quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Ceades96 het volgende:
Nee nog steeds niet =(
focus op het oorlogsgebied en de ruzie op het einde van de clip!
stuur suggesties wel gewoon in als je denk dat het die zijn!
voor nu alvast super bedankt jongens!!
de jongeren zijn rond de 15-16 volgensmij
Kus

Arcade Firequote:

Yes! dat is hemquote:

http://q-music.nl/nieuws/niels-geusebroek-doet-rainbow-skyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vanochtend hoorde ik een cover van een happy hardcore nummer, maar ben vergeten welk nummer dit nou exact was. Mannelijke gitarist.

Leuke coverquote:Op maandag 1 juli 2013 09:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
http://q-music.nl/nieuws/niels-geusebroek-doet-rainbow-sky
Dit was hem voor degene die het willen weten.

una paloma blanca?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef casper019 het volgende:
weet iemand miss de naam van
ik krijg het niet uit mn hoofd van
''pa ra ra ra ra da ramba......''

quote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef casper019 het volgende:

of deze?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef casper019 het volgende:

Dat is em niet, maar die was ik vergeten en is ook erg leuk thx!quote:

Haha ik kerkende de zanger aan z'n stem: Jasper Vergeer! En met google kom ik dan op deze:quote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef bhm het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet vanaf 0.41
Alleen zanger en titel van het nummer graag
Hartelijk dank

MTV Road Rally?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:08 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga het maar vragen ook:
Laten we zeggen dat ik 5 jaar geleden ongeveer een nummer ontdekte die toen misschien alweer 2 jaar oud kan zijn maar ik kom niet op de titel of de artiest. Qua genre zou ik zeggen dat het lijkt op van die Amerikaanse popbandjes die vaak hitjes hebben als eendagsvlieg (dit was zeker te weten een eendagsvlieg), zanger met gitaar, drummer en dan nog twee of drie andere muzikanten.
Verder weet ik zeker dat ze een keer door MTV gevolgd zijn tijdens hun 'roadtrip' als startend bandje waarbij ze bijv. optraden in een winkelcentrum en een of andere vage hal. Misschien dat er mensen zijn die weten hoe dat programma heette (echt met 'onbekend' talent) en dan kan ik daar op zoeken. Ze waren in elk geval Amerikaans.
Lekker vaag, ik weet het. Als er al een clip bij zat, woestijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |