abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2013 @ 07:04:28 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128824651
Heuh. Echt niet. Bij het opzetten van de OUYA moest ik ook het een en ander ingeven per onscreen tobo en dat heb ik zonder de touchpad gedaan hoor. Of hebben jullie het nu over de XBOX ofzo?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128845476
Grappig spel:

Wel het enige spel dat ik tot nu toe enigszins leuk heb gevonden...

EDIT: watergekoelde Ouya :P

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 11-07-2013 20:53:02 ]
pi_128845562
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 07:04 schreef shiznuts het volgende:
Heuh. Echt niet. Bij het opzetten van de OUYA moest ik ook het een en ander ingeven per onscreen tobo en dat heb ik zonder de touchpad gedaan hoor. Of hebben jullie het nu over de XBOX ofzo?
XBMC op de Ouya :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:22:45 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_128848807
Ik kom niet door de setup heen :')

Bij de creditcard info geeft hij steeds aan 'problem sending to server'. Wifi is goed ingesteld, mijn gegevens zijn juist, dus wat is het probleem?

Ik krijg er serieus de graftyfus van... Wat een hoerending.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:24:29 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128848902
Had ik ook. Je moet ff nog een keer je Wifi verbinden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:33:42 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_128849326
Het lukt echt niet... Hoofdletters, kleine letters, met postcode, zonder postcode...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:16:15 #132
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128851498
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lukt echt niet... Hoofdletters, kleine letters, met postcode, zonder postcode...
ziet je router de ouya wel?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:17:54 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_128851587
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

ziet je router de ouya wel?
Ik kan inloggen en de firmware-update is geïnstalleerd.
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:28:06 #134
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_128852117
Wat een graftakken ding.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_128852811
Heeft iemand VC werkende en zo ja, hoe?
pi_128853119
Hoop positiviteit hier. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:41 schreef Scorpie het volgende:
Heeft iemand VC werkende en zo ja, hoe?
GTA Vice City?

Ja, maar half. Verkregen op een manier waarop je een .apk en een map hebt. Die map zet je onder de map Android op de Ouya (via bijvoorbeeld FTP kun je op de Ouya komen).
De .apk installeer je uiteraard op de normale manier.

Maar controller werkt maar half. ik moet sturen/rijden met de D-pad enzo; dus werkt voor geen meter.
Ik zie ook zo niet hoe ik dat kan aanpassen.

EDIT: VC is te spelen op Android d.m.v. een controller dus het zou mogelijk moeten zijn lijkt me...

EDIT #2: Verslavend spel trouwens dat Stupid Zombies. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 11-07-2013 23:03:46 ]
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:08:14 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_128904346
Het werkt *O*

Heb wat games geinstalleerd, emulators getest, Yoshi's Island werkt niet op SNES 9x ;( Maar goed. Ik kan nu eindelijk ervoor gaan zitten.

XBMC is nog niet officieel voor Ouya? Dan ga ik Plex proberen.
pi_128957811
Zo, OUYA eindelijk binnen. Positiever ervaring tot nog toe. Eerst verkeerde versie van XBMC erop gezet die deed maf met geluid. Nu doet hij het goed, erg snel en gemakkelijk in gebruik.

Games:
- Bombsquad, 2 vrienden, 1 krat bier, 1 avond-nacht, wat een vermaak, ha-ha :D
- Hidden in plain sight - idem dito, veel frustratie hier, wat een mooi concept
- Towerfall redelijk leuk

Emulator:
N64 - geen problemen alles perfect (mupen), simpel roms via dropbox syncen, heerlijk :)

Spotify: dikke prima, kan zelfs browsen en dan loopt de muziek door. Jammer dat het geluid niet via de OUYA te regelen is (moet via tv/receiver) en laat ik nou net geen afstandsbediening hebben voor mijn control pod.

Al met al tevreden. Enige minpuntje is de input-lag van de controller bij >2,5/3 meter afstand.
Direct maar een fly mouse a la Mele F10 gekocht, zal mijn vriendin blij mee zijn, die vindt controllers niet zo prettig werken.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_128958166
Morgen ook nog maar weer 'ns goed voor gaan zitten. Eens rondloeren naar leuke games, Ouya een vast IP-adres geven (wel zo handig met ftp :') ).

Oh, en stroom beter regelen; we hebben weinig electronica bij de tv maar toch hebben we een teringbende aan kabels e.d. en ook niet genoeg stroompunten. Handig...
pi_129088286
Ouya stimuleert Kickstarter-games met 1 miljoen dollar
Ouya stelt in totaal één miljoen dollar beschikbaar voor ontwikkelaars die hun games tijdelijk exclusief voor de gelijknamige spelcomputer maken.

Het bedrijf belooft het geld dat dergelijke projecten ophalen via crowdfundingwebsite Kickstarter tot op zekere hoogte te verdubbelen.

Ouya is zelf ook gefinancierd via Kickstarter en haalde 8,6 miljoen dollar op. NUtech zette de Android-console in de top 10 leukste Kickstarters aller tijden.

Game-ontwikkelaars kunnen hun spellen ook via Kickstarter financiëren en Ouya belooft dus extra inkomsten. Hier zijn wel enkele voorwaarden en beperkingen aan verbonden. Het totaalbedrag dat hiervoor is uitgetrokken, bedraagt een miljoen dollar.

Dit wordt enkel uitgekeerd aan succesvolle Kickstarter-projecten die meer dan 50.000 dollar op weten te halen. Het maximale bedrag per game is 250.000 dollar. In aanmerking hiervoor komen projecten die vanaf 9 augustus op Kickstarter gezet worden.

Verplicht exclusief
Het initiatief eindigt exact een jaar later, of wanneer de één miljoen dollar geheel is vergeven. De ontwikkelaars die ervoor kiezen hun financiering via deze manier te laten verdubbelen, zijn gebonden aan zes maanden exclusiviteit voor de Ouya.

Het beloofde bedrag wordt in drie delen uitgekeerd: 25 procent wanneer de Kickstarter-actie succesvol eindigt, 50 procent wanneer het spel lanceert op Ouya en de resterende 25 procent zodra de zes maanden aan exclusiviteit voorbij zijn. Tot slot looft Ouya een bonus uit van 100.000 dollar voor het bedrijf dat via dit initiatief het meeste geld ophaalt via Kickstarter.

Ouya
De Android-console Ouya is inmiddels al verkrijgbaar en is deels gefinancierd met het opgehaalde geld van een Kickstarter-campagne. Hoewel het benodigde bedrag op 950.000 dollar stond, werd uiteindelijk bijna 8,6 miljoen dollar gegeven aan het bedrijf. Games die onder meer nog voor Ouya verschijnen zijn Double Fine's Broken Age en Super Crate Box van het Nederlandse Vlambeer. Inmiddels zijn er al ruim 250 spellen voor het platform beschikbaar.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 22 juli 2013 @ 23:06:08 #141
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_129236833
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_129238951
Heeft iemand nog tips voor dualplayer games (dus splitscreen)? Zijn die er überhaupt?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 00:18:07 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129239715
PS1 emu games die multiplayer zijn, of willen emu's alleen singleplayer?

Zou eigenlijk old school Gran Turismo maar weer eens moeten spelen. Mooie herinneringen aan. O+
pi_129239816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 00:18 schreef shiznuts het volgende:
PS1 emu games die multiplayer zijn, of willen emu's alleen singleplayer?

Zou moet eigenlijk old school Gran Turismo maar weer eens spelen. Mooie herinneringen aan. O+
[ afbeelding ]
Hmm, moet die emulators dus maar 'ns bekijken. Schijnt populair te zijn..

Niet dat ik veel heb aan multiplayer (bij gebrek aan 2e controller) maar wilde m'n dualplay capabilities van de tv wel eens testen :P

Ik wil XBMC Ouya }:|
pi_129643398
In de mail:
quote:
If you feel you’ve had any kind of less-than-OUYA experience with us (a polite way of saying at any time you felt pissed at us for whatever the reason: late shipment, missing controllers, a delayed response to a CS ticket you opened), we’d like to give you a store credit of $13.37 to use toward any purchase(s) on DISCOVER.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 12:42:04 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129644083
Kijk, dat is wel netjes. Nu even uitzoeken wat ik ga kopen.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:22:43 #147
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:55:51 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129657692
quote:
Heeft hij wel moeite gedaan om de USB werkend te krijgen :')? Hier werkte het in 1 keer nadat ik er een filebrowser op had gezet.
Daarnaast vindt ik de controller ook wel prima; maar dat zal wel aan mij liggen (zijn wel te duur maar dat is een ander punt).

Games is inderdaad karig maar bombsquad; die nieuwe MMO (Gameloft) en bijvoorbeeld hidden in plain sight zijn allemaal prima te doen :). Het heeft nog tijd nodig maar een paar ontwikkelaars (zoals Gameloft) zijn blijkbaar wel bezig met porten; er is dus hoop dat er binnenkort wat leuke games uitkomen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk, dat is wel netjes. Nu even uitzoeken wat ik ga kopen.
Same here, als je wat leuks tegen komt roep dan even :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_129658453
http://forum.xbmc.org/sho(...)d=1474904#pid1474904
quote:
Dears,

After months, the libstagefright code has finally been merged into the main tree.
As such, from tomorrow on, all android nightly builds will be libstagefright-enabled and this thread is now obsolete.

For libstagefright-related issues, please use this thread: http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=168268

Thanks for your numerous reports
De laatste build van de nightlies draait hier weer prima :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:00:40 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129735778
Zit nu 1GB voor Order & Chaos aan het downloaden, na ongeveer 150MB was hij gloeiend heet en liep vast. Reset gedaan en op zijn kant gelegd (nu gaat het weer goed).

Morgen maar eens kijken of ik er een standaardje onder kan maken en ook direct een stillere fan bestellen, iemand een idee welke?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')