PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dan heb ik je behoed voor een faal.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
HOMOOOO !!!
Ik wou doen: '' Waar de andere helpen ''
Leuk man. Mijn moeder neemt altijd bavaria mee als ie in de bonus is. Zit ik weer voor een maandje gebakken.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Laatst namen mijn ouders ineens een nieuwe miXXed up mee van de Lidl met appel
quote:
Ik dacht wel minder dan een maand omdat je zoveel drinktquote:Op maandag 3 juni 2013 13:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk man. Mijn moeder neemt altijd bavaria mee als ie in de bonus is. Zit ik weer voor een maandje gebakken.
Normale reactie als deze kwamen erg weinig kan ik je melden... Daar viel ik over, dat ik geen tradingtips kreeg boeide me niet. Wilde wat algemene tips of mogelijk betaalbare goede spelers waar je als onervaren FUT-ter niet snel aan denkt. Enfin, het boeit ook weinig maar echt welkom voel je je niet. En het blijkt dus bij de meeste te gebeuren, wat ik vreemd vind.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Trading tips ga je niet zo snel krijgen. Als teveel mensen ze weten, dan werkt het niet meer. De basis van alles wordt wel uitgelegd, maar het is vooral een hoop zelf doen en ontdekken, leren van je fouten en zelf beter worden. Als je dat niet lukt, heb je gewoon geen aanleg hiervoor.
Misschien neemt ze wel 10000 kratten mee? Of 1? Dat weet jij niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht wel minder dan een maand omdat je zoveel drinkt
HTC One is voor 38 euro pm hele looptijd bij vodafone te halenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet dus een nieuwe mobiel hebben he, max 35 euro per maand aan abbo. Wat zal ik halen?
*veranderd.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ze hebben die TT van de VBL SC gewoon verandert
Hee sorry hequote:
Nokia 105 maar die is nog niet te koop volgens mijquote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien neemt ze wel 10000 kratten mee? Of 1? Dat weet jij niet.
Geen boom is hoog genoeg voor jou. Echt.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je dan een topic steelt, kom dan met een leuke TT
Komt denk ik deels omdat ''we'' slechte ervaringen hebben met heel veel mensen die hier gewoon even kwamen trollen. En uiteindelijk dan maanden rondhingen en liepen te kloten. Ik geef mezelf als voorbeeld. Speel je op de xbox trouwens?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Normale reactie als deze kwamen erg weinig kan ik je melden... Daar viel ik over, dat ik geen tradingtips kreeg boeide me niet. Wilde wat algemene tips of mogelijk betaalbare goede spelers waar je als onervaren FUT-ter niet snel aan denkt. Enfin, het boeit ook weinig maar echt welkom voel je je niet. En het blijkt dus bij de meeste te gebeuren, wat ik vreemd vind.
Nogmaalsquote:Op maandag 3 juni 2013 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen boom is hoog genoeg voor jou. Echt.
Toch zijn er veel mensen die in deze reeks posten, en dit is 1 van de best lopende reeksen van heel Fok. Er gaat dus ook veel goed, er haken mensen af, maar er komen ook nieuwe mensen bij. Speel je nog steeds FUT?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Normale reactie als deze kwamen erg weinig kan ik je melden... Daar viel ik over, dat ik geen tradingtips kreeg boeide me niet. Wilde wat algemene tips of mogelijk betaalbare goede spelers waar je als onervaren FUT-ter niet snel aan denkt. Enfin, het boeit ook weinig maar echt welkom voel je je niet. En het blijkt dus bij de meeste te gebeuren, wat ik vreemd vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |