Het is net zo deprimerend als die vogels van Anouk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had al gegoogeld. De rillingen lopen door mijn lijf...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nederlanders zijn gewoon een meeloop-volk puur sang. en o wee als je er anders over denkt. Want iedereen vind het leuk, dus jij ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is net zo deprimerend als die vogels van Anouk.
Meteen, sinds ik thuis ben, heerlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens Pis, heb je ook de slippers aan vandaag?
Gewoon doen als het mogelijk is , je leeft maar 1 keer en anders krijg je er spijt van en volgens mij ga je hier in het bejaardenhuis nog over pratenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:30 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wil nu proberen naar de meet 'n greet in Berlijn te gaan, wil iemand me dat uit m'n hoofd praten? Het is te doen, 's ochtends vroeg vertrekken en met de nachttrein weer terug maar met de mazzel die ik de afgelopen tijd heb zal er wel weer wat mis gaan
Aan de andere kant, ik zie nu op Facebook allemaal foto's langskomen van mensen die haar wel gemeet hebben, in Milaan, Rijsel, Lyon, wel met haar op de foto staan, wel met een gesigneerde viool naar huis zijn gegaan en ik word daar zo sip van
Goed gedaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Barbaaf het volgende:
Dat zal wel lukken denk ik
Damn, nog nooit zoveel moeite gedaan om een vrouw te ontmoeten
Lindsey Stirlingquote:
Je hebt het zwaar te pakken hé Baaf, dus take your chances!quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:30 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wil nu proberen naar de meet 'n greet in Berlijn te gaan, wil iemand me dat uit m'n hoofd praten? Het is te doen, 's ochtends vroeg vertrekken en met de nachttrein weer terug maar met de mazzel die ik de afgelopen tijd heb zal er wel weer wat mis gaan
Aan de andere kant, ik zie nu op Facebook allemaal foto's langskomen van mensen die haar wel gemeet hebben, in Milaan, Rijsel, Lyon, wel met haar op de foto staan, wel met een gesigneerde viool naar huis zijn gegaan en ik word daar zo sip van
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar te pakken hé Baaf, dus take your chances!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |