film niet gezienquote:Op maandag 3 juni 2013 11:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die kerel in die tempel of dojo of wat het ook was was niet eens een Aziaat dat was het mooiste aan de hele film
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:54 schreef wise het volgende:
[..]
lol wat. Ik lijk helemaal niet opsophie
[..]
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Welke tjap bedoel je?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die kerel in die tempel of dojo of wat het ook was was niet eens een Aziaat dat was het mooiste aan de hele film
Neequote:
Ja in het begin komt die blondie ergens in zo'n tempel in die andere realiteit zeg maar en dan zit daar zo'n gast die haar wijze shit gaat leren en dat was gewoon een blanke vent.quote:
duidelijkquote:Op maandag 3 juni 2013 11:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NeeEcht afschuwelijk.
Ging daar toen ook echt in de IMAX naartoe omdat we dachten dat het in ieder geval wel grappig zou zijn omdat het zo over de top is. Maar het was gewoon echt afschuwelijk.
[..]
Ja in het begin komt die blondie ergens in zo'n tempel in die andere realiteit zeg maar en dan zit daar zo'n gast die haar wijze shit gaat leren en dat was gewoon een blanke vent.
Ohhh, die "wijze"ouwe zakquote:Op maandag 3 juni 2013 11:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NeeEcht afschuwelijk.
Ging daar toen ook echt in de IMAX naartoe omdat we dachten dat het in ieder geval wel grappig zou zijn omdat het zo over de top is. Maar het was gewoon echt afschuwelijk.
[..]
Ja in het begin komt die blondie ergens in zo'n tempel in die andere realiteit zeg maar en dan zit daar zo'n gast die haar wijze shit gaat leren en dat was gewoon een blanke vent.
Geweldige film.quote:
Lullig voor jequote:Op maandag 3 juni 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
Dat luchtalarm staat hier srs 50m vandaandayum
is je moeder weer aan het schreeuwen tegen je¿quote:Op maandag 3 juni 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
Dat luchtalarm staat hier srs 50m vandaandayum
Ja die jaquote:Op maandag 3 juni 2013 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhh, die "wijze"ouwe zak
[ afbeelding ]
Toch vond ik t wel een tof mannetje :$
Voor mannen zal die wel leuk geweest zijn jaquote:Op maandag 3 juni 2013 12:04 schreef wise het volgende:
[..]
Geweldige film.Mooie meiden en veel actie
Leuk op een grote tv met surround sound
voor vrouwen is er Magic Michael ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 12:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die ja
ik kon die film echt niet serieus nemen
[..]
Voor mannen zal die wel leuk geweest zijn ja
Ja. Lullig denk speciaal voor de dovenschool er naast. Ik maak geen grapquote:
Doet ze never.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:07 schreef wise het volgende:
[..]
is je moeder weer aan het schreeuwen tegen je¿
Nee, maar da's toch ook niet de bedoeling? Ik keek m iig voor de spange chimi's en de muziekquote:Op maandag 3 juni 2013 12:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die ja
ik kon die film echt niet serieus nemen
[..]
Voor mannen zal die wel leuk geweest zijn ja
Hehehehequote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Lullig denk speciaal voor de dovenschool er naast. Ik maak geen grap
[..]
Doet ze never.
Ja ik ging er naartoe omdat hij me gewoon echt grappig leekquote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, maar da's toch ook niet de bedoeling? Ik keek m iig voor de spange chimi's en de muziek
Oh *leest laatste zin van je post* :$
Lol niet gezienquote:
Denk dat die filmmakers gewoon ergens van gesnoept hebben en dat wilden ze delen met de rest van de wereldquote:Op maandag 3 juni 2013 12:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ging er naartoe omdat hij me gewoon echt grappig leekMaar ik had constant het gevoel dat ze probeerden iets serieus over te brengen en dat deed gewoon bijna pijn.
[..]
Lol niet gezien
Met mooie pitjes-kapsels?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef ntm het volgende:
Magic Mike. Ik zat in de bioscoop met allemaal gillende vrouwen van middelbare leeftijd
Ja ik vraag me nog altijd af wat er in de hoofden van de makers van die film omgingquote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk dat die filmmakers gewoon ergens van gesnoept hebben en dat wilden ze delen met de rest van de wereld
Mgoed nee, ik snap wel waar je op doelt denk ik
Desalwelteplus vind ik m wel oke (ole ole) dus
En ik heb moeite met normaal drinken vandaag ofzo
[..]
Met mooie pitjes-kapsels?
Of de maker(s) van The Human Centipedequote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik vraag me nog altijd af wat er in de hoofden van de makers van die film omgingGeen idee namelijk.
Normaal drinken? Komt alles door je neus?
Jep, ook moeder van een vriendin van mij die al in de 50 is ofzo die zei dat ze het geil vond.quote:
Die film vond ik beter dan Sucker Punch. Die wekte in ieder geval nog een reactie bij me op in plaats van enkel irritatie.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of de maker(s) van The Human Centipede
Maar ja, idd.. En kwijlen en shit.. Tijd voor een praatgroep voor mensen die niet fatsoenlijk overweg kunnen met drinken
Maar tijd om wat te gaan eten, latah wellicht
Dat soort vrouwen zijn echt erg. Vriend van me vertelde dat zijn zus ooit naar een tent met mannelijke strippers was geweest en die vrouwen misdragen zich daar echt. Als mannen zich zo bij vrouwelijke strippers gedragen dan worden ze de tent uitgegooidquote:Op maandag 3 juni 2013 12:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Jep, ook moeder van een vriendin van mij die al in de 50 is ofzo die zei dat ze het geil vond.
Hoe misdragen ze zich dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zijn echt erg. Vriend van me vertelde dat zijn zus ooit naar een tent met mannelijke strippers was geweest en die vrouwen misdragen zich daar echt. Als mannen zich zo bij vrouwelijke strippers gedragen dan worden ze de tent uitgegooid
Naar penis grijpen.quote:
Aan die mannen zitten, joelen om meer bloot, er zelf niet uitzien etc.quote:
En ditquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Aan die mannen zitten, joelen om meer bloot, er zelf niet uitzien etc.
[..]
En dit
Als part-time gigolo kan ik dit beamen, walgelijke praktijken soms. Zijn diezelfde huisvrouwtjes die op vakantie gaan naar Suriname en Curaçao enzo om zich helemaal uit te laten wonen door de localsquote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[..]
En dit
quote:
Tres kansarm.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[..]
En dit
Komt denk ik ook omdat er een soort verwachting is dat mannen het niet erg vinden als vrouwen aan hen zitten ofzo. Bij vrouwen is het natuurlijk veel sneller aanranding of weet ik veel wat.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als part-time gigolo kan ik dit beamen, walgelijke praktijken soms. Zijn diezelfde huisvrouwtjes die op vakantie gaan naar Suriname en Curaçao enzo om zich helemaal uit te laten wonen door de locals.
Denk dat er niet veel aantrekkelijke vrouwen in het publiek zittenquote:
denk dat vrouwelijke strippers ook niet altijd het leukste publiek hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat er niet veel aantrekkelijke vrouwen in het publiek zitten
Die koalaquote:Op maandag 3 juni 2013 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie heeft die zak met uien neergezet hier.
Beetje meer vertrouwen in de mensheidquote:Op maandag 3 juni 2013 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat ook absoluut nietquote:Op maandag 3 juni 2013 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat vrouwelijke strippers ook niet altijd het leukste publiek hebben
faith in humanity restored.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja geloof het bestquote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zijn echt erg. Vriend van me vertelde dat zijn zus ooit naar een tent met mannelijke strippers was geweest en die vrouwen misdragen zich daar echt. Als mannen zich zo bij vrouwelijke strippers gedragen dan worden ze de tent uitgegooid
Zo één?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja geloof het bestIk zou wel.een stripclub in USA keer willen bezoeken
Haha lijkt me wel vet, zo'n stripclub waar ze echt met geld gooien. Ik ga volgend jaar voor half jaar studeren in VS misschien, maar ik word pas 21 als ik dan weer terug ben in Nederlandquote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo één?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha lijkt me wel vet, zo'n stripclub waar ze echt met geld gooien. Ik ga volgend jaar voor half jaar studeren in VS misschien, maar ik word pas 21 als ik dan weer terug ben in NederlandDus kan waarschijnlijk niet naar een stripclub of uitgaan of alcohol drinken. Alhoewel weet eigenlijk niet hoe streng ze zijn daar, je hoort nog wel eens wilde verhalen over studentenfeesten enzo
Heerlijk flauw altijd, toch leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
WTF, die terrorist jat gewoon die spullen van dat arme vrouwtjequote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heerlijk flauw altijd, toch leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt droge humor inderdaad.
Wees gerust, je gaat flink worden opgevuld met alcohol en penissen op zo'n studentenfeestquote:Op maandag 3 juni 2013 13:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha lijkt me wel vet, zo'n stripclub waar ze echt met geld gooien. Ik ga volgend jaar voor half jaar studeren in VS misschien, maar ik word pas 21 als ik dan weer terug ben in NederlandDus kan waarschijnlijk niet naar een stripclub of uitgaan of alcohol drinken. Alhoewel weet eigenlijk niet hoe streng ze zijn daar, je hoort nog wel eens wilde verhalen over studentenfeesten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |