Ik dacht dat ie drie poten had, maar dat is de staart natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, ik kwam zo een mooie windhond tegen vandaag op de markt en pas nadat ik doorliep bedacht ik me dat het de opvanger geweest moet zijn van iemand die ik ken ( die nu ook Cuca had ).
Kijk nou toch![]()
[ afbeelding ]
Leuk, Bos! Dat klinkt ook als een goed aanbodquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de loopgroep van het werk
Extra stok achter de deur. Kost me 25 euro per jaar inclusief kleding en inschrijfgeld van een aantal wedstrijden.
Wat een lieverd, dat koppiequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, ik kwam zo een mooie windhond tegen vandaag op de markt en pas nadat ik doorliep bedacht ik me dat het de opvanger geweest moet zijn van iemand die ik ken ( die nu ook Cuca had ).
Kijk nou toch![]()
[ afbeelding ]
Kun je makkelijk, andere doen het ook constant, anders kwamen ze niet steeds bij jou uit. Als jij gewoon niet kunt, dan kun je niet. Ze zullen er heus niet failliet aan gaan, hooguit komt het besef dat ze blijkbaar een personeelstekort hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:32 schreef Miniem het volgende:
Mijn werk vraagt weer om extra uren te draaien. Ik ben het behoorlijk zat. Ik kan ook nooit nee zeggen.
Ik zou wel kunnen, maar heb ook nog andere dingen te doen en aan mijn hoofd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je makkelijk, andere doen het ook constant, anders kwamen ze niet steeds bij jou uit. Als jij gewoon niet kunt, dan kun je niet. Ze zullen er heus niet failliet aan gaan, hooguit komt het besef dat ze blijkbaar een personeelstekort hebben.
Dan kun je dus niet. Het hoeft niet per se een fysieke afspraak te zijn hè, dan zou iedereen op zo'n beetje alles wel ja kunnen zeggen. Soms is het ff genoeg, en als jij een grens hebt aan het maximale aantal uren dat je wilt werken en die wordt keer op keer overschreden, is dat net zo'n goede reden als een verjaardag, vakantie of leren of weet ik veel waarom anderen niet kunnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik kan wel, maar heb ook nog andere dingen te doen en aan mijn hoofd.
SChrijf voor jezelf even een briefje wat je aan je chef wel zeggen, dat je het momenteel te zwaar hebt en even niet zo veel overuren wil en kan draaien. Spreek hem hierop zsm aan. Desnoods zet je het op de mail..quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:44 schreef Miniem het volgende:
Weet niet zo goed wat ik nu moet antwoorden.
Want ze vragen of en of.
Mooiquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Als je niet wil gewoon nee zeggen!
Kijk wat tof, het huis waarin ik opgroeide, derde huis naast het hotel!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Hier een van later, toen was het geen chique laan met mooie bomen meer en check die antennes
![]()
[ afbeelding ]
Nog één keertje en ik zet op mijn Day Zero List: Art net zo lang stalken tot ie me z'n oude straatnaam geeft en we ein-de-lijk weten of ie nou bij Bos woondequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de straat van ons pap en waar ik dus ben opgegroeid. Ons huis staat er niet op. De straat waar je opkijkt is de straat waarvan ik dus vermoed waar Art Rooijakkers is opgegroeid.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog één keertje en ik zet op mijn Day Zero List: Art net zo lang stalken tot ie me z'n oude straatnaam geeft en we ein-de-lijk weten of ie nou bij Bos woonde
Dus je rijdt niet mee?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee Miniem we gaan het níet uitproberen
Zou Lutte dan wel instappen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Pisces en ik beschilderen de mini wel met mooie bloemetjes![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Pisces en ik beschilderen de mini wel met mooie bloemetjes![]()
Hajeequote:
Dat moet dan bij bus 2.0, want we gaan bij een VW natuurlijk voor retro all the wayquote:
Ik wil een blauwequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet dan bij bus 2.0, want we gaan bij een VW natuurlijk voor retro all the way
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet dan bij bus 2.0, want we gaan bij een VW natuurlijk voor retro all the way
Hajeequote:
M'n moeder zegt wel eens dat ik wat dat betreft een jaar of dertig te laat ben geborden iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie het eigenlijk wel voor me Lutte in jurk met een madeliefje in het haar![]()
Lekker smoken en naakt lopen in die hippie tijdquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n moeder zegt wel eens dat ik wat dat betreft een jaar of dertig te laat ben geborden iddIk houd wel van dat stijltje
Het ging over klééren Miniemquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lekker smoken en naakt lopen in die hippie tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |