Maar geen winterjas meer toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verlang ook wel naar buiten eten.Ik zou zo graag mijn winterkleding lozen, ik draag nog een wintervest vandaag
Die heb ik de helft van de week nog aan, vandaag een tussendoor-mantel. Veul te koud op de fiets.quote:
Op de fiets wel inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heb ik de helft van de week nog aan, vandaag een tussendoor-mantel. Veul te koud op de fiets.
Maar het komt vast goed, eind van de week warmer.
Ik kan me niet voorstellen dat het bij jullie om 07:00 op de fiets warm isquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt al maanden geen winterjas meer aan.
Ik zou geloof ik voor geen goud aan de kust willen wonen
Ja ik ook niet, maar ben totaal niet representatief geloof ik. Draag alleen als het vriest lange mouwen en zelfs dan 90% vd tijd opgestrooptquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt al maanden geen winterjas meer aan.
Ik zou geloof ik voor geen goud aan de kust willen wonen
Ja ik hoef maar vijf minuutjes hèquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het bij jullie om 07:00 op de fiets warm is
Ik liep hier met sneeuw met 3 laagjesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, maar ben totaal niet representatief geloof ik. Draag alleen als het vriest lange mouwen en zelfs dan 90% vd tijd opgestroopt
Ik ben haske veel buiten, de hele dag door.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik hoef maar vijf minuutjes hèDaarvoor ga ik niet de hele dag met een winterjas slepen.
Mijn vroegere buurman liet de hond altijd met -5 uit in een dunne trui, ik wist niet wat ik zag, ik was dik bepaktquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg het warm zat van fietsen, te voet is kouder
Sporty Shine!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook wel wat gewend. Ik heb wel vaker met -10 als jochie in een kort broekje en voetbalshirt op het voetbalveld gestaan. Dan is daarna al sneller iets minder koud.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het ook heerlijk in de winter om ff snel op de slippers te gaan hoor
quote:
ik zou dr een euro in dr hand doen en zeggen: `sssst ons geheimpje. wat teveel is mag je nog houden ook. als je nu je mond er maar over houdt`quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik zou echt gewoon zeggen, of je doet mee en zeikt niet, of hoie he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |