No, just no.quote:
Sorry ik was ijsthee halenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
En de rest van de nichten die niet binnen 1 nanoseconde op mij reageert
Sop je al op mijn muscles?quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kan geen plaatje meer vinden op de googel.
Goeie redenquote:
Maximaal.quote:
Stewie jij cultuurbarbaarquote:Op zondag 2 juni 2013 23:38 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
wacht dat jochie heet ook stuart of niet
Stewiequote:Op zondag 2 juni 2013 23:38 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
wacht dat jochie heet ook stuart of niet
ja vet lang he...quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
Ik keek vanavond een documentaire over de makers van South Park. Ze maken in zes dagen een aflevering
ijsthee whiskey/vodka/gin/rum/absinth gaan prima.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb dan wel ijsthee gehaald maar heb eigenlijk ook zin in drank
Nee kortquote:
Hoe heet ie?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
Ik keek vanavond een documentaire over de makers van South Park. Ze maken in zes dagen een aflevering
Zo zie ik er ook uit zonder shirtquote:
weeniequote:
Is voor een show, die littekens zijn ook niet echt.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
waarom chinese letteren hij is geen chinees of wel dan
quote:
Als je slaaptquote:
Ik heb wel vodka, maar moet ik weer naar benedenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ijsthee whiskey/vodka/gin/rum/absinth gaan prima.
Is dit serieus?quote:
Zien er wel een beetje eng uit.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
Is voor een show, die littekens zijn ook niet echt.
oh haha okquote:Op zondag 2 juni 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is voor een show, die littekens zijn ook niet echt.
[..]
Dat magquote:Op zondag 2 juni 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
Anders kom ik je opzoeken volgende week hoor.
Die gozer is dan ook hartstikke gevaarlijk in die show.quote:
Weet niet, was op Comedy Central.quote:
Tuurlijk kan je wel wat! Je kan vast wel wat bedenken tochquote:Op zondag 2 juni 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat telt
Ik ben goed in eeeh. Eh. Naja niet echt een specifiek ding. Al kan mijn moeder wel veel dingen opnoemen waarschijnlijk. Ik denk vaak dat ik niks kan dusja
hihi ik was de eerste met pics van stuartquote:
Ik ben serieus. Die linker chest hangtquote:
Welke show? Ik herken die gozer niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die gozer is dan ook hartstikke gevaarlijk in die show.
jaquote:
Jij bent speciaal thoughquote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hihi ik was de eerste met pics van stuart
Beste Mevrouw Ezell,quote:
Doorsturen dan. Krijg je een CD van The Script in ruil.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hihi ik was de eerste met pics van stuart
Je mag niet zelf zomaar een commissie beginnen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste Mevrouw Ezell,
Volgens recente gegevens heeft u op de laatste dm van dhr. Fok-it niet naar behoren gereagereerd.
Wij verzoeken u uw antwoord in te dienen binnen 24 uur na dit bericht.
Met vriendelijke groet.
De Ezell-commissie
Dat zijn spieren.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Die linker chest hangt
Gyno.
brb oestrogeen overschot
Arrow. Moet je maar eens kijken, is een goede serie.quote:
Ik mag allesquote:Op zondag 2 juni 2013 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doorsturen dan. Krijg je een CD van The Script in ruil.
[..]
Je mag niet zelf zomaar een commissie beginnen.
Nee heb niet echt iets zo 1 2 3quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je wel wat! Je kan vast wel wat bedenken tochOf een goeie eigenschap ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Geen tijd.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Arrow. Moet je maar eens kijken, is een goede serie.
Van spieren gaat je borst niet zo hangen lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streef
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
tutututquote:
Jupquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee heb niet echt iets zo 1 2 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hobby's dan?![]()
Mara de bij?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Black n yellow black n yellow black n yellow
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Van spieren gaat je borst niet zo hangen lol
Zo hoort dat eruit te zien:nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streef![]()
Hoeft niet, je krijgt ze beide toch niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik kan niet kiezen.
fotografie ofzo?quote:
?quote:
Gad-ver-dammequote:Op zondag 2 juni 2013 23:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
ok hier wat vrouwelijk vlees dan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
hij is helemaal goud breng die nigger naar de bank
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Van spieren gaat je borst niet zo hangen lol
Zo hoort dat eruit te zien:Ja, want hij spant zijn spieren hier ook niet aan of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StreefZou hem wel raken btw.
Vrouwentepels mogen niet meer, deal with it.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Er worden weer veel te veel mannentepels in dit topic gepost.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, je krijgt ze beide toch niet.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik kan niet kiezen, peners zijn afknappers voor mijquote:Op zondag 2 juni 2013 23:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik kan niet kiezen.
Val jij op zulke types echt? Beetje gespierd enzo?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want hij spant zijn spieren hier ook niet aan of zo.Zou hem wel raken btw.
[..]
Vrouwentepels mogen niet meer, deal with it.
[..]
Ik stuurde het ook meer over het feit dat een borst niet zo hoort te hangenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit. Veel te overdreven.
Goed fapmateriaal.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Val jij op zulke types echt? Beetje gespierd enzo?
Ziet er niet aangespannen uitquote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want hij spant zijn spieren hier ook niet aan of zo.Zou hem wel raken btw.
Hmm, ik vind het een beetje eng ogen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik stuurde het ook meer over het feit dat een borst niet zo hoort te hangen
Maar voor mij wel een streeffysiek. Hoop daar wel een beetje in de buurt van te komen, alhoewel je er zonder steroids niet zo uit komt te zien.
Hmm, weet je op wat voor types je valt? Als je die hebt danquote:Op zondag 2 juni 2013 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed fapmateriaal.Meer niet eigenlijk.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
ja, echt wel
beter dan die nepnegerinnen rihanna en beyonce en nicki mineitz
Nee das niksquote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
hier een wat minder onflatteuze foto fokit
[ afbeelding ]
zeker wetenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]ja maar jij valt alleen op negerinnen
quote:
Ehm, neequote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
Daar valt elke gezonde heteroman op ja toch
Neequote:Op zondag 2 juni 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Is leukHeb je zo'n spiegelreflexcamera ding?
quote:
SPOILER: Dat hoofd :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een aangespannen borst. Maar ik zal t verschil wel niet zien."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
morbide obese klinkt wel netter ja.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]Doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een aangespannen borst. Maar ik zal t verschil wel niet zien.
Hier spant hij zijn spieren niet aan, zie je het verschil?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]Hahahaha dat hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een aangespannen borst. Maar ik zal t verschil wel niet zien.
Baby darling doll face honey
ben je lesbi?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te veel vetjes voor mij. Mag wel strakker.
Daar staat hij veel minder droog en minder massa. Is wss een oude foto, kijk hoe relatief klein die schouders en borst zijn en hoe je geen abs zietquote:Op zondag 2 juni 2013 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doet het niet.
[ afbeelding ]
Hier spant hij zijn spieren niet aan, zie je het verschil?
quote:
Nee, maar vind vrouwen wel gewoon mooi om naar te kijken.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:50 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
ben je lesbi?
maar booty is wel ok toch
Heb niet echt een type.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, weet je op wat voor types je valt? Als je die hebt dan.
Wat vind jij veel vet?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb niet echt een type.Anything goes, zolang ze maar niet abnormaal lang of kort zijn, of veel vet hebben.
Wtf, dat zie je dan weer wel? Ik zweer het je, hij spant zijn spieren aan op die eerste foto.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Daar staat hij veel minder droog en minder massa. Is wss een oude foto, kijk hoe relatief klein die schouders en borst zijn en hoe je geen abs ziet
Niet liever een sixpack bier dan een sixpack spieren hebbenquote:
call him goldenboyquote:Op zondag 2 juni 2013 23:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Jordy, wat ben ik in hemelsnaam aan het kijken? Don't call him yellowman.
En chubby?quote:
Hm, goed. Dat is goed.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb niet echt een type.Anything goes, zolang ze maar niet abnormaal lang of kort zijn, of veel vet hebben.
quote:
Neequote:
Sowieso uiterlijk > innerlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, goed. Dat is goed.
Mensen met types, bitcjs please. Alleen innerlijk mag.. uiterlijk vind ik altijd zo raar als het zo is van 'ja bruin haar, blauwe ogen, 180 lang, kleren van Hilfiger dit dat blabla'.
God nee.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, goed. Dat is goed.
Mensen met types, bitcjs please. Alleen innerlijk mag.. uiterlijk vind ik altijd zo raar als het zo is van 'ja bruin haar, blauwe ogen, 180 lang, kleren van Hilfiger dit dat blabla'.
Eensquote:Op zondag 2 juni 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neechubby zit gewoon tussen normaal en dik in
![]()
Volgens mij heb je
Mager-slank-normaal-chubby-dik-vet-obese
Als ze maar een sjaal van Burberry dragen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, goed. Dat is goed.
Je bent op dreefquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neechubby zit gewoon tussen normaal en dik in
![]()
Volgens mij heb je
Mager-slank-normaal-chubby-dik-vet-obese
Haha, Jordy heeft z'n lolbroek aan hoor hihihihiquote:
Nou zeg, volgens mij is er echt wel genoeg keus.. iig dat je kan kiezen en voorkeuren kan hebben hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
God nee.Vind bepaalde dingen wel mooier dan andere dingen, maar om daar nou een hele voorkeur op te baseren?
Ik heb al zo weinig keuze, dan ga ik hem ook niet zelf beperken.
Hm, best kieskeurigquote:
Is toch zo?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, Jordy heeft z'n lolbroek aan hoor hihihihi
[..]
Nou zeg, volgens mij is er echt wel genoeg keus.. iig dat je kan kiezen en voorkeuren kan hebben hoor.
Youre not alllllllooonee
Val jij ook op van die sexy mocro tasjes om iemand zn nek?!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ze maar een sjaal van Burberry dragen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, Jordy heeft z'n lolbroek aan hoor hihihihi
[..]
Nou zeg, volgens mij is er echt wel genoeg keus.. iig dat je kan kiezen en voorkeuren kan hebben hoor.
Youre not alllllllooonee
Hoe je eruit ziet met een vetpercentage heeft veel met spiermassa te maken. Hier een foto van 2 mensen op 10%quote:Op zondag 2 juni 2013 23:54 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
op alles lager dan 13 wil je toch gewoon niet zitten !!
Alles tussen de 10% en 20% mag. Dat is niet kieskeurig, dat is ongeveer 50% van Nederland.quote:
Je bent gewoon desperate manquote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik vind rood haar leuk, ik vind blond haar leuk. Zwart is ook leuk, bruin ook. Alles is leuk, zolang de persoon ook maar leuk is.
Voorkeuren bewaar ik wel voor als ik aan het fappen ben.
Nee, want ik wil jou nog steeds niet raken.quote:
quote:
BAMquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vind kleur haar, ogen, stijl van het haar etc eigenlijk allemaal niet zo belangrijk, zolang ze maar een mooi gezicht heeft.
Denk het tegenwoordig niet hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles tussen de 10% en 20% mag. Dat is niet kieskeurig, dat is ongeveer 50% van Nederland.
Dan mag 't.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik vind rood haar leuk, ik vind blond haar leuk. Zwart is ook leuk, bruin ook. Alles is leuk, zolang de persoon ook maar leuk is.
Voorkeuren bewaar ik wel voor als ik aan het fappen ben.
Ja, sowieso.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Val jij ook op van die sexy mocro tasjes om iemand zn nek?!![]()
"Wat is de Tweede Kamer nou?"quote:Op zondag 2 juni 2013 23:57 schreef Rezania het volgende:
Stel je voor, straks heb je zo'n mooiboy, helemaal perfect qua uiterlijk en zo. Maar dan begrijpt hij de helft van de tijd niet waar je het over hebt, wat voor werk je doet, wat je interesses zijn, etc. Moet er niet aan denken.![]()
quote:
Ohh hhou opquote:Op zondag 2 juni 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, sowieso.Vergeet die geweldige riemen van Gucci niet.
Waarschijnlijk, maar als ik op het oog zou moeten selecteren en zo.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het tegenwoordig niet hoorMaar anyway: ik bedoel: zou je nooit een jongen leuk kunnen vinden die iets dikker is? maar wel met een geweldig innerlijk naar jouw smaak? Beetje cliche maar oke
Paar seconden werk.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat gaat toch om uiterlijk?
Terugzoeken
Ik zou een niet met een fatty kunnen leven. srs. Vind het nogal respectloos voor jezelf als je het zo ver laat komen en ook blijft tbhquote:Op zondag 2 juni 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het tegenwoordig niet hoorMaar anyway: ik bedoel: zou je nooit een jongen leuk kunnen vinden die iets dikker is? maar wel met een geweldig innerlijk naar jouw smaak? Beetje cliche maar oke
Wollah, jij bent advocaat, jij gaat mij vrij krijgen sweer sweer nu op je moeder sweerquote:
okquote:Op zondag 2 juni 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
ik ben achtergronddanser bij keyshia cole
vorige maand nog optreden bij walmart, wat is daar de super bowl nou bij
Nee, dat moest DW zijn.quote:
O, dit heb ik ook best vaak gehoord.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:58 schreef Crack_ het volgende:
Stemmen? Waarom zou ik stemmen?! Alsof een zo'n stem uitmaakt!!!
Zo vaak gehoord
Ik heb weleens gehoord van klasgenoten dat ze er geld voor wilde hebben en dan deden ze het pasquote:Op zondag 2 juni 2013 23:58 schreef Crack_ het volgende:
Stemmen? Waarom zou ik stemmen?! Alsof een zo'n stem uitmaakt!!!
Zo vaak gehoord
ik zat al helemaal na te denkenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat moest DW zijn.Ik wist dat ik iets fout deed daar.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zat al helemaal na te denken
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
goedkoper dan 1e kamer maar wel 'gezelliger'
net als bij ns
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
net als bij ns
De mooiste die ik heb gehoord was op vmbo tijdens biologie les met erfelijkheid en kleuren enzo.quote:
Blij dat ze niet stemmen thoquote:Op zondag 2 juni 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord van klasgenoten dat ze er geld voor wilde hebben en dan deden ze het pas
Of dat ze democratie iets kuts vonden![]()
![]()
hai rock dronkenkopquote:
Ik ben wel iets van je.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zat al helemaal na te denken
godverquote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
net als bij ns
Dit zou zo van burorenkema kunnen komen.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
net als bij ns
Krijgen we hem weerquote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef jordyqwerty het volgende:
STEMME IS NUTTELOOS ALLES WORT TOG BESLOTE DOOR DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!!!!!11 OPEN JE OGEN
oja de FOK! familiequote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben wel iets van je.
[ afbeelding ]
O. Mijn. God.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De mooiste die ik heb gehoord was op vmbo tijdens biologie les met erfelijkheid en kleuren enzo.
Meisje: Dusss.. twee blanke mensen kunnen ook een neger krijgen?!
Ff maken danquote:
Waar komt dit opeens vandaan? Ik mag 1 zin zeggen in die hele filmquote:
HAT AL ME BEZITTINGE VERKOCHT!! FAKKING OPLIGTER!!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijgen we hem weerZat je 21 december lekker in je bunker je af te rukken tot er een meteoriet naar beneden kwam donderen?
illoeminadie heeft ze afgenomen tochquote:Op maandag 3 juni 2013 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
HAT AL ME BEZITTINGE VERKOCHT!! FAKKING OPLIGTER!!!!
Jerryquote:Op zondag 2 juni 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
ik ben achtergronddanser bij keyshia cole
vorige maand nog optreden bij walmart, wat is daar de super bowl nou bij
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zag gister nog iemand die dacht dat Londen in Polen lag.
Jij zit in een film?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar komt dit opeens vandaan? Ik mag 1 zin zeggen in die hele film![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Is oké zolang ze maar weten dat Nederland een provincie van Duitsland is.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
WELKE ZIN???quote:Op maandag 3 juni 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachenquote:
Verteeeel!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
JAquote:
Zo simpel vind ik toch echt niet chill meerquote:Op maandag 3 juni 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen. Nooit zo gelachen als toen op het vmbo.. wel op een positieve manier
. Niet alleen die opmerkingen maar alles is daar zo simpel. Was ook wel super chill ergens
.
Er zitten wel veel Polen hierquote:Op maandag 3 juni 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
londen lijkt ook veel op polen
p opmgedraaid is d en dan hoef je alleen nog maar de letres te hussele
nee, zeg het.quote:
Ja, nog effequote:Op maandag 3 juni 2013 00:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Stuart is bij deze verklaard tot een BN-er.
Op de hele basisschool in Sittard leer je alleen de topo van Limbo natuurlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik dacht een jaar of vijf geleden dat Arnhem in west Brabant lag
Wtf, Jordy heeft een vagijn?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij en Rez krijgen kindjes met groen haar.
Zat je igg nog in de buurtquote:Op maandag 3 juni 2013 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik dacht een jaar of vijf geleden dat Arnhem in west Brabant lag
Tja, dat zou ik nu waarschijnlijk ook vinden maar toen vond ik het echt wel chill.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo simpel vind ik toch echt niet chill meerDat wordt hinderlijk
Nee mongool. Want ik weet wel waar Djibouti ligt jwtzquote:Op maandag 3 juni 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de hele basisschool in Sittard leer je alleen de topo van Limbo natuurlijk
"Wat is een lettergreep?"quote:Op maandag 3 juni 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen. Nooit zo gelachen als toen op het vmbo.. wel op een positieve manier
. Niet alleen die opmerkingen maar alles is daar zo simpel. Was ook wel super chill ergens
.
quote:
he told mequote:Op maandag 3 juni 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Krabs had een hele fotoshoot naar me gestuurd.
Dan was hbo zeker wel een openbaring?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja, dat zou ik nu waarschijnlijk ook vinden maar toen vond ik het echt wel chill.
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Krabs had een hele fotoshoot naar me gestuurd.
Oh, het vwo kan er ook wel wat van hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Wat is een lettergreep?"
Die hoorde ik op het vmbo.Maar ja, je hebt ergens wel gelijk. Op havo/vwo is meteen een hele andere sfeer.
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee mongool. Want ik weet wel waar Djibouti ligt jwtz
welterusten danquote:
Melborn?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die denken day Sydney de hoofdstad van Australië is
Ging over dat twee meiden dachten dat twee blanke mensen een donkergekleurd kind konden krijgen.quote:
Canberraquote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga die hele flim kijken en dan elke acteur met een one-liner foto van maken en daaruit Stuart halenquote:
450 foto's, echt fantastischquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Wat is een lettergreep?"
Die hoorde ik op het vmbo.Maar ja, je hebt ergens wel gelijk. Op havo/vwo is meteen een hele andere sfeer.
Hoor je veel thoughquote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef jordyqwerty het volgende:
En Rio van Braziliequote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die nu denken huh is dat niet zo?
O, da's 9/10 zo hatelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, het vwo kan er ook wel wat van hoor.Maar dan is het meestal expres.
Neuh. Is ook goed.. maar heel anders gewoon. Nu wel fijn dat er mensen zijn die ook wel iets willen bereiken (soms..)quote:
Wat is dan de hoofdstad van Turkije?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Rio van Brazilie
En Barcelona van Spanje
En Istanbul van Turkije
Hugo woont bij mij in de wijk trouwens. Boeiend ook welquote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga die hele flim kijken en dan elke acteur met een one-liner foto van maken en daaruit Stuart halen![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
welterusten dan
ik blijf de hele nacht wakker want ik ben bang dat ik anders niet op tijd wakker wordt voor terugkomen op school hahahahaha
Ankaraquote:Op maandag 3 juni 2013 00:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wat is dan de hoofdstad van Turkije?
ankaraquote:Op maandag 3 juni 2013 00:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wat is dan de hoofdstad van Turkije?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |