SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
If onlyquote:Op zondag 2 juni 2013 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de eerste tekenen van teveel seks.
Gebakken, zodat eenieder van jullie een stukje van mij bij jullie dragen, alvorens jullie het weer uitpoepenquote:
Watquote:
Jullie lekkere wijven spannen allemaal samen en laten ons erbuiten.quote:
Ik zou een tatoeage laten zetten met je as erin hoor!!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
Goeie TT![]()
[..]
If only
Sowieso, teveel seks.. Onmogelijk
[..]
Gebakken, zodat eenieder van jullie een stukje van mij bij jullie dragen, alvorens jullie het weer uitpoepen
[..]
Wat
Ik ben geen lekker wijf en dus gaat je conclusie al ten onder voor die is uitgevaren!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie lekkere wijven spannen allemaal samen en laten ons erbuiten.
Omdat ik de TS ben natuurlijkquote:
Ok, dan bakken we 1 kant op en de andere kant mag gecremeerd worden voor de as :$quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou een tatoeage laten zetten met je as erin hoor!!
Jij bent de enige die dat zegt.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben geen lekker wijf en dus gaat je conclusie al ten onder voor die is uitgevaren!
Te weinig seks kan ook.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
Goeie TT![]()
[..]
If only
Sowieso, teveel seks.. Onmogelijk
[..]
Ik dacht dat ik je sleutelbeen kreegquote:Gebakken, zodat eenieder van jullie een stukje van mij bij jullie dragen, alvorens jullie het weer uitpoepen
Tenzij je gevoel ook in de rest van je lichaam verdwijnt.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
Maar nee, sorry. Het is al weer weg, dus ik blijf nog even denk ik![]()
Dat dusquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te weinig seks kan ook.
[..]
Ik dacht dat ik je sleutelbeen kreeg
Als ik het gevoel in mijn tong verloor, dan bleef ik niet rustig fokken denk ikquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je gevoel ook in de rest van je lichaam verdwijnt.
Iddquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te weinig seks kan ook.
[..]
Ik dacht dat ik je sleutelbeen kreeg
Gelukkigquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan bakken we 1 kant op en de andere kant mag gecremeerd worden voor de as :$
Maar nee, sorry. Het is al weer weg, dus ik blijf nog even denk ik![]()
Nee hoor, er zijn er genoeg die het met mij eens zijnquote:
Als je zaterdag mee gaat zal ik je niet meer raar vinden deze maandquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben geen lekker wijf en dus gaat je conclusie al ten onder voor die is uitgevaren!
Jaloerse wijven enzo.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee hoor, er zijn er genoeg die het met mij eens zijn
quote:
Dat is geen discussie dat is een fact of life.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef Dqod het volgende:
Oh, gaan we de "vrouwenzijnjaloersomdatzeeenanderevrouwlelijkvinden" discussie starten?
Dudequote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen discussie dat is een fact of life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |