Ja kende hem via de kunstbende, was ook DJ-finalist. Niets bijzonders ofzo, maar tochquote:Op zondag 2 juni 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
lolwuut VA
zo'n vriend van jou, Eduard de groot? is dit weekend naar LICCEN ( kopjek ) geweest in Groningen, waar ik in de garderobe stond.
Hij is blijkbaar z'n muts kwijt geraakt en mijn collega heeft hem meegenomen
We vonden trouwens allerlei pracht spul in het afval, genieten hoor dat opruimen
ohh dacht van school ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja kende hem via de kunstbende, was ook DJ-finalist. Niets bijzonders ofzo, maar toch
quote:
Haha neequote:Op zondag 2 juni 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohh dacht van school ofzokon zijn
quote:
Heeft zij nu ook al jouw muziek erop staan?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
Oh en mijn zusje vraagt de hele tijd voor spelletjes op haar telefoon en dat moet dan via mijn account![]()
als ik die spelletjes download via mijn account komen ze automagisch ook op mijn mobiel te staan![]()
al die kutspelletjes oppeens
Aaah nicequote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef arachide. het volgende:
Maar ik ga toch maar proberen te slapen. Want om 3:00 gaat de wekker en 7:00 lokale tijd zit ik in londen! Yay!
veel plezierquote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef arachide. het volgende:
Maar ik ga toch maar proberen te slapen. Want om 3:00 gaat de wekker en 7:00 lokale tijd zit ik in londen! Yay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |