quote:
Pruttelende mensenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat wel, [fonetisch] moar Fryske mensjen pruttelen over'talgemiejn Frysk.
Episch moment wel.quote:
Ik _moest_ ooitquote:
Grappig feit is dat Fries uit dezelfde taalfamilie komt als Engels.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat wel, [fonetisch] moar Fryske mensjen pruttelen over'talgemiejn Frysk.
In kleine Brabantse dorpjes is het de gewoonte om in supermarkten een hele vergadering te houden bij elke afrekening.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:37 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik _moest_ ooitin kkkleine dorpjes weigert de kassajuffrouw af te rekenen in het Nederlands, krijg je onderricht in Friese les (verplicht vak) en Nederlands is er gewoon een tweede taal ipv primaire. Binnen een paar maanden kon ik het goed verstaan en een beetje spreken. Binnen een half jaar scoorde ik een 6 op een Friese grammatica SO
quote:
quote:
Sowieso dialecten ... ik versta er geen klap van.. vooral niet als men super plat gaat praten.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat is "praten" he
Heb me stuk gelachen.
Om dat en "knibbels"
Hoeâh.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso dialecten ... ik versta er geen klap van.. vooral niet als men super plat gaat praten.
Dat heb ik met een harde G. Dat doen ze expres toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso dialecten ... ik versta er geen klap van.. vooral niet als men super plat gaat praten.
Ik dacht 'Crack over het water'.quote:
bendegek?quote:
Volgens mij krijg ik een beetje een zachte g nuquote:Op zondag 2 juni 2013 23:42 schreef Id_do_her het volgende:
Niet vergeten, suiker halen. Hi ha ho.
[..]
Dat heb ik met een harde G. Dat doen ze expres toch?
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Haags is most awesome accent ever ofcourse
Nice.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een beetje een zachte g nu
Ik vind dat wel lachen, dat Haags.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Haags is most awesome accent ever ofcourse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |