Relatie uit zeker.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SorryIk was toe aan iets totaal anders.
KOM VECHTEN DAN! KOM DAN! GVD!quote:Op zondag 2 juni 2013 03:22 schreef wietparkiet het volgende:
Spamhoer![]()
moet jij zeggen hypocriet stuk vreten
Ik beuk je gewoon, dat kan ik je verzekeren.quote:
Ja, jij wil mij zeker wel beuken. Viezerd.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik beuk je gewoon, dat kan ik je verzekeren.
quote:Op zondag 2 juni 2013 03:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, jij wil mij zeker wel beuken. Viezerd.
quote:
Pussytwink spotted.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wtf, Friesland zeker. _o-quote:Op zondag 2 juni 2013 03:25 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Pik[ afbeelding ]
v
als eerste naam: 11
Godverquote:Op zondag 2 juni 2013 03:25 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Pik[ afbeelding ]
v
als eerste naam: 11
Wtf doe jij hier dan? Jij bent niet jong.quote:
Lage eisen, hij heeft ze.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar mijn kleinzoon.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf doe jij hier dan? Jij bent niet jong.
Ontken het maar niet!quote:
oh.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zat te denken om als grap een kloon aan te maken die SL_Sneek heet. Maar het is gewoon te flauw voor woorden.
Life is a bitch.quote:
Nice.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Life is a bitch.
Neuh, ik miste je. Dus kwam je even opzoeken.
Tja, geld moet rollenquote:Op zondag 2 juni 2013 03:33 schreef Tchock het volgende:
Wtf. Wtf. National Geographic doet nu een docu over iemand die zijn geld verdient met het in stukken snijden van vermoorde mensen.
Druk op het werk.quote:
Ritme is echt tering verneukt weerquote:
Ik ga doorhalen vannacht om het weer op orde te brengenquote:Op zondag 2 juni 2013 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ritme is echt tering verneukt weerHet viel nog mee, maar laatste tijd is het echt erg
Heel erg druk ja, zo te zien.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Druk op het werk.
Maar ik heb wel weer zin in een nachtcache.
Ja, ik twijfel nu. Want moet er op tijd uit dusquote:Op zondag 2 juni 2013 03:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga doorhalen vannacht om het weer op orde te brengen
Wat ga je doen?quote:Op zondag 2 juni 2013 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel nu. Want moet er op tijd uit dus
Familiedagquote:
quote:
Nachtkastje alleen dan met swek uitgesprokenquote:
Dat is wanneer Cobra, Liesje en ik een bos ingaan als het donker is om een pakketje te vinden en een fles wijn met mijn huissleutel open te maken.quote:
Oh, okéquote:Op zondag 2 juni 2013 03:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wanneer Cobra, Liesje en ik een bos ingaan als het donker is om een pakketje te vinden en een fles wijn met mijn huissleutel open te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |