abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juni 2013 @ 10:45:46 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127351084

Mede mogelijk gemaakt door Guppyfriend O+

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 1% gewijzigd door YUR op 03-06-2013 15:14:46 ]
F means you're fucked
pi_127351132
Altijd na een goede stevige run heb ik eerder een zere reet op de motor. :') wist niet meer hoe ik moest zitten _O-

Ah, mijn team gisteren is 23e van de 26e geworden. Geen laatste. Awesome! *)
Ja doei.
  maandag 3 juni 2013 @ 10:49:44 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127351179
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Altijd na een goede stevige run heb ik eerder een zere reet op de motor. :') wist niet meer hoe ik moest zitten _O-
Moet je maar niet zoveel vallen hoor :P Zere reet na het hardlopen, nooit last van :{w
pi_127351250
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef motorbloempje het volgende:

Ah, mijn team gisteren is 23e van de 26e geworden. Geen laatste. Awesome! *)
Drienalaatste rules *O*
:* voor je bips
  maandag 3 juni 2013 @ 10:53:13 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127351270
goed teken MoBlo, betekend dat je grote bilspier, die veel sterker is, het meeste uphill werk heeft gedaan in plaats van je bovenbenen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_127351295
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
goed teken MoBlo, betekend dat je grote bilspier, die veel sterker is, het meeste uphill werk heeft gedaan in plaats van je bovenbenen
8-)
Ja doei.
  maandag 3 juni 2013 @ 10:55:32 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127351320
lesje trailen op de maandagmorgen ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_127351372
Was wel supertrots dat ik bij de lange klim 99% van de tijd heb gelopen. Even gestopt om te drinken en even gestopt om te vallen ( :') ). Het ging niet hard, maar wel relatief steady. En de heren voor mij, die veel groter waren en veel grotere passen zetten bij zowel rennen als lopen liepen al vrij vroeg in de race en ik maar doorbuffelen. *bikkel* Maar ze niet bijhalen ;( :P
Ja doei.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:06:28 #9
92409 Twinky
Little star.
pi_127351601
Go MoBlo *O*

Hier zoveel overwegingen dat ik niet meer weet wat nou smoesjes zijn en legitieme redenen om niet te gaan. Afgelopen week was chaos hier, en ik voel me al een week slapjes en misselijk de hele dag, dus ben ik niet gegaan. Vandaag heb ik voor het eerst weer tijd, maar nog steeds niet lekker en gisteren de hele dag door een dierentuin gebanjerd, en daar best moeie benen van :P

Dus. Zijn het smoesjes of is het legitiem?
  maandag 3 juni 2013 @ 11:07:37 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127351634
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:06 schreef Twinky het volgende:
Go MoBlo *O*

Hier zoveel overwegingen dat ik niet meer weet wat nou smoesjes zijn en legitieme redenen om niet te gaan. Afgelopen week was chaos hier, en ik voel me al een week slapjes en misselijk de hele dag, dus ben ik niet gegaan. Vandaag heb ik voor het eerst weer tijd, maar nog steeds niet lekker en gisteren de hele dag door een dierentuin gebanjerd, en daar best moeie benen van :P

Niet miepen maar lopen
F means you're fucked
pi_127351639
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Niet miepen maar lopen
Ja doei.
pi_127351658
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Niet miepen maar lopen
pi_127351692
quote:
Go MoBlo *O*

Smoesjes :D

Moof, al is het maar een klein stukje. Kun je altijd nog stoppen.
pi_127351771
:W

Mijn 'blessure' was geen blessure, geen last meer van gehad na zaterdag. Ik ga morgen weer rennen, na een week niets :o.

Nu even terug lezen want ik heb veel verslagen gemist geloof ik :D
  maandag 3 juni 2013 @ 11:14:14 #15
92409 Twinky
Little star.
pi_127351816
Dat is duidelijk *O* :D
pi_127352229
Morgen *O* begin ik aan m`n nieuwe schema!
Het wordt trouwens wel tijd dat m`n visum eens goedgekeurd gaat worden.. Over iets meer dan een maand staat mijn vertrek gepland, en ik heb nog niks geregeld (behalve woonruimte en stagebedrijf). Wil me onderhand ook eens in gaan schrijven voor de 15km in Augustus daar!

[offtopic]Argh, herpes, kut kut! Heb videobestanden van een eenmalig evenement van school verwijderd (bij een complete herinstallatie van m`n laptop) en ik ben natuurlijk de enige die ze op m`n computer had. Fuck fuck fuck! :( :( :( :([/offtopic]
pi_127352649
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
F*ck yeah! Ben alweer terug! Gefinisht in 56:12, mijn snelste 10km tot nu toe. Zag een beetje lichtvlekken naderhand, heb weer aardig mijn grenzen opgezocht :o O+
*O*

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
Even kijken of ik er nog wat van kan maken:
SPOILER
trailfoto.nl
Leuk verhaal en toffe foto's! Klinkt wel zwaar zo met die beklimmingen :o
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 14:22 schreef hatsaflats het volgende:
Nettotijd 50:18. Nieuw PR!
ook al zo'n mooie tijd :D

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 16:47 schreef linebear het volgende:
knip
9 minuten verbeterd, wow!
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
knip
Nog een mooie wedstrijd. Mooie omgeving ook, zoiets lijkt me veel 'specialer' om te rennen dan een wedstrijd op een gewone weg. Misschien ooit :D

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:31 schreef Muis84 het volgende:
Zie net dat ik in de bevestiging van de Zevenheuvelennacht 5K, ik voor het eerst ingedeeld ben bij de vrouwen SENIOREN. Jawel, vanaf hier gaat het bergaf... :'( ;)
:D _O-
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 20:40 schreef Schanulleke het volgende:
knip
Ook al zo'n snelle 10km :D
  maandag 3 juni 2013 @ 11:45:44 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127352764
Ik zat heel erg te twijfelen over de 7H dit jaar, maar ik doe 'm niet. Aan de Flow ladiesrun heb ik gemerkt hoe fijn ik het vind als een wedstrijd niet zo enorm massaal is. Mijn mannetje was in staat bij de finish te staan, het was ontzettend gemoedelijk en lekker dicht bij huis. Voor de Halve Marathon maak ik dan een uitzondering, omdat ik het lopen door Eindhoven zo geweldig vind en dat een mijlpaal blijft.

Ik denk dat ik toch meer naar de wat kleinere loopjes in de buurt ga kijken in de toekomst.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_127352776
Jammer -O-
Ja doei.
pi_127352822
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:28 schreef Levitas het volgende:
Morgen *O* begin ik aan m`n nieuwe schema!
Het wordt trouwens wel tijd dat m`n visum eens goedgekeurd gaat worden.. Over iets meer dan een maand staat mijn vertrek gepland, en ik heb nog niks geregeld (behalve woonruimte en stagebedrijf). Wil me onderhand ook eens in gaan schrijven voor de 15km in Augustus daar!

[offtopic]Argh, herpes, kut kut! Heb videobestanden van een eenmalig evenement van school verwijderd (bij een complete herinstallatie van m`n laptop) en ik ben natuurlijk de enige die ze op m`n computer had. Fuck fuck fuck! :( :( :( :([/offtopic]
Laptop uitzetten, recuva of een soortgelijk programma op een live usb stick draaien en bidden dat de verse installatie niet over de sectoren van de videobestanden is gezet. Good luck!

Ow en alweer bijna 500 topics in de reeks. Voelt als de dag van gister dat ik hier pas meeposten en we 400 rondjes om het forum moesten doen. Erg leuk dat er zo'n grote groep vast post hier.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_127352926
quote:
Go MoBlo *O*

Smoesjes. ;)
pi_127352995
Prima loopweer als ik zo eens naar buiten kijk.. moet helaas werken en dus wachten op vanavond..
pi_127353107
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Onama het volgende:
Laptop uitzetten, recuva of een soortgelijk programma op een live usb stick draaien en bidden dat de verse installatie niet over de sectoren van de videobestanden is gezet. Good luck!
Ik kwam er ook pas achter toen ik alles al geïnstalleerd had. Dus ook alle programma's, zoals Office en Photoshop enzo. Kans is niet erg groot dat ik die bestanden nog terug ga krijgen, maar het is het proberen waard...
pi_127353928
quote:
2s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:45 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zat heel erg te twijfelen over de 7H dit jaar, maar ik doe 'm niet. Aan de Flow ladiesrun heb ik gemerkt hoe fijn ik het vind als een wedstrijd niet zo enorm massaal is. Mijn mannetje was in staat bij de finish te staan, het was ontzettend gemoedelijk en lekker dicht bij huis. Voor de Halve Marathon maak ik dan een uitzondering, omdat ik het lopen door Eindhoven zo geweldig vind en dat een mijlpaal blijft.

Ik denk dat ik toch meer naar de wat kleinere loopjes in de buurt ga kijken in de toekomst.
Geldrop
http://www.tisvoorniks.nl

Max 1200 lopers en mooie routes.
  maandag 3 juni 2013 @ 12:19:38 #25
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127354057
Zevenheuvelen doe ik dit jaar ook sowieso niet. Mij teveel gedoe, en ik heb m al eens gedaan
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')