tentoonstellen. Het is immers een kunstwerk van Italiaanse makelijquote:Op maandag 3 juni 2013 11:52 schreef GlenSpey het volgende:
Wat zal er nu met de V250 gaan gebeuren, denken jullie?
Ambachtelijk geproduceerd inderdaadquote:Op maandag 3 juni 2013 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tentoonstellen. Het is immers een kunstwerk van Italiaanse makelij
precies, waardoor de maker een eigen stempel op het kunstwerk heeft kunnen drukkenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ambachtelijk geproduceerd inderdaad
Ik ben het uiteraard eens met de stelling, maar het CDA heeft natuurlijk wel vele bergen boter op het hoofd hier. Nu hameren op de politieke 'enorme fout' gaat wel erg hard voorbij aan de vele jaren gedoe rond de Fyra, waarvan de eerste paar jaar onder een CDA-kabinet.quote:De Rouwe heeft geen goed woord over voor de politieke aanpak van de Fyra-problemen. Het is "een enorme fout" van het ministerie van Infrastructuur om hierover niet te communiceren met de Kamer. De Rouwe wil dat Mansveld de recente rapporten over de problemen met de Fyratreinen direct naar de Kamer stuurt. "Het ministerie is de regie kwijt", zegt de CDA'er.
Tevens: waarom heeft het CDA zich niet eerder geroerd? Waarom is het nu "opeens" een enorm probleem? CDAquote:Op maandag 3 juni 2013 12:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben het uiteraard eens met de stelling, maar het CDA heeft natuurlijk wel vele bergen boter op het hoofd hier. Nu hameren op de politieke 'enorme fout' gaat wel erg hard voorbij aan de vele jaren gedoe rond de Fyra, waarvan de eerste paar jaar onder een CDA-kabinet.
zie wel wat in de treinen van Hitachi Railquote:Op maandag 3 juni 2013 12:33 schreef breaky het volgende:
Vraag me af wat NS voor vervanging wil aanschaffen...
Sterker nog, van een paar maanden geleden:quote:Op maandag 3 juni 2013 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tevens: waarom heeft het CDA zich niet eerder geroerd? Waarom is het nu "opeens" een enorm probleem? CDA
En van welke partij was Peijs ook weer?quote:Ambtenaren van toenmalig minister Peijs waarschuwden al in 2005 voor de slechte Fyra-treinen. Ze schreven in een geheime notitie over de onervarenheid van de Italliaanse treinenbouwer. Dat staat in het rapport over de hogesnelheidslijn dat 6 jaar lang in een la lag.
Laten we voor een bestaand concept gaan. Bijvoorbeeld voor de Zefiro van Bombardier... Hoewel die volgens mij in samenwerking met de Italianen wordt gemaakt.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:33 schreef breaky het volgende:
CAF ftw!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:33 schreef breaky het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef bork het volgende:
Dijsselbloem vertraagt stopzetten Fyra - Meerstadt in 2003 gewaarschuwd
Gevolgen? Zoals het niet rijden van een hogesnelheidstrein? Hoe is dat toch mogelijk en waarom zag niemand dit aankomen?quote:"Als NS definitief stopt met de Fyra kost dat het bedrijf honderden miljoenen euro’s. Bovendien heeft dat gevolgen voor de exploitatie van de hogesnelheidslijn tussen Amsterdam en Brussel."
Je wilt solliciteren?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens een beetje achterbaks dat maar klats boem meteen die meneer Huges benoemd is. Ik zeg: Aanbesteden die hap!
En uiteraard bij elk nieuw station een BVF'je.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
Fles rails, waar een BVO'tje standaard is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Zwartepieten moet je altijd op eigen voorwaarden doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:40 schreef breaky het volgende:
De Fyra gaat letterlijk en figuurlijk toch nooit meer rijden, dus waarom het besluit uitstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |