Heet de rechter Sjoerd? Want ik ken een jongen die precies op hem lijktquote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff in de herhaling dan
Gulara die kangoeroe staat in blijdorp
Nee mijn jongste is rossig, de bovenst is de jongste en de onderste is de oudstequote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef Suikertante het volgende:
MamaPurk wat een vrolijke koppies! Is je oudste rossig?
En Mineola, wat een ogen! En die rode wangen zijn ook onweerstaanbaar
Ik hou van rossig!quote:Op maandag 3 juni 2013 09:48 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is eigenlijk heel goed zichtbaar, ik typte mijn bericht zonder terug te kijken![]()
Ik denk dat F's rossige haar nog blond gaat worden, maar ik begin er steeds meer aan gehecht te raken eigenlijk
Precies ditquote:Op maandag 3 juni 2013 13:41 schreef L0t.. het volgende:
Ohh wat leuk al die grote 2009-kindjes! Ik lurkte toen al, erg leuk om ze allemaal weer eens te zien![]()
En hele leuke baby's Suiker en Mineola
Ja echt heel, heel. Qua lengte enzo helemaal nietquote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah Pinq!watissiegrooooooootgeworden!
ik kreeg vandeweek tips over wachtwoorden en veilig surfen van mijn 13 jarige.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ja echt heel, heel. Qua lengte enzo helemaal nietmaar ik besefte vanmorgen aan de ontbijttafel tijdens een echt gesprek ineens hoe ongelooflijk snel alles gaat
![]()
(Hij vond me maar raar toen ik ineens zei: Jééetje Max, weetje, 7 jaar geleden kon je nog niet eens zitten, moet je jezelf nu eens zien en horen!manmanman)
Ja echt iedereen zegt dat ze zoooo op elkaar lijken, haha! En ja, ze hebben allebei blond haar en blauwe ogen, maar dat ze twee druppels water zouden zijn, of '1 gezicht', wat iemand op vakantie tegen ons zei... ik zie het echt nietquote:Op maandag 3 juni 2013 14:59 schreef L0t.. het volgende:
Oh Zoë, wat is S toch een echt meisje-meisjeen die wimpers, wauw!
Fee-nix, je haalt hem er nog precies uit, die babyfoto! Z'n broertje lijkt ook sprekend op 'm zeg!
Thanks! Die ogen komen van mijquote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef Suikertante het volgende:
En Mineola, wat een ogen! En die rode wangen zijn ook onweerstaanbaar
Ik kwam die foto vanmiddag nog tegen. Die ukkies.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat een hoop leuke kindjes weer
Beckyik vind je tweetal zo leuk!
Stoere O bij de kapper. Dat ie blijft zittendoet de mijne echt niet!
Kj, wat wordt sofie groot zeg! Logisch ook wel natuurlijk, maar blijf dat baby'tje dat naar de tv bleef staren maar zienen dat is ze allang niet meer
vertel mij watquote:Op maandag 3 juni 2013 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kreeg vandeweek tips over wachtwoorden en veilig surfen van mijn 13 jarige.hij had nog een valide punt ook.
Oud. Ik word keihard oud!
Ja daar kon je op wachten met zo'n hunk als zoonquote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef lily het volgende:
Echt heel leuk, al die foto's hier. Lekker veel blijven posten hier dames (en heren)
[..]
vertel mij wat
ik heb sinds gisteren een "schoondochter"
ja, lach maarquote:Op maandag 3 juni 2013 17:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja daar kon je op wachten met zo'n hunk als zoon
Ooooh *rammelquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hij wordt er niks minder leuk omen vieze Elin
![]()
nog steeds mooi!
Ik heb ook een paar leuke fotootjes![]()
[ link | afbeelding ]
Met het dochtertje van mijn vriendin (2 weken ouder), lekker te geiten op de bank
[ link | afbeelding ]
Moeder en dochter
[ link | afbeelding ]
(En in een pakje van TM's Saar)
[ link | afbeelding ]
Ohh ik weet waar dat isquote:
Joh die van mij heeft de eerste 11/12 weken alleeeeen maar gehuild. Die heeft gewoon wat in te halenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:47 schreef Suikertante het volgende:
Waarom lachen al jullie baby's constant? Ik heb pas een lach gekregen en die wilde ik zelf opzuigendus daar heb ik geen foto van. Hij was zo leuk, ik wil meer, méér wil ik!!!
En ik wil ook op zo'n mooie trekker en dan een ijsje.
Ik dacht het al, staat r goed!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
En becky, heel duidelijk een zusje ja! Mijn laatste foto is trouwens met isabels vestje!
2 september gaat ze pas naar schoolquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:38 schreef laziness het volgende:
Tess alweer vier en twee schoolgaande kinders in huis Vicky?![]()
Die onderste van Tess is geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |