Heet de rechter Sjoerd? Want ik ken een jongen die precies op hem lijktquote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff in de herhaling dan
Gulara die kangoeroe staat in blijdorp
Nee mijn jongste is rossig, de bovenst is de jongste en de onderste is de oudstequote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef Suikertante het volgende:
MamaPurk wat een vrolijke koppies! Is je oudste rossig?
En Mineola, wat een ogen! En die rode wangen zijn ook onweerstaanbaar
Ik hou van rossig!quote:Op maandag 3 juni 2013 09:48 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is eigenlijk heel goed zichtbaar, ik typte mijn bericht zonder terug te kijken![]()
Ik denk dat F's rossige haar nog blond gaat worden, maar ik begin er steeds meer aan gehecht te raken eigenlijk
Precies ditquote:Op maandag 3 juni 2013 13:41 schreef L0t.. het volgende:
Ohh wat leuk al die grote 2009-kindjes! Ik lurkte toen al, erg leuk om ze allemaal weer eens te zien![]()
En hele leuke baby's Suiker en Mineola
Ja echt heel, heel. Qua lengte enzo helemaal nietquote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah Pinq!watissiegrooooooootgeworden!
ik kreeg vandeweek tips over wachtwoorden en veilig surfen van mijn 13 jarige.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ja echt heel, heel. Qua lengte enzo helemaal nietmaar ik besefte vanmorgen aan de ontbijttafel tijdens een echt gesprek ineens hoe ongelooflijk snel alles gaat
![]()
(Hij vond me maar raar toen ik ineens zei: Jééetje Max, weetje, 7 jaar geleden kon je nog niet eens zitten, moet je jezelf nu eens zien en horen!manmanman)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |