quote:Op maandag 3 juni 2013 10:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat?
Zit je weer te trollen?
De schrijver van dat stukje doet net alsof het een vals beeld is dat er miljoenen Koerden in Turkije leven.. terwijl dat gewoon zo is.
Nou wel dus als je dit zegtquote:Op maandag 3 juni 2013 10:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]We zijn het eens, ben ik zo onduidelijk?
Maar ok, genoeg daarover.quote:
Nou, zo voelt een dikke middelvinger richting het volk dus. Ik moet het de beste man nageven, wat een arrogante balzak ookquote:Op maandag 3 juni 2013 10:36 schreef aerdt het volgende:
Erdogan heeft zojuist een speech gegeven en is nu vertrokken richting Marokko, de eerste stop tijdens zijn Noord Afrika trip.
Enkele dingen die hij zei:
- De rellen zijn het werk van extremistische groeperingen
- De rellen hebben niets te doen met de plannen voor het plein
- Burgers moeten zich afzijdig houden van het spelletje dat deze groeperingen spelen
En toen was hij weg
Damn, echtecht niet slim.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:36 schreef aerdt het volgende:
Erdogan heeft zojuist een speech gegeven en is nu vertrokken richting Marokko, de eerste stop tijdens zijn Noord Afrika trip.
Enkele dingen die hij zei:
- De rellen zijn het werk van extremistische groeperingen
- De rellen hebben niets te doen met de plannen voor het plein
- Burgers moeten zich afzijdig houden van het spelletje dat deze groeperingen spelen
En toen was hij weg
Grappig, protesteren tegen een in jouw ogen onderdrukker met een vlag en portret van een vroegere dictator en onderdrukker.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:30 schreef aerdt het volgende:
Demonstrant in Ankara met afbeelding van Mustafa Kemal Ataturk op de Turkse vlag. Taksim Square is zo goed als leeg op dit moment, maar dat zegt waarschijnlijk niks. Gisteren begon het ook vrij laat en aangezien het een werkdag is zal het vandaag niet anders zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Grappig, protesteren tegen een in jouw ogen onderdrukker met een vlag en portret van een vroegere dictator en onderdrukker.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23424167.aspquote:Op maandag 3 juni 2013 10:45 schreef aerdt het volgende:
Oh wacht, hij is nog niet klaar met zijn speech!!
- Beschuldigd journalist van Reuters van het geven van valse informatie
- Turkse inlichtingen dienst onderzoekt of de rellen door buitenlandse mogendheden worden georganiseerd
-Mensen die spreken van een 'Turkish Spring' weten niets af van Turkije
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ga geen dingen herhalen die Triggershot heeft geplaatst. Ataturk staat ergens voor en dat is de bedoeling van deze man.
Ik zie jou nooit verder posten dan wat smileys.quote:
Ach, ik ben het met 'm eens. Ataturk was ook geen lieverdje. Maar dat mag in Turkije ook niet hardop gezegd worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ga geen dingen herhalen die Triggershot heeft geplaatst. Ataturk staat ergens voor en dat is de bedoeling van deze man.
Dat komt denk ik voor een groot deel door hoe het in het onderwijs wordt aangeleerd.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, ik ben het met 'm eens. Ataturk was ook geen lieverdje. Maar dat mag in Turkije ook niet hardop gezegd worden.
Wat is je budget per nacht?quote:Op maandag 3 juni 2013 08:47 schreef aerdt het volgende:
Beetje off topic, maar ik ga donderdag voor 3 dagen naar Istanbul.
Nu ben ik online aan het zoeken voor een hotel en zie dat de meeste gelegen zijn in Sirkeci. Ik weet weinig van de stad, dus kan iemand me vertellen of dit op enige afstand is van Besiktas en Taksim Square. Heb weinig zin om 3 dagen traangas in te ademen...
Oh, en als iemand tips heeft voor een goed hotel
Ik heb ook nergens benoemd dat Ataturk een schat van een persoon was. We begrijpen toch wel dat het symbool Ataturk ergens voor staat bij de Turken?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, ik ben het met 'm eens. Ataturk was ook geen lieverdje. Maar dat mag in Turkije ook niet hardop gezegd worden.
Bijna letterlijk een Ghaddafi- speechquote:Op maandag 3 juni 2013 10:45 schreef aerdt het volgende:
Oh wacht, hij is nog niet klaar met zijn speech!!
- Beschuldigd journalist van Reuters van het geven van valse informatie
- Turkse inlichtingen dienst onderzoekt of de rellen door buitenlandse mogendheden worden georganiseerd
-Mensen die spreken van een 'Turkish Spring' weten niets af van Turkije
Ben niet zo verbaasd, hoor.. Zo gaan agenten al jaren om met demonstranten.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-laaien-opnieuw.html
Dat filmpje
Op een gegeven moment zie je zo' agent kijken of ie nog een soort van leeft. Oh wacht, je kan je hoofd nog bewegen, laat me je nog even een klap geven.
Dat begrijpen we zeker, ook zonder belerend toontjequote:Op maandag 3 juni 2013 10:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens benoemd dat Ataturk een schat van een persoon was. We begrijpen toch wel dat het symbool Ataturk ergens voor staat bij de Turken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |