Ja dat wist ik ook welquote:Op zondag 2 juni 2013 22:55 schreef aleco99 het volgende:
[..]
topicvolgpostis nog van vroegaaaah
![]()
maar waarom hij dat post
Waarschijnlijk uit Finland, daar heb je namelijk ook een club genaamd KooTeePee, dus waarom dan geen TeuVeuPeuquote:
Ahaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:55 schreef aleco99 het volgende:
[..]
topicvolgpostis nog van vroegaaaah
![]()
maar waarom hij dat post
Nog geen MMUFC-stadion?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef MMUFC het volgende:
Heb momenteel een stadion van 2400 man.. vraag een nieuw stadion gaan ze meteen een van ruim 22 duizend bouwen
Het duurt wel bijna 2 jaar voor het Lienden stadion klaar is..
Nee, valt me ook een beetje tegenquote:
Ik hoop dat mijn bestuur ook zoiets wil doen zoquote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef MMUFC het volgende:
Heb momenteel een stadion van 2400 man.. vraag een nieuw stadion gaan ze meteen een van ruim 22 duizend bouwen
Het duurt wel bijna 2 jaar voor het Lienden stadion klaar is..
Aiquote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nee, valt me ook een beetje tegen
Verlies van FC Groningen, maar daarnaast vallen er ook gewoon 3 spelers geblesseerd uit.. Waarvan 2 voor 2 maanden of meer
Heb voor die wel redelijke vervangers, maar ben ook een aanvaller nog voor 2 maanden kwijt en mijn 1e en 2e keeper voor rond de 3 weken.. Heb nog niet op alle posities goede vervangers.quote:
Ik beloof mensen dat we binnen 2 jaar Europa League halen. Gelukkig zijn ze daar nog tevreden mee bij Dordrecht.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
Chelsea heeft al 3 spelers ongelukkig gemaakt in mijn team door continu op mijn spelers te bieden. Ga weg![]()
Nu moet ik iedereen weer beloven dat we de CL gaan winnen
Hier niet, ik heb notabene een week geleden de CL gewonnenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik beloof mensen dat we binnen 2 jaar Europa League halen. Gelukkig zijn ze daar nog tevreden mee bij Dordrecht.
Bij mij is de helft ongelukkig. Maar die ga ik toch lekker verkopen. Prutsers.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
Chelsea heeft al 3 spelers ongelukkig gemaakt in mijn team door continu op mijn spelers te bieden. Ga weg![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier niet, ik heb notabene een week geleden de CL gewonnen![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:23 schreef MMUFC het volgende:
Joost Broerse, de Tim de Cler van mijn technische staf. 2-0 achter bij rust en hij vindt dat we moeten zeggen dat het lekker gaat..
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:23 schreef MMUFC het volgende:
Joost Broerse, de Tim de Cler van mijn technische staf. 2-0 achter bij rust en hij vindt dat we moeten zeggen dat het lekker gaat..
En dat is een trucje/glitch of wat?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
Man City doet een bod van 26 miljoen (direct) op wisselspeler Fischer![]()
![]()
Ik had hem nu weer op diezelfde manier aangeboden;
Zijn marktwaarde is 14 miljoen, aangeboden voor 39 miljoen en meteen van de transferlijst afgehaald.
Man City biedt 26 miljoen.
Man Utd 21,5 miljoen.
Benfica 18 miljoen.
![]()
Ik denk het wel want wanneer je hem op de transferlijst laat staan bieden ze rond of net onder de marktwaardequote:
Werkt bij mij niet, alleen gezeik van spelers dat ik te veel vraag voor ze.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik denk het wel want wanneer je hem op de transferlijst laat staan bieden ze rond of net onder de marktwaarde
Maar je moet dan aanbieden, en voor je op continue drukt van de transferlijst halen?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
Man City doet een bod van 26 miljoen (direct) op wisselspeler Fischer![]()
![]()
Ik had hem nu weer op diezelfde manier aangeboden;
Zijn marktwaarde is 14 miljoen, aangeboden voor 39 miljoen en meteen van de transferlijst afgehaald.
Man City biedt 26 miljoen.
Man Utd 21,5 miljoen.
Benfica 18 miljoen.
![]()
Voordat je verder simuleert neem ik aan.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar je moet dan aanbieden, en voor je op continue drukt van de transferlijst halen?
Dit ja.quote:
Je bent gewoon slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |