Ik weet niet of ie goed is. En wij moeten volgend jaar wéér op zoek...quote:Op maandag 3 juni 2013 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou wees blij dat je dan een goede LB hebt eindelijk
Jumbo natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:03 schreef Topiek het volgende:
1 Jumbo pack, of meer goude packs? Wat zal ik doen?
Allemaal shiney en je bent dan gelijk een eindbaas,quote:Op maandag 3 juni 2013 15:03 schreef Topiek het volgende:
[..]
Krijg je daar sowieso wel goede spelers in dan? Het is wel 20 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is heeeeel goedquote:Op maandag 3 juni 2013 14:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie goed is. En wij moeten volgend jaar wéér op zoek...
jaquote:Op maandag 3 juni 2013 15:07 schreef laucas het volgende:
Iemand interesse in een Elgato Game Capture HD?
hahah aightquote:Op maandag 3 juni 2013 15:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Mijne mag weg. Speel te weinig met ons boeren internet
Ik DM je straks even.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah aightTwijfel wel of het nog echt toegevoegde waarde heeft straks met die nieuwe console waar dan ook mee te streamen valt.
Wat wil je ervoor?
is goedquote:
Nee niet doen, nu herken ik je niet meer. doe die ik postte anders als het echt moetquote:Op maandag 3 juni 2013 15:13 schreef poker4lifee het volgende:
de UI van die Khaleesi maar ff jatten, te goed om voorbij te laten gaan
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee niet doen, nu herken ik je niet meer. doe die ik postte anders als het echt moet
[ afbeelding ]
Dat was wel echt een fucking vet stuk.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee niet doen, nu herken ik je niet meer. doe die ik postte anders als het echt moet
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |