SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Halloquote:
quote:
Ik ga even naar de supermarktquote:Op maandag 3 juni 2013 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een kind wakker maken want die moet de fles
Ja als jij het hele weekend ligt te slapen ipv druk in de tuin bezig te zijn dan gaat dat idd wel ff durenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
duurt nog wel ff voordat die klaar is hoor
ik ging zaterdagochtend pas na 10 uur naar bed, dan mag ik toch wel een beetje uitslapenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als jij het hele weekend ligt te slapen ipv druk in de tuin bezig te zijn dan gaat dat idd wel ff duren
Ja, dan mag het inderdaad wel!!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik ging zaterdagochtend pas na 10 uur naar bed, dan mag ik toch wel een beetje uitslapen
Slaap lekker lieverdquote:
Jij een leuke dag hoop ikquote:
Vandaag niet, beetje huishouden en boodschappen doen.quote:
Vrijdag was erg leuk ja... Was bij een dame op visitequote:Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dan mag het inderdaad wel!!
Leuk weekend gehad dus?
Ik ben Mistress_Xquote:
Ik heb eigenlijk niks gedaan dit weekend, geen geld.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Vrijdag was erg leuk ja... Was bij een dame op visite
Zaterdag heb ik dus vrijwel niks gedaan en zondag heb ik een maatje geholpen in zijn tuin (voor wat hoort wat he)
jij dan?
Je had een leuke baan in het buitenland gekregen? en nu ben je weer terug hier?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ben Mistress_X
Ik zat hier een tijdje geleden ook al maar door werkzaamheden in het buitenland niet meer actief geweest op FOK!
BBQ en Amsterdam = altijd goedquote:Op maandag 3 juni 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks gedaan dit weekend, geen geld.
Morgen ga ik naar Muse in de ArenA, woensdag ga ik mijn schoonzusje ontmoeten (broertje trouwt eind van de maand) en daarna BBQ-en bij een vriend, donderdag vol met afspraken en zaterdag zit ik sowieso met mn dikke reet op een terras in Amsterdam!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |