Wat is daar mis mee? Beter haalt die leraar het gruis uit z'n kut voordat het zoveel is dat je er een dijk mee kan bouwen.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:25 schreef Rezania het volgende:
Mijn ecoleraar.! "Je bent te direct, een echte hork."
Godverdome, ga janken man.
Inderdaad, dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Beter haalt die leraar het gruis uit z'n kut voordat het zoveel is dat je er een dijk mee kan bouwen.
Sowieso hoef je hem de komende weken niet meer te zien, alleen bij je examenuitslag en je diploma uitreiking.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, dat dacht ik dus ook.Gelukkig nog maar een paar weken, en dan ben ik van hem af.
Jawel, ik doe namelijk staatsexamens en moet tot begin juli naar school.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Sowieso hoef je hem de komende weken niet meer te zien, alleen bij je examenuitslag en je diploma uitreiking.
quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Vandaag moest je weer werken ofniet?
nicequote:Op maandag 3 juni 2013 11:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Aww, heb nog geen plannen
Had wel weer wat meer dagen werk gekregen in juni10 dagen ong.
waar werk je?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Aww, heb nog geen plannen
Had wel weer wat meer dagen werk gekregen in juni10 dagen ong.
quote:
Ze komen je halenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:44 schreef nodig het volgende:
wtf, lig ik in bed te FOK!ken zie ik opeens een door mijn gordijn iemand langslopen ik denk vast een jehova getuige op de vroege maandag ofzo die gaat aanbellen en ik denk mooi blijven liggen. Maar er word niet aangebeld en hij/zij loopt terug... Ik snel wat aantrekken en buiten op jacht maar vind ik niks of niemand wat is dit
nicequote:Op maandag 3 juni 2013 11:46 schreef nodig het volgende:
[..]
JaaaJuli is dubbel zoveel tov een andere maand
[..]
Werkzeee![]()
Ga iets doen met mensen die ook een tussenuur hebben dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:49 schreef Rezania het volgende:
Ik verveel me.Leuk, zo'n tussenuur zonder wat te doen.
strugglesquote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil niet meer naar pinkpop maar kan mn kaartjes niet verkopen omdat het festival zelf nog niet uitverkocht is
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vader is beneden aan het schilderen en heeft het nieuwe Daft Punk album op staan.
Ik ben zo trots
Je kunt ze wellicht aanbieden maar dan goedkoper?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil niet meer naar pinkpop maar kan mn kaartjes niet verkopen omdat het festival zelf nog niet uitverkocht is
nee mag niet, zo zit dat meestal nietquote:Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je mag ze sowieso niet duurder verkopen toch? Want dan kunnen ze ongeldig verklaard worden of hoe zit dat?
Mij eerst dan alsnog overhalen, ik heppie de peppie, kan je alsnog nietquote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA ik kan donderdag niet.. vrijdag ga ik pas verhuizenkon niet eerder
en kan wss ook niet of laat naar de HW van etsu.. want ik verhuis savonds
LittleAchternaam klinkt alsof ik klein benquote:
Ben je toch ook?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LittleAchternaam klinkt alsof ik klein ben
Je kan toch gewoon naar de HW komen vrijdag? :pquote:Op maandag 3 juni 2013 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij eerst dan alsnog overhalen, ik heppie de peppie, kan je alsnog niet
Zondag kan ik dan wel langskomen? Heb alsnog dat kaartje dat niet meer lang mee gaat en de #TeamVoornaamBrownie meet is weer uitgesteld
Ijsbeer? Knuffelbeer? Pandabeer?quote:
Maar dan moet ik zaterdag ook ziekmeldenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon naar de HW komen vrijdag? :p
Ja kan wel.. moet zaterdag wel werken van 22:30 tot 07:00 dus
IDEE
jij komt vrijdag gewoon naar groningen.. gaat naar etsu's housewarming en slaapt daar, dan kom je zaterdag naar mij en helpt mij met uitpakken etc en dan ga ik naar werk om 10u en dan blijf jij in mijn kamer en kom ik sochtends terug
wel raar dat ik je alleen achter laatmaar ik vertrouw je wel
Knuffelbeerquote:Op maandag 3 juni 2013 12:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ijsbeer? Knuffelbeer? Pandabeer?
vrijdag hoef je niet ziek te melden want vrijdag werk je overdag en dan ga je daarna naar de HWquote:Op maandag 3 juni 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan moet ik zaterdag ook ziekmelden
Pandabeerquote:Op maandag 3 juni 2013 12:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ijsbeer? Knuffelbeer? Pandabeer?
Ik ben dan wel fucking laat op de HW. En geen hosselenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vrijdag hoef je niet ziek te melden want vrijdag werk je overdag en dan ga je daarna naar de HW
je hoeft je alleen ziek te melden voor zaterdag
dan ga je zaterdag uit met etsu? en kom je mij van mn werk halen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dan wel fucking laat op de HW. En geen hosselen
En dan ga ik gezellig op jouw kamer FOK!ken
Gaan we naar de gaybarquote:Op maandag 3 juni 2013 12:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan ga je zaterdag uit met etsu? en kom je mij van mn werk halen.
je mag mn fiets lenen e.d en etsu heeft ook een fiets dus komt goeeeeeed
Wake Up The Box 4 en 5 uitgespeeld.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ga iets doen met mensen die ook een tussenuur hebben dan.
quote:
Ik ben er ook pas tegen middernacht, dus dat komt goed uitquote:Op maandag 3 juni 2013 12:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh en VA, ik kom wel naar etsu's HW maar pas tegen 10/11u en ik hoor net dat we ook uitgaan dus dan help ik je wel met je hossels
ohhhquote:Op maandag 3 juni 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er ook pas tegen middernacht, dus dat komt goed uit
Panda's zijn tofquote:
Als we uitgaan ga dan wel alcohol ipv blowenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA doe drank in een cola flesje en ga alvast voordrinken in de treinheb ik zo vaak gedaan als ik naar rotterdam moest ofzo
lijkt me verstandigquote:Op maandag 3 juni 2013 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als we uitgaan ga dan wel alcohol ipv blowen
Nooit dat ik dan anders tot 7 uur ofzo doorkanquote:
gewoon allebei, niemand die hey merktquote:Op maandag 3 juni 2013 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als we uitgaan ga dan wel alcohol ipv blowen
Laatste keer dat ik dat deed heb ik de bios ondergekotst, dus doe maar nietquote:
Gaat makkelijk in Groningen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit dat ik dan anders tot 7 uur ofzo doorkan
Wat doe je, nu ben ik het aan het spelen en ik moet leren. Toetsweek..quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je ook een paardje voor mij painten?
Doe ikquote:Op maandag 3 juni 2013 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Whatsapp het me even want ik ga zo weg, dan onthoud ik het makkelijker
Maar stoned kan ik dat niet zo langquote:Op maandag 3 juni 2013 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaat makkelijk in Groningen.
We gaan bij etsu zitten tot uurtje of 2 tot het echt druk is in de stad.
Al haat ik het wel om op vrijdag of zaterdag uit te gaandan is het lang niet zo leuk
ik bedoel dan ook als je alcohol op hebtquote:Op maandag 3 juni 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar stoned kan ik dat niet zo langDan krijg ik alleen maar honger en ga ik vanalles uitlachen
Korting is korting toch? Als er staat dat je die hoort te krijgen dan krijg je die.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Deze site![]()
http://www.laminaatnet.nl(...)aminaat-v-groef.html
wil ik uitrekenen hoeveel alles kost voor mn kamer.. kom ik op 160 uit
laat ik de site uitrekenen kom ik op 340 uit.. blijkt dat ze de korting niet meerekenenwat als ik het bestel.. straks moet ik 340 betalen
![]()
what to do
hmja ik mail wel evenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Korting is korting toch? Als er staat dat je die hoort te krijgen dan krijg je die.Anders even bellen of mailen zodat je zeker weet dat je korting krijgt?
ik paint hem nuquote:Op maandag 3 juni 2013 13:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of de site staat niet ingesteld op betrekken mét korting dat kan natuurlijk ook.
Geen Bambi meer?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankjeeeee!Dat wordt mijn nieuwe achtergrond
Ik sta nooit goed op foto's, dus echt totaal geen zin in.quote:
Gewoon dom lachen wat grappen maken en weer gaanquote:Op maandag 3 juni 2013 13:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta nooit goed op foto's, dus echt totaal geen zin in.
Die laatste lijkt me.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe groot is een normaal 2 persoonsmatras? 160-200 of 180-200?
Zal wel moeten.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon dom lachen wat grappen maken en weer gaan
Mijn 1 persoonsmatras is 90, dus lekker voor 180-200 gaan als dat kan?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
1 persoons is iig 90-200. Maar welk bed ga je halen?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zal je net zien, komt een onderwijsassistent eraan met een panasonic uit de jaren '90quote:Op maandag 3 juni 2013 13:48 schreef Rezania het volgende:
Zal je net zien, is het zo'n fotograaf die domme grappen maakt.
Oh god dat zijn de ergstequote:Op maandag 3 juni 2013 13:48 schreef Rezania het volgende:
Zal je net zien, is het zo'n fotograaf die domme grappen maakt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god dat zijn de ergste
Dan wil je gewoon een grote emo.gif op je smoel hebben
Ik heb zelf een 1.40 en zelfs daar kan je prima met twee personen in slapen. Ik zou voor 1.60 gaanquote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik doe wel gewoon een emo.gif masker op.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god dat zijn de ergste
Dan wil je gewoon een grote emo.gif op je smoel hebben
ik ga geen bed halenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 persoons is iig 90-200. Maar welk bed ga je halen?
140 lolwatquote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 1.40 en zelfs daar kan je prima met twee personen in slapen. Ik zou voor 1.60 gaan
Waarom is dat handig? Of zit je een botnetwerk te runnen ofzo?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef badschaap het volgende:
Heb die computer op school nu zo ingestelt dat tie elke dag om 0:00 opstart
neu gewoon school kuttequote:Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom is dat handig? Of zit je een botnetwerk te runnen ofzo?
ik slaap met 2 personen op een 90 cm bedquote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 1.40 en zelfs daar kan je prima met twee personen in slapen. Ik zou voor 1.60 gaan
Als ik op kamers ga komt er wel 2 persoons hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik slaap met 2 personen op een 90 cm bedgaat prima
vind het zonde om nu nog een tweepersoonsbed te gaan kopen
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik slaap met 2 personen op een 90 cm bedgaat prima
vind het zonde om nu nog een tweepersoonsbed te gaan kopen
Ja als ik op mezelf ga ook welquote:Op maandag 3 juni 2013 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik op kamers ga komt er wel 2 persoons hoor
ik heb 4 pallets geregeld, die leg ik op de grond in een vierkant, daar leg ik 2 twee persoonsmatrassen op en hoppa ik heb een bed, en hij past perfect bij de rest van mn kamer ookquote:Op maandag 3 juni 2013 14:01 schreef nodig het volgende:
[..]
En je gaat er ook geen 1 kopen? Heb je er 1 gehosseld ofwat?
Ja dat snap ik wel jaquote:Op maandag 3 juni 2013 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja als ik op mezelf ga ook welmaar nu vind ik het zonde om daar mijn geld aan uit te geven
alleen zaterdagquote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoop ik, ik moet er vrijdag en zaterdagnacht op slapen
ben je al aan het kijken voor en woning enzo? Waar wil je eigenlijk gaan wonen?quote:
vrijdag bij Etsu dus. Ach ik zie het welquote:Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alleen zaterdag
vrijdag kan nog niet
Het gaat nog even wachten, ik zeg rond de jaarwisseling, maar ik ben wel regelmatig op kamernet aan het kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben je al aan het kijken voor en woning enzo? Waar wil je eigenlijk gaan wonen?
awh okee leukquote:Op maandag 3 juni 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat nog even wachten, ik zeg rond de jaarwisseling, maar ik ben wel regelmatig op kamernet aan het kijken
Enschede, daar ga ik ook studeren
Meen je dit?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 4 pallets geregeld, die leg ik op de grond in een vierkant, daar leg ik 2 twee persoonsmatrassen op en hoppa ik heb een bed, en hij past perfect bij de rest van mn kamer ook
Dat is dan toch een 1,5 persoonsbed?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef hylian het volgende:
[..]
is een makkelijke en goedkope oplossing en op 2 matrassen ligt dat chill hoorquote:
Badass hahaquote:Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef badschaap het volgende:
Heb die computer op school nu zo ingestelt dat tie elke dag om 0:00 opstart
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 3 juni 2013 14:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is een makkelijke en goedkope oplossing en op 2 matrassen ligt dat chill hoor
ach als je dingen zo goedkoop mogelijk wil houden zoek je ook eerder naar zulke oplossingenquote:
Moet zeggen dat het als een interessante optie is die onthouden gaquote:Op maandag 3 juni 2013 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach als je dingen zo goedkoop mogelijk wil houden zoek je ook eerder naar zulke oplossingen
mja van bijvoorbeeld aardappelkistjes en bende kun je ook hele leuke dingen zelf maken zoals kastjes voor dvd's of zoiets, valt best veel te verzinnen om het goedkoop maar toch leuk te houdenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het als een interessante optie is die onthouden ga
Kloptquote:
mijn kamer wordt sowieso een onsamenhangend zooitje, dan maar meteen goed doenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja van bijvoorbeeld aardappelkistjes en bende kun je ook hele leuke dingen zelf maken zoals kastjes voor dvd's of zoiets, valt best veel te verzinnen om het goedkoop maar toch leuk te houden
Beste bedden ever!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:23 schreef hylian het volgende:
[..]
Klopt, die zijn ook bijna nergens meer te krijgen volgens mij.
Gelukkig zit je wel vaker op je knietjesquote:Op maandag 3 juni 2013 14:22 schreef Rezania het volgende:
Ik moest op de grond zitten bij de groepsfoto.
sowieso is op internet vast ook veel te vinden over die handige dingen die je zelf kan maken met goedkoop materiaalquote:Op maandag 3 juni 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mijn kamer wordt sowieso een onsamenhangend zooitje, dan maar meteen goed doen
Dat is dan een beetje waar ik het komende jaar naar ga kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso is op internet vast ook veel te vinden over die handige dingen die je zelf kan maken met goedkoop materiaal
Ik vind het ook een ideale maat. Niet teveel ruimte kwijt, ruim voor één persoon en prima voor tweequote:
Flauwquote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Gelukkig zit je wel vaker op je knietjes![]()
Maar niet op de buitengrond.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Gelukkig zit je wel vaker op je knietjes![]()
Jep, ga ik ook doenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja van bijvoorbeeld aardappelkistjes en bende kun je ook hele leuke dingen zelf maken zoals kastjes voor dvd's of zoiets, valt best veel te verzinnen om het goedkoop maar toch leuk te houden
Precies!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:31 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik vind het ook een ideale maat. Niet teveel ruimte kwijt, ruim voor één persoon en prima voor twee
Ben benieuwd naar het resultaat jaquote:Op maandag 3 juni 2013 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Je ziet het nog wel. Gaat er erg tof uit zien
quote:
Heb je alvast weer wat ervaring opgedaanquote:
Nee ik ook nietquote:Op maandag 3 juni 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand die het einde van 2001 A Space Oddessey snapt?
Ik snap er geen kut van
2001: A Space Odyssey (1968) - IMDbquote:Op maandag 3 juni 2013 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha nee ik heb geen idee waar je t over hebt tosti
Omdat er dag in, dag uit op gelopen moet worden, dus een bepaalde kwaliteit aan moet zittenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
echt ik snap het nog steeds nietwaarom is laminaat zo duur
ik heb bij de gamma gevraagd voor pallets en misschien krijg ik ook nog wat ander oud spul meequote:Op maandag 3 juni 2013 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nicedie dingen zijn zo handig en makkelijk om te bouwen
zou kunnen jaquote:Op maandag 3 juni 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat er dag in, dag uit op gelopen moet worden, dus een bepaalde kwaliteit aan moet zitten
goed geregeldquote:Op maandag 3 juni 2013 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb bij de gamma gevraagd voor pallets en misschien krijg ik ook nog wat ander oud spul meesuper tof
[..]
zou kunnen ja
Daarom zit er meestal 5+ jaar fabrieksgarantie opquote:Op maandag 3 juni 2013 14:49 schreef promisionxexposed het volgende:
In laminaat moet je gewoon investeren omdat wat VA al zegt er elke dag op gelopen moet worden, als je goedkope meuk hebt wat na een paar maanden kapot gaat ben je alsnog duur uit
Omdat je dure smaak hebt misschien?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
echt ik snap het nog steeds nietwaarom is laminaat zo duur
Je heb altijd reststukjes iddquote:Op maandag 3 juni 2013 14:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
23. maar ik doe 25 voor de zekerheid, beter te veel dan te weinig
Hoe the fuck kom je op 250 euro dan? Ik heb voor 12m2 iets van 60 euro betaald.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb echt de goedkoopste laminaat nu haha
nouja ik kon het nog goedkoper krijgen maar ik wil niet de standaard huis aan huis bruine laminaatquote:Op maandag 3 juni 2013 14:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe the fuck kom je op 250 euro dan? Ik heb voor 12m2 iets van 60 euro betaald.
En ja, ruim gekocht.
Hoeft toch ook niet. Ik heb hier lichtgekleurde laminaat liggen.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja ik kon het nog goedkoper krijgen maar ik wil niet de standaard huis aan huis bruine laminaat
12-15 euro /m2quote:Op maandag 3 juni 2013 14:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat is meestal gewoon 12-15m2?
welke kleur? grijs, wit of bruin?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Ik heb hier lichtgekleurde laminaat liggen.
oh zoquote:Op maandag 3 juni 2013 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
12-15 euro /m2
De / betekent vaak 'per'' maar ik was onduidelijk gr
O, zoiets heb ik ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
en met standaard huislaminaat bedoel ik dit:
http://www.goedkooplaminaat.nl/student-laminaat_606/
wat ist danquote:Op maandag 3 juni 2013 15:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, zoiets heb ik ook.Maar da's geen bruin hoor.
Bij bruin denken mensen aan chocoladebruin joh.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zandkleur/beige komt voort uit bruin dus bruin
sorryquote:Op maandag 3 juni 2013 15:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij bruin denken mensen aan chocoladebruin joh.
Staat stil.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:07 schreef Ezell het volgende:
Maar ok, hoe gaat het verder met de verhuizing?
Nouja weet je wat het is.. hier in huis is geen opslagruimte waar alles kan staanquote:Op maandag 3 juni 2013 15:11 schreef Ezell het volgende:
Nou ja, je kan net zo goed bestellen als je alles toch laat bezorgen. Maar zelf alles verzamelen en naar de bestelservice brengen is goedkoper.![]()
Wat vind je vader er eigenlijk van? Dat je uit huis gaat?
Hij heeft zijn parfumvriendin en die kleuters toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is.. hier in huis is geen opslagruimte waar alles kan staanen als ik het laat bezorgen aan m'n nieuwe kamer moet ik daar dus een aantal uren zijn wat niet kan want er staat niks.
Ja weet het niet.. het enige wat ik merk is dat hij het niet leuk vindt dat hij straks weer helemaal alleen is..
maar hij heeft denk ik niet helemaal door dat hij mij nu voor de 2e keer zelf wegjaagt uit huis
( de eerste keer moest ik hier wegvluchten omdat hij agressief werd )
Vind het wel zielig voor hemmaar moet aan mezelf denken nu
warming upquote:Op maandag 3 juni 2013 15:20 schreef badschaap het volgende:
straks voor het eerst naar de fitness fietsen. 13 km is dat ;0
Kan je die dozen dan niet eerst ergens in een hoekje gooien? Zo had ik had ik dat gedaan. Met bezorgen hebben gelukkig ze trouwens een tijdsindicatie, maar ja, heb je nog steeds niet echt iets.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is.. hier in huis is geen opslagruimte waar alles kan staanen als ik het laat bezorgen aan m'n nieuwe kamer moet ik daar dus een aantal uren zijn wat niet kan want er staat niks.
Ja weet het niet.. het enige wat ik merk is dat hij het niet leuk vindt dat hij straks weer helemaal alleen is..
maar hij heeft denk ik niet helemaal door dat hij mij nu voor de 2e keer zelf wegjaagt uit huis
( de eerste keer moest ik hier wegvluchten omdat hij agressief werd )
Vind het wel zielig voor hemmaar moet aan mezelf denken nu
parfumvriendinquote:Op maandag 3 juni 2013 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heeft zijn parfumvriendin en die kleuters toch?
dit ga ik door vertellen!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt verliefd op Ed Sheeran volegns mij. Ik droomde over hem en we waren super verliefd
</3
Dat is het enige wat ik van dr weetquote:Op maandag 3 juni 2013 15:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
parfumvriendin![]()
![]()
ja weetniet, raar gedoe is dat
als ze hier zijn is alles koek en ei voor een week
en dan is het weer 3 week oorlog tussen hun
Daaag!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Zo ik ben weer weg uit dit topic.
gr gr
Zat er wat lekkers tussen?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:23 schreef Rezania het volgende:
Wat een figuren heb je trouwens op het vmbo.
Nouja het gaat om in totaal 20 dozen, 2 matrassen, een salontafel, een tv kast en een nachtkastjequote:Op maandag 3 juni 2013 15:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan je die dozen dan niet eerst ergens in een hoekje gooien? Zo had ik had ik dat gedaan. Met bezorgen hebben gelukkig ze trouwens een tijdsindicatie, maar ja, heb je nog steeds niet echt iets.Of je sleept gewoon laptop en een tuinstoel erheen. Camping style.
![]()
Wat bedoel je eigenlijk met wegvluchten? Dat klinkt nogal heftig zo.Wel goed dat je aan jezelf denkt hoor.
Genoeg mensen die blijven hangen waar ze zitten.
ik heb dat met harry styles, ik heb al 2 keer over heb gedroomdquote:Op maandag 3 juni 2013 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt verliefd op Ed Sheeran volegns mij. Ik droomde over hem en we waren super verliefd
</3
Emma Watson fanboy meldt zichquote:Op maandag 3 juni 2013 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb dat met harry styles, ik heb al 2 keer over heb gedroomd
ik vind haar maar mehquote:Op maandag 3 juni 2013 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Emma Watson fanboy meldt zich
Godverdomme, fantastische dromen zijn dat. Serieus, ik was dolgelukkigquote:Op maandag 3 juni 2013 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb dat met harry styles, ik heb al 2 keer over heb gedroomd
Ze is niet een extreem stuk misschien, maar dat is juist het leuke denk ik. En haar accentquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Hij is volgens mij wel beetje naughty, zo kijkt ie.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leer DV kennen, hertjes en Harry Styles
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
gister nacht in de garderobe kwam ik iemand tegen die super erg op bob dylan leek
dus ik zei 'wow jij lijkt erg op bob dylan'
zegt hij 'oh ja die ken ik wel van naam, maar heb zijn videoclips nooit gezien'
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
gister nacht in de garderobe kwam ik iemand tegen die super erg op bob dylan leek
dus ik zei 'wow jij lijkt erg op bob dylan'
zegt hij 'oh ja die ken ik wel van naam, maar heb zijn videoclips nooit gezien'
![]()
![]()
![]()
Holy fuck, wat een enorme bestelling.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouja het gaat om in totaal 20 dozen, 2 matrassen, een salontafel, een tv kast en een nachtkastjedie stop je niet ergens in een hoekje..
Haha ja klopt, ze zeggen wel bijv 'Tussen 1300 en 1600' .. ja dan zit ik daar 3 uur lang
Ja dat t gewoon teveel werd thuis en ik naar mn opa en oma moest. Heb daar 2 jaar gewoond en toen opnieuw geprobeerd bij m'n pa, nu woon ik hier ook weer bijna 2 jaar en nu eindelijk op mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je IKEA-meubels in elkaar zetten nog wel een beetje leuk vindt, wat bij mij duurde het al een dag. Dus dat wordt nog wat met al die dozen van jou.![]()
Dat met je pa is wel kut zeg.Gelukkig heb je nu eindelijk je eigen plekje.
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Holy fuck, wat een enorme bestelling.Bij zag het met al die IKEA-spullen er zo uit:
Ik ben er zaterdag nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je IKEA-meubels in elkaar zetten nog wel een beetje leuk vindt, wat bij mij duurde het al een dag. Dus dat wordt nog wat met al die dozen van jou.![]()
#pakezel
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Laat 'm zich scheren en we praten verder.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Samen knuffelen.
Hij lijkt me zo lieeefff
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Holy fuck, wat een enorme bestelling.Bij zag het met al die IKEA-spullen er zo uit:
VA gaat me helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je IKEA-meubels in elkaar zetten nog wel een beetje leuk vindt, wat bij mij duurde het al een dag. Dus dat wordt nog wat met al die dozen van jou.![]()
maar dat van jou valt nog mee zeg
zal zo een foto maken van de dozen die er nu al staan..
Neuh, is toch vor mij.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Laat 'm zich scheren en we praten verder.
Ja, hij weet alles van me.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Weet hij wel dat jij bestaat?
* AdoraBelle gaat jaloers in een hoekje zitten...quote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
VA gaat me helpenmaar dat van jou valt nog mee zeg
Redder in nood.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag nog#pakezel
Ja, ik heb best weinig meubels. Heel veel dingen gebruik ik op meerdere manieren, dus dat scheelt wel enorm.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
VA gaat me helpenmaar dat van jou valt nog mee zeg
Ja moet makkelijk te doen zijn!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle gaat jaloers in een hoekje zitten...
Maar met een beetje geduld en logisch nadenken (die handleidingen zijn al zo makkelijk mogelijk gemaakt) moet het wel te doen zijn lijkt me.
Ja, we hebben een geheime relatiequote:Op maandag 3 juni 2013 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En nu het echte antwoord? Er stond geen "in je dromen" achter he.
Vooral met je VA.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja moet makkelijk te doen zijn!
Hij is te leenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vooral met je VA.
Ik wil ook een VA.
Edward.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
3 meiden die me op mijn kamer willenSorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Deal!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef Ezell het volgende:
Ik ben in te huren voor een stuk taart.
Kan best goed IKEA-meuk in elkaar zetten.
Ik heb niks meer om in elkaar te zetten. Wil wel graag een plankje aan de muur maar mn muren zijn zo goed als van niks en staan schuin. Weet je hoe dat moet?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef Ezell het volgende:
Ik ben in te huren voor een stuk taart.
Kan best goed IKEA-meuk in elkaar zetten.
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
3 meisjes die een VA willen..
jullie hebben al een VA gina
Ja maar die werkt niet zo hardquote:Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
3 meisjes die een VA willen..
jullie hebben al een VA gina
Damn gurrrrlllll.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
ezel, dit staat beneden in de gang.. magnetron, servies, accesoires, electronica etc:
[ afbeelding ]
boven:
[ afbeelding ]
ikea tas vol accesoires, lampen etc. die kast wordt wit geverfd en gaat ook mee, net zoals alle canvassen daarachter
[ afbeelding ]
in totaal 8 verhuisdozen voldaarachter staat ook wat
die witte 8vaks kast gaat ook mee, en die 2 boekenplanken ook.
nu wachten op de andere 5 bestellingen, laminaat en het ikea gedoe
In elkaar zetten, niet in de muur rammen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb niks meer om in elkaar te zetten. Wil wel graag een plankje aan de muur maar mn muren zijn zo goed als van niks en staan schuin. Weet je hoe dat moet?
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb niks meer om in elkaar te zetten. Wil wel graag een plankje aan de muur maar mn muren zijn zo goed als van niks en staan schuin. Weet je hoe dat moet?
Wehquote:Op maandag 3 juni 2013 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Damn gurrrrlllll.Echt AL mijn spullen zouden in die tassen en dozen passen.
[..]
In elkaar zetten, niet in de muur rammen.
Nee, ik moet vrijdag weer op tijd weg. Heb zaterdagochtend verplichtingen in Utrecht.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
EZEL BLIJF JIJ SLAPEN OP ETSUS HW?
HELP MIJ EN VA ZATERDAG MET IKEA MEUK IN ELKAAR TE ZETTEN
ik koop wel taart gr
Weet ik veel, ik kan niet klussenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, en dan?Daar meet ik mee hoe schuin mijn muur is?
hoelaat ben je weg? k ben er pas tegen 22:00 ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik moet vrijdag weer op tijd weg. Heb zaterdagochtend verplichtingen in Utrecht.
Zaterdag helpen klussen doe ik overigens in ruil voor een dagkaartje, gr gr.
Wat heb je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |