Wat is daar mis mee? Beter haalt die leraar het gruis uit z'n kut voordat het zoveel is dat je er een dijk mee kan bouwen.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:25 schreef Rezania het volgende:
Mijn ecoleraar.! "Je bent te direct, een echte hork."
Godverdome, ga janken man.
Inderdaad, dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Beter haalt die leraar het gruis uit z'n kut voordat het zoveel is dat je er een dijk mee kan bouwen.
Sowieso hoef je hem de komende weken niet meer te zien, alleen bij je examenuitslag en je diploma uitreiking.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, dat dacht ik dus ook.Gelukkig nog maar een paar weken, en dan ben ik van hem af.
Jawel, ik doe namelijk staatsexamens en moet tot begin juli naar school.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Sowieso hoef je hem de komende weken niet meer te zien, alleen bij je examenuitslag en je diploma uitreiking.
quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Vandaag moest je weer werken ofniet?
nicequote:Op maandag 3 juni 2013 11:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Aww, heb nog geen plannen
Had wel weer wat meer dagen werk gekregen in juni10 dagen ong.
waar werk je?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Aww, heb nog geen plannen
Had wel weer wat meer dagen werk gekregen in juni10 dagen ong.
quote:
Ze komen je halenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:44 schreef nodig het volgende:
wtf, lig ik in bed te FOK!ken zie ik opeens een door mijn gordijn iemand langslopen ik denk vast een jehova getuige op de vroege maandag ofzo die gaat aanbellen en ik denk mooi blijven liggen. Maar er word niet aangebeld en hij/zij loopt terug... Ik snel wat aantrekken en buiten op jacht maar vind ik niks of niemand wat is dit
nicequote:Op maandag 3 juni 2013 11:46 schreef nodig het volgende:
[..]
JaaaJuli is dubbel zoveel tov een andere maand
[..]
Werkzeee![]()
Ga iets doen met mensen die ook een tussenuur hebben dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:49 schreef Rezania het volgende:
Ik verveel me.Leuk, zo'n tussenuur zonder wat te doen.
strugglesquote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil niet meer naar pinkpop maar kan mn kaartjes niet verkopen omdat het festival zelf nog niet uitverkocht is
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vader is beneden aan het schilderen en heeft het nieuwe Daft Punk album op staan.
Ik ben zo trots
Je kunt ze wellicht aanbieden maar dan goedkoper?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil niet meer naar pinkpop maar kan mn kaartjes niet verkopen omdat het festival zelf nog niet uitverkocht is
nee mag niet, zo zit dat meestal nietquote:Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je mag ze sowieso niet duurder verkopen toch? Want dan kunnen ze ongeldig verklaard worden of hoe zit dat?
Mij eerst dan alsnog overhalen, ik heppie de peppie, kan je alsnog nietquote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA ik kan donderdag niet.. vrijdag ga ik pas verhuizenkon niet eerder
en kan wss ook niet of laat naar de HW van etsu.. want ik verhuis savonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |