en niemand reageert en dan sta je daar.. 'oke? niet?'
The feelsquote:Op maandag 3 juni 2013 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:29 schreef zwerty het volgende:
[..]
omg ik had vorig jaar van die mini skateboardjes en dan ging ik in de les skateboarden
daar dacht ik even aan
quote:
:Squote:
Ik begroet regelmatig mensen met hallon. Vinden ze vaak nog grappig ookquote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
van die grapjassen die op meets allemaal fok termen gaan roepen
watquote:Op maandag 3 juni 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik begroet regelmatig mensen met hallon. Vinden ze vaak nog grappig ook
Een paar vrienden, ze nemen het overquote:
Chicks diggen da nie, oké oké.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik begroet regelmatig mensen met hallon. Vinden ze vaak nog grappig ook
sowieso mensen die films niet snappen en om de 10 min vragen waar t over gaatquote:Op maandag 3 juni 2013 16:32 schreef Ezell het volgende:
Is trouwens ook best kut als je een film kijkt en de enige bent die het verhaal snapt. Dan heb je niemand om mee te lullen.
Je moet gewoon kijken naar wat je nu echt nodig hebt en waar je nog wel even zonder kunt.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
zojuist besloten dat ik een meubel van de ikea pas later ga kopen en ik nu voor ikea shit maar 65 euro kwijt ben
ja van die oudjes die denken dat ze FA zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 16:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Of wanneer ze mij van mijn treinstoel willen bannen
fabulousquote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja van die oudjes die denken dat ze FA zijn
ga 2001 a space oddessey kijken, je snapt er sowieso geen kut van.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sowieso mensen die films niet snappen en om de 10 min vragen waar t over gaat
sowieso mensen die praten tijdens films
Ja heb je gelijk in maar die bank heb ik nu dus wel echt nodig dus het is echt geen optie om die later te kopenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet gewoon kijken naar wat je nu echt nodig hebt en waar je nog wel even zonder kunt.
Als je het geld niet hebt kun je niet dingen kopen. Of het nou een koopje is of niet.
oh get a roomquote:Op maandag 3 juni 2013 16:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
waarom ben je zo schattig als je ':S' zegt
Ik praat altijd bij horrors.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sowieso mensen die films niet snappen en om de 10 min vragen waar t over gaat
sowieso mensen die praten tijdens films
ik ga nooit films met jou kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik praat altijd bij horrors.Wil altijd zo snel mogelijk weten hoe het verhaal in elkaar zit en dan ga ik mensen tijdens de film lastigvallen. Want ja, stel je voor dat je samen sneller ontdekt hoe het zit.
![]()
Alsof jij horrors zou kijken.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga nooit films met jou kijken
Een bank heb je niet nodig. Je kunt ook op je bed gaan zitten.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in maar die bank heb ik nu dus wel echt nodig dus het is echt geen optie om die later te kopen
Geen webshop aanbiedenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
en wtf? ik dacht dat ik online kon bestellen bij ikea.. blijkt het alleen een boodschappenlijstje te zijn die je uit kan printen? dafuq is this
hm ja kanquote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een bank heb je niet nodig. Je kunt ook op je bed gaan zitten.
Jij wilt 'm alleen graag. Dat is wat anders.
Ik maak even een lijstje in evernote aan met deze dingenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze bluetooth in bed hebben want je wil graag dingen met ze delen
alsof iedereen een grote auto heeft waarin al die meubels passenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Geen webshop aanbieden
Mensen komen naar je fysieke winkels
???
Profit
ja daarom zit je iedere dag op fokquote:Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bitch, iedereen wil films met mij kijken. Alsof jij ooit aan de beurt zou komen.![]()
Tja... je hebt nu op een andere plek in de kosten gesneden dus dan moet het wel goed komen toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hm ja kanmaar ik droom al een week lang van m'n kamer en die bank is echt een essentieel onderdeel daarvan dus hijs moeilijk weg te denken nu
touchéquote:Op maandag 3 juni 2013 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja daarom zit je iedere dag op fok
Maar die prijs, dat is gewoon zonde om te laten zittenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een bank heb je niet nodig. Je kunt ook op je bed gaan zitten.
Jij wilt 'm alleen graag. Dat is wat anders.
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik maak even een lijstje in evernote aan met deze dingen
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef msacras het volgende:
Hoi
Ik wil ook wel slapen (refeert naar TT)
sta ik al in de rij? welk nummer?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bitch, iedereen wil films met mij kijken. Alsof jij ooit aan de beurt zou komen.![]()
Haha. Bank, zittenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die prijs, dat is gewoon zonde om te laten zitten
ja zolang mn pa boodschappen wil betalen is er helemaal niks aan de handquote:Op maandag 3 juni 2013 16:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... je hebt nu op een andere plek in de kosten gesneden dus dan moet het wel goed komen toch?
Ik herken je probleem wel hoor. Ik heb nu genoeg broeken maar ik zag een leuke en die wil ik echt hebben... geld of niet. Je zou bijna kunnen zeggen dat ik 'm moet hebben.
Mind if I run a sniffer to see if your ports are open?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze bluetooth in bed hebben want je wil graag dingen met ze delen
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja zolang mn pa boodschappen wil betalen is er helemaal niks aan de handdan kom ik mooi uit haha
ja erg herkenbaar
ik heb nu geen zwarte broeken meer.. die van mij is laatst kapot gegaan door m'n fiets ( bleef ergens achter haken )
en nu heb ik een zwarte broek NODIG.. tenminste dat denk ikheb genoeg andere broeken maar ik MOET perse een zwarte hebben
come enter my room because i wanna take things out of ctrlquote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mind if I run a sniffer to see if your ports are open?
openingszinnen bedenkenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef Ezell het volgende:
DV, jij heet vast geen wifi. Want ik voel geen connectie met jouw posts.
M.a.w.: wtf ben je aan het doen.
Hopelijk is je pa zo liefquote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja zolang mn pa boodschappen wil betalen is er helemaal niks aan de handdan kom ik mooi uit haha
ja erg herkenbaar
ik heb nu geen zwarte broeken meer.. die van mij is laatst kapot gegaan door m'n fiets ( bleef ergens achter haken )
en nu heb ik een zwarte broek NODIG.. tenminste dat denk ikheb genoeg andere broeken maar ik MOET perse een zwarte hebben
ik heb al een zwarte broek besteldquote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hopelijk is je pa zo lief.
Oh, dat is wel naar dat je broek kapot is door je fiets. Het is lastig om dan jezelf te overtuigen dat je geen nieuwe broek nodig hebt
. Maarja die bank van je is nu belangrijker dan een zwarte broek
. Zodra je hem hebt maak je wel foto's he? Ik ben nu wel benieuwd.
Oja, broeken en fietsen: ik had laatst een strakke broek zonder stretch aan en toen ik ging fietsen werden m'n benen helemaal afgeklemd. Vooral bij die aders onder je knie zegmaar. Au. Een beetje te strak dus
.
ben niet zo van 't duitsquote:Op maandag 3 juni 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe gewoon: "Jij gekke mittie, this is a sehr schöne Fissa."
Weet ik veel. Als mensen al van mij verwachten dat ik woorden als 'mittie', 'donnie' en 'fatoe' ken.quote:
ik wil 'm luisteren want ben benieuwd maar dan loopt mn laptop vastquote:
fatoe ken ik welquote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik veel. Als mensen al van mij verwachten dat ik woorden als 'mittie', 'donnie' en 'fatoe' ken.
Oh, maak dan ook maar foto's van die broekquote:Op maandag 3 juni 2013 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb al een zwarte broek besteld.. ja komt goed! zondag maak ik wel foto's
haha aii
had je een lange fietstocht voor de boeg?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, maak dan ook maar foto's van die broek.
Ja, normaal maak ik die beweging niet met m'n benen maar bij het fietsen wel. Toen merkte ik pas dat ik in die broek niet echt zo'n beweging kan maken.
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik veel. Als mensen al van mij verwachten dat ik woorden als 'mittie', 'donnie' en 'fatoe' ken.
Ze zitten lekkerquote:
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had je een lange fietstocht voor de boeg?
echt waarquote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja.
Na een tijdje ben ik toch maar weer even naar huis gefietst want het deed teveel pijn.
is wel een beetje sletterigquote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Daar komen je benen en billen soms mooi in uit
Ja, toen heb ik maar een andere broek aan gedaan. Deze is nog een beetje te klein voor me maar ik wou 'm gewoon graag aan want ik vind 'm mooi en m'n kontje ziet er ook mooi in uitquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik draag alleen leggings als ik thuis ben en dan kijk ik geregeld in de spiegel om mn kont te checken
#narcist #yolo
BROEKEN! heel soms panty/maillot met rokje, maar dat was meer in de herfst tijd als ik er zo'n xxxl gebreide trui over kon doenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef Ezell het volgende:
Meisjes, zijn jullie van de broeken of van de jurkjes/rokjes?
Ik ben meer van de broekenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef Ezell het volgende:
Meisjes, zijn jullie van de broeken of van de jurkjes/rokjes?
Vind je dat niet vervelend zitten? Zo'n trui die niet goed zit. Mouwtje hier en mouwtje daar.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
BROEKEN! heel soms panty/maillot met rokje, maar dat was meer in de herfst tijd als ik er zo'n xxxl gebreide trui over kon doen
Nooit jurkjes/rokjes?quote:
naja maar als je een legging draagt moet je wel een wat langer shirtje aan vind ikquote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef TienVingers het volgende:
Ligt aan de persoon zelf of het sletterig is of niet.
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hipsters, heb alleen maar van die dingen
quote:
zit heerlijk juistquote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind je dat niet vervelend zitten? Zo'n trui die niet goed zit. Mouwtje hier en mouwtje daar.
Het is maar net hoe je ze gebruikt. Iemand proberen te fiksen met een voorbedachte openingszin vind ik altijd een beetje zielig. Een originele gespreksstarter is wel leuk. Maar het hangt helemaal van de persoon en de setting etc af.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar msacras, openingszinnen werken wel? Mind=blown
Ben zelf meer van de hipstersquote:
picsquote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de hipsters
echt waar meidquote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*noteert*quote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je ze gebruikt. Iemand proberen te fiksen met een voorbedachte openingszin vind ik altijd een beetje zielig. Een originele gespreksstarter is wel leuk. Maar het hangt helemaal van de persoon en de setting etc af.
Maar net wat je lekker vindt zittenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee van wat ik leuk vind om te zienquote:
Waarom een glimmende?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heel soms weleens. En als het koud is een zwarte (glimmende) legging eronder.
Hmm, zal wel mijn afkeer tegen vervelend zittende mouwen zijn.quote:
wat ben je ook een moeilijk persoonquote:Op maandag 3 juni 2013 16:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom een glimmende?
Tevens ben ik groot voorstander van panty/maillot in plaats van een leggin.
[..]
Hmm, zal wel mijn afkeer tegen vervelend zittende mouwen zijn.
Het gaat om de persoon zelf. En openingszinnen vind ik niks. Doe maar gewoon normaal en probeer een gesprekje te beginnen. Als het klikt, klikt het. Als het niet klikt dan niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je ze gebruikt. Iemand proberen te fiksen met een voorbedachte openingszin vind ik altijd een beetje zielig. Een originele gespreksstarter is wel leuk. Maar het hangt helemaal van de persoon en de setting etc af.
Ik heb gewoon voorkeuren. Niks mis mee.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat ben je ook een moeilijk persoon
Omdat ik dat wel mooi vind. Panty/maillot vind ik niet zo mooi.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom een glimmende?
Tevens ben ik groot voorstander van panty/maillot in plaats van een leggin.
Precies, je moet niet naar iemand toe gaan met de gedachte "nu ga ik deze openingszin gebruiken," dat errkt niet. Bij mij iig niet. Een leuke gespreksstarter soms weer wel, en dat zou je ook een openingszin kunnen noemen.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het gaat om de persoon zelf. En openingszinnen vind ik niks. Doe maar gewoon normaal en probeer een gesprekje te beginnen. Als het klikt, klikt het. Als het niet klikt dan niet.
VRIJDAG. IK. DEALquote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
laatst was er een jongen tijdens uitgaan die gewoon op mij afstapte en zn hand naar mij uitstak om zich voor te stellen, geen oogcontact vooraf.. niks!
dat vond ik zo origineel, gewoon ballen hebben en erop afstappen
quote:
quote:
Maar dv moest me motiverenquote:
koop een boot, is leuk voor in de zomerquote:Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
Ik wou altijd een game pc maar aangezien ik de laatste tijd niet zoveel meer game.... uhhhhhh wat nu
Ik help je graag dat weet je tochquote:Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar dv moest me motiveren
macbook grquote:Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
Ik wou altijd een game pc maar aangezien ik de laatste tijd niet zoveel meer game.... uhhhhhh wat nu
ik kan niet altijd enthousiast zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar dv moest me motiveren
Niet doen dus. Dan is het het geld niet waard als je toch weinig spelletjes speelt.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
WAUWquote:Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik help je graag dat weet je toch
Zoek hier maar wat leuks uit http://www.leukespreuk.nl/special_openingszinnen.htm
Nooit verwacht dat ik ooit niet meer zou gamenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet doen dus. Dan is het het geld niet waard als je toch weinig spelletjes speelt.
Niet overprijsde rotzooi gaan aanbevelenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kan niet altijd enthousiast zijn
Ik ben anders tevredenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet overprijsde rotzooi gaan aanbevelen.
Ik ga niet nog een keer een Macbook kopen. Te duur gewoon voor wat je krijgt.
puur natuurquote:Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
denk niet dat die ogen bewerkt zijn wat denken jullie
De laag detail om dat goed te kunnen zijn. Maar wel een vage kleur. Ik zeg: shop.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
denk niet dat die ogen bewerkt zijn wat denken jullie
Eens met AdoraBelle, te slechte kwaliteit/prijs verhouding.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet overprijsde rotzooi gaan aanbevelen.
Ik ga niet nog een keer een Macbook kopen. Te duur gewoon voor wat je krijgt.
Laptops zijn wel handig, die kun je gewoon wegleggen als je 'm niet gebruikt en dan staat het niet in de wegquote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Eens met AdoraBelle, te slechte kwaliteit/prijs verhouding.
Maar ik zit zelfs te twijfelen tussen een desktop en laptopAltijd een desktop gehad hmmm
hoi ezellquote:Op maandag 3 juni 2013 17:10 schreef Ezell het volgende:
Waarom tijdens het uitgaan openingszinnen eigenlijk? Je kan toch ook gewoon hallo zeggen?
Maar OSXquote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had je een veel betere Windows/Linux laptop kunnen kopen.
Dat zeg ik. Waarom openingszinnen gebruiken? Dan probeer je alleen maar indruk op iemand te maken met iets neps.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:10 schreef Ezell het volgende:
Waarom tijdens het uitgaan openingszinnen eigenlijk? Je kan toch ook gewoon hallo zeggen?
was sarcasmequote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De laag detail om dat goed te kunnen zijn. Maar wel een vage kleur. Ik zeg: shop.
Voordeel is idd ook in woonkamer of bed kunnen zitten(/liggenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Laptops zijn wel handig, die kun je gewoon wegleggen als je 'm niet gebruikt en dan staat het niet in de weg. Heb je een heel opgeruimde kamer.
En je kunt overal zitten. Ik kan nu in de woonkamer zitten, of op m'n kamer op bed, of in m'n zitzak.
O sorry, heb ik eventjes gemist.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Waarom openingszinnen gebruiken? Dan probeer je alleen maar indruk op iemand te maken met iets neps.
Spaar even door tot 900 ofzo, krijg je geen spijt vanquote:Op maandag 3 juni 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
Deze is wel leuk opzich![]()
http://www.dell.com/nl/p/(...)s1&l=nl&s=dhs&~ck=mn
Maar zo kan hij vijftig euro besparen.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spaar even door tot 900 ofzo, krijg je geen spijt van
Ik vind OS X niet zo bijzonder. En ik heb nu al niet de nieuwste meer dus de meeste programma's die ik heb doen het niet meer. Mag ik eerst een nieuwe OS X kopenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar OSXDat scherm, de behuizing etc
Ach, je kunt altijd je oude pc houden en er een laptop bij kopenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Voordeel is idd ook in woonkamer of bed kunnen zitten(/liggen) Een pc staat opzich niet in de weg, ruimte zat daarvoor
Twijfel twijfel. Maar wss is een laptop voor opleiding sws ook nog is handig
OSX is voor mijn audio gedoe zoveel beter, alles werkt zo smoothquote:Op maandag 3 juni 2013 17:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind OS X niet zo bijzonder. En ik heb nu al niet de nieuwste meer dus de meeste programma's die ik heb doen het niet meer. Mag ik eerst een nieuwe OS X kopen. En hij komt uit 2009, terwijl ik op mijn XP nog steeds alles kan gebruiken en dat is uit 2002.
Het uiterlijk is wel waarom ik 'm gekocht heb, want ik vind dat witte zo mooi.
[ afbeelding ]
Maarja, achteraf gezien kost het teveel, ook al is het mooi...
OS X is in principe Unix/Linux, dus dan zou dat ook goed moeten werken voor jequote:Op maandag 3 juni 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OSX is voor mijn audio gedoe zoveel beter, alles werkt zo smooth
Ja maar daar gaat heel veel weer niet op werkenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
OS X is in principe Unix/Linux, dus dan zou dat ook goed moeten werken voor je.
Volgens mij wil je gewoon geen moeite doenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat heel veel weer niet op werken
Nee, dat is het hem, daarom werkt het fijnquote:Op maandag 3 juni 2013 17:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon geen moeite doen.
Vind je het ook zo leuk dat alle mappen gewoon tussen de bestanden staan als je het op naam sorteert?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, dat is het hem, daarom werkt het fijn
Ja maar iedere laptop van tegenwoordig is al 10x zo goed als mijn huidige pcquote:Op maandag 3 juni 2013 17:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, je kunt altijd je oude pc houden en er een laptop bij kopen. Heb je beiden.
Oh, dan bewaar je 'm toch om de museumwaarde?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar iedere laptop van tegenwoordig is al 10x zo goed als mijn huidige pc
dat is wel een beetje ergerlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vind je het ook zo leuk dat alle mappen gewoon tussen de bestanden staan als je het op naam sorteert?.
Ik hoor het graag van je wanneer je daar een oplossing voor gevonden hebtquote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is wel een beetje ergerlijk
hoi vaquote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is wel een beetje ergerlijk
Ik heb hem al dubbelquote:Op maandag 3 juni 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan bewaar je 'm toch om de museumwaarde?.
Nee ik heb 2 exact dezelfde pc'squote:Op maandag 3 juni 2013 17:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer geslikt dat je 'm dubbel ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |