quote:
Pruttelende mensenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat wel, [fonetisch] moar Fryske mensjen pruttelen over'talgemiejn Frysk.
Episch moment wel.quote:
Ik _moest_ ooitquote:
Grappig feit is dat Fries uit dezelfde taalfamilie komt als Engels.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat wel, [fonetisch] moar Fryske mensjen pruttelen over'talgemiejn Frysk.
In kleine Brabantse dorpjes is het de gewoonte om in supermarkten een hele vergadering te houden bij elke afrekening.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:37 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik _moest_ ooitin kkkleine dorpjes weigert de kassajuffrouw af te rekenen in het Nederlands, krijg je onderricht in Friese les (verplicht vak) en Nederlands is er gewoon een tweede taal ipv primaire. Binnen een paar maanden kon ik het goed verstaan en een beetje spreken. Binnen een half jaar scoorde ik een 6 op een Friese grammatica SO
quote:
quote:
Sowieso dialecten ... ik versta er geen klap van.. vooral niet als men super plat gaat praten.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat is "praten" he
Heb me stuk gelachen.
Om dat en "knibbels"
Hoeâh.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso dialecten ... ik versta er geen klap van.. vooral niet als men super plat gaat praten.
Dat heb ik met een harde G. Dat doen ze expres toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso dialecten ... ik versta er geen klap van.. vooral niet als men super plat gaat praten.
Ik dacht 'Crack over het water'.quote:
bendegek?quote:
Volgens mij krijg ik een beetje een zachte g nuquote:Op zondag 2 juni 2013 23:42 schreef Id_do_her het volgende:
Niet vergeten, suiker halen. Hi ha ho.
[..]
Dat heb ik met een harde G. Dat doen ze expres toch?
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Haags is most awesome accent ever ofcourse
Nice.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een beetje een zachte g nu
Ik vind dat wel lachen, dat Haags.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Haags is most awesome accent ever ofcourse
Het is besmettelijkquote:
quote:
quote:
Weet je dat ik het 29349238498x heb horen zeggen in dat accent en op het moment dat je het typt het ik het precies zo in m'n hoofd hoor ?quote:
Doet me wel denken aan een stel kinderen op vakantie die vroegen of ik een boer was.quote:
Dat wist ik niet nee, maar nu wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:47 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Weet je dat ik het 29349238498x heb horen zeggen in dat accent en op het moment dat je het typt het ik het precies zo in m'n hoofd hoor ?
Tegenovergestelde van Hannah Montana dus. Worst of both worldsquote:Op zondag 2 juni 2013 23:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik versta best wel een paar accenten. Paps van oorsprong Brabants, mams Drents, en zelf geboren en opgegroeid in een ander gehucht in Overijssel.
Overijssel.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik versta best wel een paar accenten. Paps van oorsprong Brabants, mams Drents, en zelf geboren en opgegroeid in een ander gehucht in Overijssel.
hjb je hebt een kakkerlak accent. Buiten 010 kom je nooit aan de bakquote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van Hannah Montana dus. Worst of both worlds
Er waren momenten dat men mij niet verstond en ik hen niet... Dus moest er iemand vertalen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan een stel kinderen op vakantie die vroegen of ik een boer was.
Ik begreep er niks van.
Nou ja, haar achternaam is ook niet echt een symbool van de wetende mens.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oost Brabants.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er waren momenten dat men mij niet verstond en ik hen niet... Dus moest er iemand vertalen.![]()
En eigenlijk snap ik dat bestOost Brabants is best.. boers
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeey heb jij een masker op... ?quote:
Tja, ik heb er ook niks mee. Zit ook nog eens tegen Friesland en Drenthe aan, zowatquote:
Die zitten op de reservebank?quote:
Gewoon vragen:quote:Op zondag 2 juni 2013 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er waren momenten dat men mij niet verstond en ik hen niet... Dus moest er iemand vertalen.![]()
En eigenlijk snap ik dat bestOost Brabants is best.. boers
Of ben je zelf zo lelijk?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeey heb jij een masker op... ?
O nee het is je kankerkopquote:Op zondag 2 juni 2013 23:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of ben je zelf zo lelijk?
Zoiets is het toch?
Laten we vooral de reservebank schoon houden.quote:
Hedde druks op is ook gewoon een valide vraag in elke situatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |