Ja kende hem via de kunstbende, was ook DJ-finalist. Niets bijzonders ofzo, maar tochquote:Op zondag 2 juni 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
lolwuut VA
zo'n vriend van jou, Eduard de groot? is dit weekend naar LICCEN ( kopjek ) geweest in Groningen, waar ik in de garderobe stond.
Hij is blijkbaar z'n muts kwijt geraakt en mijn collega heeft hem meegenomen
We vonden trouwens allerlei pracht spul in het afval, genieten hoor dat opruimen
ohh dacht van school ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja kende hem via de kunstbende, was ook DJ-finalist. Niets bijzonders ofzo, maar toch
quote:
Haha neequote:Op zondag 2 juni 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohh dacht van school ofzokon zijn
quote:
Heeft zij nu ook al jouw muziek erop staan?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
Oh en mijn zusje vraagt de hele tijd voor spelletjes op haar telefoon en dat moet dan via mijn account![]()
als ik die spelletjes download via mijn account komen ze automagisch ook op mijn mobiel te staan![]()
al die kutspelletjes oppeens
Aaah nicequote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef arachide. het volgende:
Maar ik ga toch maar proberen te slapen. Want om 3:00 gaat de wekker en 7:00 lokale tijd zit ik in londen! Yay!
veel plezierquote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef arachide. het volgende:
Maar ik ga toch maar proberen te slapen. Want om 3:00 gaat de wekker en 7:00 lokale tijd zit ik in londen! Yay!
Veel plezierquote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef arachide. het volgende:
Oooh lala dat klinkt goedquote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef arachide. het volgende:
denk het niet. heb hem helemaal leeggehaald voordat ik hem aan haar gafquote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft zij nu ook al jouw muziek erop staan?
Oh maar als hij wel synchroniseertquote:Op zondag 2 juni 2013 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het niet. heb hem helemaal leeggehaald voordat ik hem aan haar gaf
Heel veel plezier! Ik ben jaloers!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef arachide. het volgende:
hoe gaat ie?quote:
nja heb meerdere computers in huis. dus zal wel niet hoevenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh maar als hij wel synchroniseertMaar misschien kun je muziek dan uit zetten
ooh dan is het geen probleemquote:Op zondag 2 juni 2013 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja heb meerdere computers in huis. dus zal wel niet hoeven
quote:
Woow, ik lang niet haha. Zo nu en dan een aflevering op tvquote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Liefhebber danIk heb alle afleveringen gezien
![]()
quote:
Mn haar is altijd door de warquote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef swerty het volgende:
[..]
* swerty knuffelt LittleBrownie en gooit haar haar door de war
Langzaam raak je verslaafd en wil je elke aflevering zien hehequote:Op zondag 2 juni 2013 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Woow, ik lang niet haha. Zo nu en dan een aflevering op tv
Is toch best leuk, zie je iedereen weer, kan ik mijn lievelingsdocenten weer begroeten, mijn fiets in de stalling zettenquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is toch best leuk, zie je iedereen weer, kan ik mijn lievelingsdocenten weer begroeten, mijn fiets in de stalling zetten![]()
vandaar dat je hard2get wasquote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Hee ben jij een vrouw ik dacht dat je een jochie was eerst
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:50 schreef swerty het volgende:
[..]
haha nodig stuurde met net hete pics hij typte je naam verkeerd *proest*
ja dat heb je net dus bewezenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
ja hee dat ga ik niet uit elkaar kunnen houden zo
quote:
[..]
Is toch best leuk, zie je iedereen weer, kan ik mijn lievelingsdocenten weer begroeten, mijn fiets in de stalling zetten![]()
Hihi leuk grquote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef swerty het volgende:
[..]
win-win want vond het leuk om te doen gr
[..]
ach kindjequote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is leuk geef toe
Weekends ben ik altijd alleen
Ripquote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef swerty het volgende:
[..]nou nee niet echt he
* swerty verdwijnt in het niets
Ah gezelligquote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed hoorNet even stukje auto gereden met pa
![]()
Ik ookquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is leuk geef toe
Het deel van je ziet iedereen weer is wel leuk. Maar de rest?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is leuk geef toe
Die is wel goedquote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah gezellig
wat vind je trouwens van The Script?
en dan deze
Lekker meezingenquote:
In het zonnetje terug naar huis fietsenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Het deel van je ziet iedereen weer is wel leuk. Maar de rest?
naar huis fietsenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In het zonnetje terug naar huis fietsen
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
naar huis fietsen
ik ga gewoon op stelten
ik word naar huis gedragen door zwertyfansquote:Op zondag 2 juni 2013 22:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
naar huis fietsen
ik ga gewoon op stelten
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef swerty het volgende:
[..]
ik word naar huis gedragen door zwertyfans
Heb jij daar dan de dvd boxen van dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Langzaam raak je verslaafd en wil je elke aflevering zien hehe
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah gezellig
wat vind je trouwens van The Script?
en dan deze
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef swerty het volgende:
[..]
ik word naar huis gedragen door zwertyfans
Kiezen ze in essentie toch zelf voor, jij was hier ook een tijd niet te vindenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
Toch vreemd dat mensen als Jerry en Promi, die hier dagelijks zeer actief waren nu nog maar zelden hier te vinden zijn
Nu noem je ook wel een van de leukste. Al vind ik al hun nummers wel geweldigquote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Leuke muziek, allemaal nummers die ik herken als ik ze zo even op youtube zoek![]()
Ik weet niet of ze daarvoor kiezen of niet. Het valt me gewoon op. Net als dat Hamerhaaitje hier nooit meer isquote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kiezen ze in essentie toch zelf voor, jij was hier ook een tijd niet te vinden
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
Toch vreemd dat mensen als Jerry en Promi, die hier dagelijks zeer actief waren nu nog maar zelden hier te vinden zijn
Hamerhaaitje is.....quote:Op zondag 2 juni 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daarvoor kiezen of niet. Het valt me gewoon op. Net als dat Hamerhaaitje hier nooit meer is
Wat dacht je van AJ dan die is hier echt uitgestorvenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
Neequote:
Ja vind ik ookquote:
Nou je het zegtquote:Op zondag 2 juni 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat dacht je van AJ dan die is hier echt uitgestorven
Komt de leukste muziek toch weer uit '09/'10quote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu noem je ook wel een van de leukste. Al vind ik al hun nummers wel geweldig
Ja dat is gewoon zoquote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Komt de leukste muziek toch weer uit '09/'10![]()
Ah, eindelijk weer een normale userquote:
Jaquote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wie misbruikte mijn naam?
was het jij stu?
Ben ik een uitzondering of nietquote:Op zondag 2 juni 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nieuwelingen zijn welkom hoor
uitzonderingen daargelaten
Toto, rot op.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nieuwelingen zijn welkom hoor
uitzonderingen daargelaten
Vannacht waarschijnlijk meerdere malen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niks, schoot me te binnen dat ik dat vandaag nog niet had gemeld
Ja, WP is een kutuser maar hamerhaaitje is wel tofquote:
Hoi heb je ongewenste gouden spullenquote:
Rezaniaquote:Op zondag 2 juni 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vannacht waarschijnlijk meerdere malen.
Jordy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
we sturen u het gratis goudverzendpakketquote:
quote:
edwin rot op.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:07 schreef Toto450 het volgende:
[..]
we sturen u het gratis goudverzendpakket
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:07 schreef Toto450 het volgende:
[..]
we sturen u het gratis goudverzendpakket
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy.
Nou boehoe even huilen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Leuke avond was datquote:Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, deze vond ik net op mijn Dropbox.
Okéquote:Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, deze vond ik net op mijn Dropbox.
Zo lok je die jongen wel de SC in jaquote:
Was gebaseerd op zo'n plaatje waarbij kinderen allemaal iets op het bord moesten tekenen, en op het einde maakt zo'n meisje er een plaatje van dat haar vader het zeepje opraapt in de douche.quote:
Whut, waar heb je 't nou over?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was gebaseerd op zo'n plaatje waarbij kinderen allemaal iets op het bord moesten tekenen, en op het einde maakt zo'n meisje er een plaatje van dat haar vader het zeepje opraapt in de douche.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:18 schreef icareaboutmyself het volgende:
oranje is wel echt wannabe-rood
ze moet trots zijn op dat ze in ieder geval hálf rood is.
Those were the daysquote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
dat is wel een goed nummer zeg! toen was ze nog normaal en niet satanistisch
Waar ben je wel goed in dan?quote:
ja, destiny's child is wel echt heel goed, zoiets zal ook nooit meer komen denk ik.quote:
Ouch, moeilijke vragen begin je nu te stellen zegquote:
Daar hoor je minder van helaasquote:Op zondag 2 juni 2013 23:21 schreef icareaboutmyself het volgende:
kelly rowland is gewoon wel echt fantastisch natuurlijk, snap niet dat mensen zo voor beyonce vallen ipv kelly rowland.
Nee, zie het ook niet zo snel momenteelquote:Op zondag 2 juni 2013 23:23 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
ja, destiny's child is wel echt heel goed, zoiets zal ook nooit meer komen denk ik.
er zijn nu wel van die meidengroepjes maar die hebben niet dat ene wat zoiets nodig heeft,
nou ik weet heel toevallig dat ze bijna een album gaat uitbrengenquote:
Ben wel benieuwd danquote:Op zondag 2 juni 2013 23:29 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
nou ik weet heel toevallig dat ze bijna een album gaat uitbrengen
ik ben wel nieuwsgierig want ik vind dat zij wel echt de beste is
ze is live misschien niet zo perfect als die andere dame maar ze is veel meer bij zichzelf gebleven (wel jammer van die when love takes over dingen.)
volgens mij is haar nieuwe album wel weer wat meer rnb hiphop
De zon scheen die dag dan ook, zeer zeldzaam en zo.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ziet er heel anders uit dan dat ik het mij herinner.
Een beschimmelde steen?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik het vetste wat ik in Londen had gezien.![]()
De zon scheen best wel heul erg toen ik er voor het laatst was.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
De zon scheen die dag dan ook, zeer zeldzaam en zo.
Zon is gevaarlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben al 3 weken terug in NL, en het aantal uren dat ik de zon heb gezien is op 1 hand te tellen
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]! Dat zijn kleine speldjes ja is een baardje, natuurlijk gevormd en zo.
Stewieequote:
Want er zit een limiet op hoeveel productiefs je kunt doen, tuurlijk.quote:
Ja dat teltquote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ouch, moeilijke vragen begin je nu te stellen zegHet vak M&O is het enigste wat me nu te binnen schiet
Telt dat goed zijn in een vak?
Waar ben jij goed in dan?
Ik jou volgens mij nietquote:Op zondag 2 juni 2013 23:33 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
hey jou ken ik volgens mij wel, hoi
Goed. Lekker dagje gehad vandaag, in het sonnetjequote:
brb even Rieneke verwennen in de cabine gr grquote:
Godverdomme, je fucking konijn van de buren van je oom van je vriend van je overbuurman is een nicht.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
En de rest van de nichten die niet binnen 1 nanoseconde op mij reageert
oh lol da d8 ikquote:Op zondag 2 juni 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik jou volgens mij niet
[..]
Goed. Lekker dagje gehad vandaag, in het sonnetje
[..]
brb even Rieneke verwennen in de cabine gr gr
Je moet je bek houwequote:Op zondag 2 juni 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want er zit een limiet op hoeveel productiefs je kunt doen, tuurlijk.![]()
![]()
Helleuquote:
Ja die gedraagt zich wel verwijfd de laatste tijd jaquote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme, je fucking konijn van de buren van je oom van je vriend van je overbuurman is een nicht.
Monsieur Krabsssquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |