SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Halloquote:
quote:
Ik ga even naar de supermarktquote:Op maandag 3 juni 2013 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een kind wakker maken want die moet de fles
Ja als jij het hele weekend ligt te slapen ipv druk in de tuin bezig te zijn dan gaat dat idd wel ff durenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
duurt nog wel ff voordat die klaar is hoor
ik ging zaterdagochtend pas na 10 uur naar bed, dan mag ik toch wel een beetje uitslapenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als jij het hele weekend ligt te slapen ipv druk in de tuin bezig te zijn dan gaat dat idd wel ff duren
Ja, dan mag het inderdaad wel!!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik ging zaterdagochtend pas na 10 uur naar bed, dan mag ik toch wel een beetje uitslapen
Slaap lekker lieverdquote:
Jij een leuke dag hoop ikquote:
Vandaag niet, beetje huishouden en boodschappen doen.quote:
Vrijdag was erg leuk ja... Was bij een dame op visitequote:Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dan mag het inderdaad wel!!
Leuk weekend gehad dus?
Ik ben Mistress_Xquote:
Ik heb eigenlijk niks gedaan dit weekend, geen geld.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Vrijdag was erg leuk ja... Was bij een dame op visite
Zaterdag heb ik dus vrijwel niks gedaan en zondag heb ik een maatje geholpen in zijn tuin (voor wat hoort wat he)
jij dan?
Je had een leuke baan in het buitenland gekregen? en nu ben je weer terug hier?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ben Mistress_X
Ik zat hier een tijdje geleden ook al maar door werkzaamheden in het buitenland niet meer actief geweest op FOK!
BBQ en Amsterdam = altijd goedquote:Op maandag 3 juni 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks gedaan dit weekend, geen geld.
Morgen ga ik naar Muse in de ArenA, woensdag ga ik mijn schoonzusje ontmoeten (broertje trouwt eind van de maand) en daarna BBQ-en bij een vriend, donderdag vol met afspraken en zaterdag zit ik sowieso met mn dikke reet op een terras in Amsterdam!!
Helaas is de BBQ niet in Amsterdamquote:
Was tijdelijk hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Je had een leuke baan in het buitenland gekregen? en nu ben je weer terug hier?
daarom staat er ook EN en niet INquote:Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas is de BBQ niet in Amsterdam![]()
Dat zou helemaalzijn natuurlijk
True, ik wilde het gewoon even extra benadrukkenquote:
Tof, leuke tijd gehad daar?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Bij een grote bank gewerkt ihkv een uitwisselingsproject in Argentinië
ook wel kunnen genieten van het land?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zeker
Wel hard werken, en totaal andere cultuur. maar het was het echt meer dan waard
natuurlijk, ook de grens overgeweest met Uruguay en Brazilië. Bij de watervallen van Foz de Iguazu geweest etc etcquote:
dat lijjkt me wel watquote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
natuurlijk, ook de grens overgeweest met Uruguay en Brazilië. Bij de watervallen van Foz de Iguazu geweest etc etc
Gaaf!!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
natuurlijk, ook de grens overgeweest met Uruguay en Brazilië. Bij de watervallen van Foz de Iguazu geweest etc etc
Ik hoop het. Echt een heel mooi land en zeer vriendelijke mensenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaaf!!
Bestaat er een kans dat je er weer heen moet voor je werk?
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:38 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik hoop het. Echt een heel mooi land en zeer vriendelijke mensen
En het eten is ook lekker maar ik mistte wel de stamppot en de friet zoals we die in nederland kennen
Wel met Koninginnedag op de Nederlandse Ambassade geweest om dat daar te vieren in Buenos Airesquote:Op maandag 3 juni 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Vreemd genoeg kan ik me dat wel voorstellen ja
Dan lijkt het mij nog niet de bedoeling dat je rood staat.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:Zoals een eigen huis hebben en hypotheek enz moeten betalen?
lijkt me voor niemand de bedoeling.... maar alle kosten stijgen nogal hard... krijg je dan nog wat onverwachte dingen erbij zit je al snel in de shitquote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij nog niet de bedoeling dat je rood staat.
heb je zelf geen zuid amerikaanse kerel meegenomen dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:45 schreef Mistress_X het volgende:
Ohh, en mijn relatie met mijn vriend is inmiddels ook over. Die trok het niet meer dat ik zo lang weg was en is vreemd gegaan
Nee. dacht dat ik hem kon vertrouwen. Blijkbaar dus niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
heb je zelf geen zuid amerikaanse kerel meegenomen dan?
hij vertelde het toen je weer terug was?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee. dacht dat ik hem kon vertrouwen. Blijkbaar dus niet.
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
hij vertelde het toen je weer terug was?
nogal logisch.....quote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij kon gelijk z'n biezen pakken en mijn apartement verlaten.
Wat een klootzakquote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij kon gelijk z'n biezen pakken en mijn apartement verlaten.
Soms he, ben ik zo bang voor jou als je straks op jezelf gaat wonen. Jouw wereldje lijkt zo klein en zo beschermd. Je gaat je straks rotschrikken denk ikquote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij nog niet de bedoeling dat je rood staat.
Dat is mooi kut!!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:45 schreef Mistress_X het volgende:
Ohh, en mijn relatie met mijn vriend is inmiddels ook over. Die trok het niet meer dat ik zo lang weg was en is vreemd gegaan
Een maand geleden.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
nogal logisch.....
wat een leuk thuiskomcadeau
wanneer ben je terug gekomen eigenlijk?
Rot schrikken? Waarvoorquote:Op maandag 3 juni 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms he, ben ik zo bang voor jou als je straks op jezelf gaat wonen. Jouw wereldje lijkt zo klein en zo beschermd. Je gaat je straks rotschrikken denk ik
Voor wat er allemaal bij komt kijken en dat het dan heus niet vreemd is om aan het eind van je geld nog een stukje maand over te hebbenquote:
Oh ja, dat heeft elke 21-jarige tegenwoordig natuurlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef muhahaha het volgende:
Vin niet, die heeft een topbaan met een vet salaris.
Komt nog wel, komt nog wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, dat heeft elke 21-jarige tegenwoordig natuurlijk
Bij welke instantie is dit te regelen?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, dat heeft elke 21-jarige tegenwoordig natuurlijk
Achteraan sluiten jij!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij welke instantie is dit te regelen?
quote:
Voor vragen verwijs ik je door naar Vinquote:Op maandag 3 juni 2013 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij welke instantie is dit te regelen?
Jij bent te oud hoor!!quote:
Ik weet wel ongeveer wat het allemaal met zich mee brengt hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor wat er allemaal bij komt kijken en dat het dan heus niet vreemd is om aan het eind van je geld nog een stukje maand over te hebben
Meisjes mogen voor.quote:
Daar gaat mijn beeld van alleswetende huppelquote:Op maandag 3 juni 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Voor vragen verwijs ik je door naar Vin![]()
@Vin: dit is niet om je af te zeiken of zo hoor maar je komt soms wel over als iemand die denkt dat het allemaal veel makkelijker en goedkoper is dan het daadwerkelijk is
Ik weet dat je dat niet zo bedoeldquote:Op maandag 3 juni 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Voor vragen verwijs ik je door naar Vin![]()
@Vin: dit is niet om je af te zeiken of zo hoor maar je komt soms wel over als iemand die denkt dat het allemaal veel makkelijker en goedkoper is dan het daadwerkelijk is
Tjah en soms is het kiezen tussen eten of de wasmachine vervangen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wel ongeveer wat het allemaal met zich mee brengt hoor
Maar goed is ook een keuze die je maakt, uitzinderingen daargelaten.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meisjes mogen voor.
[..]
Daar gaat mijn beeld van alleswetende huppel
quote:
Die heeft een vet jong blaadje gescoord he!!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geef nooit op! Van meneer Cactus geleerd.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah en soms is het kiezen tussen eten of de wasmachine vervangen.
Maar ja, ik wil graag nog contact met je als je eenmaal op jezelf woont
[..]_!
Ja, dat had ik gezien ja. Meteen aan mijn vriendin laten zien.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Die heeft een vet jong blaadje gescoord he!!
Rundvleesquote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Myraela het volgende:
Ik wil zelf kroketten maken deze week.Wat voor vlees zal ik erin doen?
Wel qua geboortedatum. Jammer dat ze dezelfde jurken draagt als mijn oma.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Die heeft een vet jong blaadje gescoord he!!
Zei je toen tegen haar dat jij dus best wel op meneer cactus lijkt?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien ja. Meteen aan mijn vriendin laten zien.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel qua geboortedatum. Jammer dat ze dezelfde jurken draagt als mijn oma.
Nee. Dat als 43 en 19 mag dat 33 en 19 helemaal geen issue zou mogen zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zei je toen tegen haar dat jij dus best wel op meneer cactus lijkt?
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee. Dat als 43 en 19 mag dat 33 en 19 helemaal geen issue zou mogen zijn.
Ow en dat zijn scharrel turks fruit niet heeft gezien.
Tering, wat ben jij oud.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo'n zo'n zo'n overrated kutfilm.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nederlandse film, dus veel naakt, veel schelden en matig verhaal.quote:
Sucadelapjes laten koken in een pan met water. Daarna "pluizen", en dan in de massa doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo ver was ik, maar ik weet niet welk vlees ik er voor moet gebruiken. Ik ken alleen runderstoofvlees (runder of sucade lappen), maar ik weet niet hoe je dat gaar maakt zonder er echt stoofpotje van te maken. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Sucadelapjes laten koken in een pan met water. Daarna "pluizen", en dan in de massa doen.Dat recept zat ik ook naar te kijken. Klinkt wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakte ik in Argentinië zo. Wel veel werk hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat recept zat ik ook naar te kijken. Klinkt wel goed.
Ow dan ga ik wel naar de snackbar.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maakte ik in Argentinië zo. Wel veel werk hoor.
Komt goedquote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah en soms is het kiezen tussen eten of de wasmachine vervangen.
Maar ja, ik wil graag nog contact met je als je eenmaal op jezelf woont
[..]_!
Mijn oma maakte het vroeger altijd zelf. Het is wel echt onwijs lekker.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maakte ik in Argentinië zo. Wel veel werk hoor.
Dat weet ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is inderdaad sneller ja, maar niet per definitie lekkerder
Als het zelf gaat maken, laat de "roux" goed afkoelen. Anders rolt het niet fijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn oma maakte het vroeger altijd zelf. Het is wel echt onwijs lekker.Beter dan die matige kant en klaar dingen.
Dat had ik gelezen ja. Wil het ook vandaag klaarmaken en dan morgen pas rollen. Ben benieuwd, vind het wel leuk om eens te proberen. Heb wel eens garnalen kroketjes gemaakt met mijn stiefvader, eerst kilo's garnalen zelf pellen, bouillon trekken van de schalen, dat was pas een rotklus.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Als het zelf gaat maken, laat de "roux" goed afkoelen. Anders rolt het niet fijn.
Ik vind NL series en films sowieso al niksquote:Op maandag 3 juni 2013 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nederlandse film, dus veel naakt, veel schelden en matig verhaal.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja. Wil het ook vandaag klaarmaken en dan morgen pas rollen. Ben benieuwd, vind het wel leuk om eens te proberen. Heb wel eens garnalen kroketjes gemaakt met mijn stiefvader, eerst kilo's garnalen zelf pellen, bouillon trekken van de schalen, dat was pas een rotklus.
Pfoe. Liever jij dan ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja. Wil het ook vandaag klaarmaken en dan morgen pas rollen. Ben benieuwd, vind het wel leuk om eens te proberen. Heb wel eens garnalen kroketjes gemaakt met mijn stiefvader, eerst kilo's garnalen zelf pellen, bouillon trekken van de schalen, dat was pas een rotklus.
Dan komen wij proeven.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe. Liever jij dan ik.
Maar laat maar weten hoe het is gelukt enzo.
Trouwen? En dan de hele dag buitenlandse films en series kijken, afgewisseld met keiharde neukseks?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind NL series en films sowieso al niks![]()
Zeker tegenwoordig niet meer. Bij elke nieuwe film heb ik het idee dat ik naar een te lange GTST aflevering zit te kijken.
Ik haat GTST
Dat kunnen we ook doen zonder te trouwenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trouwen? En dan de hele dag buitenlandse films en series kijken, afgewisseld met keiharde neukseks?
Draadjesvlees kroketjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:32 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Laat het vlees wel een paar uur goed garen tot je het uit elkaar kunt halen en bewaar het vleesvocht
Dat voeg je later door de roux met de bloem en de kruiden.
Verdoriequote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Draadjesvlees kroketjes.![]()
Even aankleden en richting de turk, kijken wat ze hebben liggen.
quote:
Ik wilde slechts aangeven dat ik een relatie voor langere tijd wel zie zitten met iemand die er zo over denkt.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat kunnen we ook doen zonder te trouwen![]()
Als je per se een feestje wil dan verzin ik wel iets om te feesten
Dus niet eens met mij?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde slechts aangeven dat ik een relatie voor langere tijd wel zie zitten met iemand die er zo over denkt.
Nou daar hoef ik nog niet voor te trouwenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde slechts aangeven dat ik een relatie voor langere tijd wel zie zitten met iemand die er zo over denkt.
Niet specifiek, er zijn vast meer leuke vrouwen die er ook zo over denken.quote:
Ik help het je hopenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet specifiek, er zijn vast meer leuke vrouwen die er ook zo over denken.
XTCquote:Op maandag 3 juni 2013 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je per se een feestje wil dan verzin ik wel iets om te feesten
Air, jouw enige eis is dus dat ze GTST moeten haten? wat zeg je nuquote:Op maandag 3 juni 2013 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ik heb 2 zomerbruiloften. Ga ik dan voor elegant jurkje of voor sexy outfit met broek en shirt?quote:
elegant natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 2 zomerbruiloften. Ga ik dan voor elegant jurkje of voor sexy outfit met broek en shirt?
Ja ik verwoorde het verkeerd.quote:
Neequote:
WATquote:
quote:
Ik bedoel maarquote:
Maar maar...quote:Op maandag 3 juni 2013 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
En stop nou allemaal met mij mn leuke week afnemen
Ik heb zelden iets te doen, nu ga ik een leuke week tegemoet en dan wil iedereen snel doorspoelen naar het weekendquote:
Gevorderden? Voor mawfakking pro's tochquote:
Ok, voor jou wil ik de hele week wel gewoon werkenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zelden iets te doen, nu ga ik een leuke week tegemoet en dan wil iedereen snel doorspoelen naar het weekend
Dat zeg ik nooit.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
And then I go and spoil it all by saying something stupid like I love youuuuu lalalalalala
Mij ookquote:Op maandag 3 juni 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
Ik wil gewoon nog steeds weer weekend hoor, just sayin', just puttin' it out there :$
Deze week kan me gestolen worden
Ik wel.. Zo, zeg maar:quote:
I approve of this post :$quote:
Ik zag filmpje van jouw autoquote:
Dudinnenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:47 schreef Tamashii het volgende:
Xtra xtra gevorderden super primary awesome dudes enzo
quote:
Komt allemaal goed.quote:
Zelfs dan niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wel.. Zo, zeg maar:
[ afbeelding ]
En dan dronken, want e-rep hoog te houden
quote:
Hope so. Ik had niet veel vertrouwen meer na vrijdag, maar misschien weet haar collega iets meer.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt allemaal goed.
[..]
Zelfs dan niet.
Van mensen houden is eng enzo. Want redenen.
Heldin!quote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef Myraela het volgende:
Goede daad van de dag weer gehad. Verwaarloosde kat bij de dierenbescherming gemeld.
Thanks.quote:
Mja.. Nja ligt eraan (ik praat voor mezelf, jaquote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt allemaal goed.
[..]
Zelfs dan niet.
Van mensen houden is eng enzo. Want redenen.
Hmm, hoop het ook voor jequote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]Niks ernstigs hoor. Hopelijk hebben ze ontdekt hoe ze me kunnen helpen.
Tipsy, ja?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef Myraela het volgende:
Goede daad van de dag weer gehad. Verwaarloosde kat bij de dierenbescherming gemeld.
Vast wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hope so. Ik had niet veel vertrouwen meer na vrijdag, maar misschien weet haar collega iets meer.
Je mag ook helemaal niet voor mij praten, jong vuilak.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja.. Nja ligt eraan (ik praat voor mezelf, ja)
Dank je.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja.. Nja ligt eraan (ik praat voor mezelf, ja)
[..]
Hmm, hoop het ook voor je![]()
Wauw! Wat een plaatje. Maine Coon?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wilde hem eerst in huis nemen en zelf verzorgen, want prachtige kat. Komt hier wel eens langs, is lief en nieuwsgierig.Maar dit is verstandiger denk ik.
[ afbeelding ]
Maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 3 juni 2013 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag ook helemaal niet voor mij praten, jong vuilak.
Maar waar ligt het aan?
Ik nietquote:Op maandag 3 juni 2013 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zelden iets te doen, nu ga ik een leuke week tegemoet en dan wil iedereen snel doorspoelen naar het weekend
In een ander topic herkende ze er eerder een noorse boskat in. Zal wat verschillende rassen in zich hebben. Maar als hij wat goede verzorging zou krijgen, is het echt een onwijs mooi dier in ieder geval.quote:
wtfquote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk vind ik mezelf heel hypocriet dat ik naar 2 bruiloften ga terwijl ik het idee van een huwelijk/trouwen helemaal niet steun
Awww.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tipsy is een verwend kreng.Maar wat een schatje.
Net lagen ze elkaar te wassen.
Seks met voedsel?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit
#lekker recalcitrant
Aan de verschillende vormen van houden van en de "juiste" mensen en dit en dat en alles..
Maar m'n hoofd werkt vandaag niet optimaal (in b4: wanneer wel?) dus laten we het over katjes/seks/voedsel hebben i.p.v dit :$
Dat kan ook, ja. Ik vind die twee rassen sowieso op elkaar lijken.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
In een ander topic herkende ze er eerder een noorse boskat in. Zal wat verschillende rassen in zich hebben. Maar als hij wat goede verzorging zou krijgen, is het echt een onwijs mooi dier in ieder geval.
van mij mag het altijd weekend zijn, mits ik dan toch nog ergens inkomsten van kreegquote:
Is ook een optiequote:Op maandag 3 juni 2013 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww.
Is de ander al iets minder mensenschuw?
[..]
Seks met voedsel?
Hihihihihiquote:
Als de deurbel gaat is die direct naar beneden. Maar hij knuffelt zo enorm vaak met ons.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Awww.
Is de ander al iets minder mensenschuw?
Het gaat er dan ook niet om wat jij vindt. Maar dat er twee mensen zijn die heel gelukkig met elkaar zijn en dat graag willen delen met vrienden familie die om hun geven.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk vind ik mezelf heel hypocriet dat ik naar 2 bruiloften ga terwijl ik het idee van een huwelijk/trouwen helemaal niet steun
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als de deurbel gaat is die direct naar beneden. Maar hij knuffelt zo enorm vaak met ons.Komt altijd bovenop ons liggen als we slapen, komt op schoot als we tv kijken. Enorme schoot kat geworden, na de eerste weken dat die zich voor ons ook verstopte had ik dit nooit verwacht.
Nu stop ik met de kattenpraat hoor.![]()
Dat was ik vrijdag al, daarom had ik dit weekend ook geen auto tot mijn beschikking.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag filmpje van jouw auto![]()
Wat ben je toch ook een reddende engel he
En een feestje moet je natuurlijk nooit afslaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook niet om wat jij vindt. Maar dat er twee mensen zijn die heel gelukkig met elkaar zijn en dat graag willen delen met vrienden familie die om hun geven.
goede post dit.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En een feestje moet je natuurlijk nooit afslaan.
Eerst ga ik knuffelen met mijn kat, jaquote:
Heb wel zin in de bruiloft van mijn beste maat. Samen met een andere vriend ben ik de hele dag aanwezig, gaat een mooi feestje worden.quote:
nueckseks? jij bent toch van het scharenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerst ga ik knuffelen met mijn kat, ja
Daarna, na wat vozen (niet met mijn kat) gewoon keiharde nueckseks en vervolgens eten om de calorietjes weer aan te vullen :$
Tonginnattegleufnueckseksquote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
nueckseks? jij bent toch van het scharen
alsof vrouwen geen keiharde neuqseks met elkaar kunnen hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
nueckseks? jij bent toch van het scharen
Zoals een wijze Lwordserievrouw al eens zei: "I don't need a dick to do that"quote:Op maandag 3 juni 2013 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alsof vrouwen geen keiharde neuqseks met elkaar kunnen hebben![]()
Jakkes nee, teveel vrije tijdquote:Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
van mij mag het altijd weekend zijn, mits ik dan toch nog ergens inkomsten van kreeg
Ken de serie verder niet maar ben het er wel mee eensquote:Op maandag 3 juni 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoals een wijze Lwordserievrouw al eens zei: "I don't need a dick to do that"
Dank je :$quote:Op maandag 3 juni 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ken de serie verder niet maar ben het er wel mee eens
Welnee, smaakt (doorgaans) nog beter dan goede wijnquote:
Dat weet ik! Ik ben ook heel blij voor mijn broertje, die andere bruiloft ga ik gewoon heen vanwege de real life soapquote:Op maandag 3 juni 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook niet om wat jij vindt. Maar dat er twee mensen zijn die heel gelukkig met elkaar zijn en dat graag willen delen met vrienden familie die om hun geven.
dat is net als droogneukenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je :$
Oh ja.. En scharen!!
Veel te onpersoonlijk
Maar as weekend gaan we toch met de treinquote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was ik vrijdag al, daarom had ik dit weekend ook geen auto tot mijn beschikking.
Nja, droog wil ik niet zeggenquote:
nee hihi droog ook weer nietquote:Op maandag 3 juni 2013 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, droog wil ik niet zeggen![]()
Maar nee, ik prefereer elkaar zoenen/aankijken tijdens deze bezigheden :$
Of gewoon mijn hoofd tussen d'r benen en daarna zoenen :$
je kan best een plastic nepding omhangen, maar dat is echt niet hetzelfdequote:Op maandag 3 juni 2013 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alsof vrouwen geen keiharde neuqseks met elkaar kunnen hebben![]()
Weet je het zeker?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welnee, smaakt (doorgaans) nog beter dan goede wijn
eensquote:Op maandag 3 juni 2013 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welnee, smaakt (doorgaans) nog beter dan goede wijn
Pass me die boksquote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hihi droog ook weer niet
en dat![]()
Oh godquote:Op maandag 3 juni 2013 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
je kan best een plastic nepding omhangen, maar dat is echt niet hetzelfde
Jaquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
je kan best een plastic nepding omhangen, maar dat is echt niet hetzelfde
Mocht er ooit nog een leuk meisje in mijn bed liggen, zal ik eens kijken he?quote:
Je moet niet kijken, je moet voelen/proeven :$quote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog een leuk meisje in mijn bed liggen, zal ik eens kijken he?
Damnquote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef Fera het volgende:
Niks. Noppes. Nada. Terug naar de huisarts met een advies voor neurologisch onderzoek.
Je kan het toch helemaal niet vergelijken. Tuurlijk is een lul geen dildo en andersom maar seks met je buurvrouw is ook anders dan het vrouwtje achter de kassa vd appiequote:
Balenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef Fera het volgende:
Niks. Noppes. Nada. Terug naar de huisarts met een advies voor neurologisch onderzoek.
Het voelen gedeelte heb ik wel aardig onder de knie.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet niet kijken, je moet voelen/proeven :$
Wat ben je aan het kopen?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, zit 171,95 euro in mijn winkelwagentje.![]()
Dat moet meer dan door de helft...
Hier bij de appie werken wel leuke dames achter de kassaquote:Op maandag 3 juni 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het toch helemaal niet vergelijken. Tuurlijk is een lul geen dildo en andersom maar seks met je buurvrouw is ook anders dan het vrouwtje achter de kassa vd appie
dat bedoelde ik eigenlijk
Je kan het niet vergelijken
Lekker is het wel
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het toch helemaal niet vergelijken. Tuurlijk is een lul geen dildo en andersom maar seks met je buurvrouw is ook anders dan het vrouwtje achter de kassa vd appie
dat bedoelde ik eigenlijk
Je kan het niet vergelijken
Lekker is het wel
Komt helemaal goedquote:Op maandag 3 juni 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen
[..]
Het voelen gedeelte heb ik wel aardig onder de knie.
Heeft jouw gehucht een appie?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier bij de appie werken wel leuke dames achter de kassa
Werkzequote:Op maandag 3 juni 2013 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Komt helemaal goed
En nu ga ik naar m'n werk, latahhhh![]()
Wtf koop jij?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, zit 171,95 euro in mijn winkelwagentje.![]()
Dat moet meer dan door de helft...
Werk zequote:
Werk ze.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Komt helemaal goed
En nu ga ik naar m'n werk, latahhhh![]()
Staat van de week weer op de planningquote:Op maandag 3 juni 2013 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Seks he, ja is alweer veels te lang geleden.... kan het niet eens meer denk ik
Aha, ik dacht al.quote:
En de seksshop gaat ook weg.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat van de week weer op de planning
[..]
Aha, ik dacht al.
Bij jullie heb je toch alleen een seksshop, snackbar en de kroeg?
ik schrok even op en keek meteen in mijn agenda, nee hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat van de week weer op de planning
Neuh, ik zie wel of dat ook gaat gebeuren of nietquote:
Oh noes!!quote:
En je visite dan ?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Seks he, ja is alweer veels te lang geleden.... kan het niet eens meer denk ik
Alsof ik zoiets met jou zou doenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik schrok even op en keek meteen in mijn agenda, nee hoor
Nee schat, hij was op visite bij een dame!!quote:
Ghegheghe.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aanbiedingen.
Zit nu nog op 156, 96.
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat, hij was op visite bij een dame!!
Dames doen niet aan seks
andersom danquote:
Mijn dromen zijn tegenwoordig niet zo leuk meerquote:
Dat wel ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ghegheghe.
Ik dacht al, voor wekelijkse boodschappen is het wel stervensduur. Zoveel koopt mijn moeder niet eens voor drie man.
Dat bestaat heul wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat bestaat niet, tijd om zelf in te vullen
10 kratjes bier en dan zit je er zo aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ghegheghe.
Ik dacht al, voor wekelijkse boodschappen is het wel stervensduur. Zoveel koopt mijn moeder niet eens voor drie man.
quote:
Dan laat je die omnibussen eruit en koop je die een andere keer. Of één omnibus en dan het bedrag aanvullen met kleintjes, tot je limiet is bereikt. Dan spreid je het een beetje.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Het grootste probleem zijn 3 omnibussen van 30 en 37,50 (2x). De rest is spotgoedkoop.
Het probleem is dat het allemaal aanbiedingen zijn en dus niet altijd zo goedkoop zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan laat je die omnibussen eruit en koop je die een andere keer. Of één omnibus en dan het bedrag aanvullen met kleintjes, tot je limiet is bereikt. Dan spreid je het een beetje.
Of de beste/leukste eerst kopen.
Met xtc kan een hoopquote:Op maandag 3 juni 2013 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
en me dan wakker houden tot 10 uur in de ochtend he
Hoe?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
en me dan wakker houden tot 10 uur in de ochtend he
Pff dat heb ik echt al heel lang niet meer opquote:
was voor mij ook wel weer een jaar of 2 terugquote:Op maandag 3 juni 2013 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff dat heb ik echt al heel lang niet meer op
Ik heb binnenkort een avondje met iets anders gepland staan geloof ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
was voor mij ook wel weer een jaar of 2 terug
ik zou ghb lekker laten staanquote:Op maandag 3 juni 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een avondje met iets anders gepland staan geloof ik.
1 x geprobeerd, vond er niks aanquote:
Nog nooit gehad, dus 2 jaar valt wel meequote:Op maandag 3 juni 2013 14:58 schreef rival het volgende:
was voor mij ook wel weer een jaar of 2 terug
Mooi!!quote:
Huh wat?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!!
Meteen het vriendelijke verzoek of jij je vrijdag in Purmerend kan melden!!
Er is daar iemand die ook staat te springen om hulp met zijn tuinquote:
verveel je je vaak in je vrije tijd?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op die fiets. Ja, wij verschillen van mening.
gaat hard hequote:Op maandag 3 juni 2013 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Huur, water, gas en elektriciteit betaald. Voel me gelijk weer arm.
Even boodschappen doen en meteen ruim 100 euro armerquote:Op maandag 3 juni 2013 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Huur, water, gas en elektriciteit betaald. Voel me gelijk weer arm.
Oh? Ik dacht dat je wel hulp nodig hadquote:Op maandag 3 juni 2013 15:54 schreef rival het volgende:
Ik heb sowieso altijd bier in huis ja, maar sta niet te springen om hulp hoor
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik maak avondeten als je hier de tuin komt doen
Ik dacht ik doe lief, ik hossel hulp voor je.quote:
Veel te hard.quote:
Dat zijn wel veel boodschappen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even boodschappen doen en meteen ruim 100 euro armer
Als alles goed is hoef ik de komende 2 weken niet meer naar de winkel behalve voor de versproducten!!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel te hard.
Vakantiegeld was om een of andere reden 110 euro minder dan gezegd. Snap er niks van. Woensdag maar even verhaal halen.
[..]
Dat zijn wel veel boodschappen.
niet waar. je lult gewoon een beetje slap.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe lief, ik hossel hulp voor je.
ja ik lette ff niet op en poef.. weg was etquote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel te hard.
Vakantiegeld was om een of andere reden 110 euro minder dan gezegd. Snap er niks van. Woensdag maar even verhaal halen.
Ik ken Roy, die komt je gerust helpen als zijn agenda het toe laat (lees: als hij geen vrouwen met kapotte auto's hoeft te helpen)quote:Op maandag 3 juni 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
niet waar. je lult gewoon een beetje slap.
ik dus nooit. echt never nooit niet.... vandaar dat wij van mening verschillen....quote:
mooi.... nu nog mooi weerquote:Op maandag 3 juni 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil de tuin wel komen doen, kunnen we direct daarna gaan bbq'en.
[ afbeelding ]
Y. is gisteren verbrand in zijn gezicht. Mooi rood koppie nuquote:
Ik wil ook wel helpenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil de tuin wel komen doen, kunnen we direct daarna gaan bbq'en.
[ afbeelding ]
Daar heb ik ook niet altijd zin inquote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik dus nooit. echt never nooit niet.... vandaar dat wij van mening verschillen....
kan je toch lekker een stukkie gaan toeren
nou en... niemand verkoopt malibu pineapple meerquote:Op maandag 3 juni 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
PANIEK PANIEK PANIEK!!
DE ENIGE SLIJTERIJ IN NEDERLAND MET 77 LAGER HEEFT GEEN 77 LAGER MEER!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |