SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door JRRY op 03-06-2013 00:15:01 ]
Mooie nutteloze kennis.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
ik weet alle hoofdsteden van de amerikaanse staten
EEN TOSTI HAWAI, KLOPT DAT?!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dit zou zo van burorenkema kunnen komen.
Knap, het is sinds 1927 Canberraquote:Op maandag 3 juni 2013 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was het anderhalf jaar geleden nog.
nou en, heb ik uit mijn hoofd geleerd toen ik nog niet op fok zat en helemaal niks de doen hadquote:
Maine. Binnen 10 seconden reageren.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
nou en, heb ik uit mijn hoofd geleerd toen ik nog niet op fok zat en helemaal niks de doen had
Ik huil altijd een beetje als ik dat hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Ja, moeilijk hoor..
Ja, achja. Blij dat ik havo heb gedaan en ook blij dat ik vmbo heb gedaan.
Hahah ook zo'n steeds terugkomende vraag was waarom je Nederlands moest kunnen 'ze begrijpen toch wat ik bedoel? :s :s'
omgquote:Op maandag 3 juni 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hugo woont bij mij in de wijk trouwens. Boeiend ook wel
Ik moet al zoveel nutteloze zooi onthouden voor school, dan ga ik er niet vrijwillig nog meer bij proppen.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
Oh, het artikel komt uit 2012, de verandering was in 1927, nvm.
quote:
Als je 'ons' wilt zien kun je ook naar YAT komen hoor, als je durftquote:Op maandag 3 juni 2013 00:09 schreef nodig het volgende:
[..]
omgDaarna dus adres van hugo opzoeken, reizen naar Londen en elke deur aankloppen in die straat en kijken of Stuart opendoet
JAAAJJAAquote:Op maandag 3 juni 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
maar ik was gvd bezig met een beyonce plaatjr zoeken fok it
Dat zal je leeftijd wel zijn ouwequote:
WAS JNG MAAR ZO DRUKquote:
Dat vind ik wel serieus zonde.. zulke dingen.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik huil altijd een beetje als ik dat hoor.Een vriendin van mij werkt met kinderen en maakt toevallig heel veel spelfouten. Zeg ik tegen haar: "Misschien is het wel handig als je dat (een fout die ze steeds maakt) afleert, want die kinderen kunnen het zo overnemen." Zegt zij: "Maakt niet uit. Ze snappen het wel."
Waar heb je het over dudequote:Op maandag 3 juni 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga lachen als jij een 8.9 hebt gehaald
Ja ik word oudquote:
Haha, quotefaal.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hahahaa, mooiste quote ever.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Rez haalde nog geen 4 voor topoquote:Op maandag 3 juni 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh, het moest een quote op Rez zijn
Uhu.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik wel serieus zonde.. zulke dingen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |