Scherp.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef DoomCow het volgende:
Hurt was de naam Doctor toch niet waardig? Dus zijn er maar 11 Doctors tot nu toe...
En Doctor-Who doolhoven, kennelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Heb net 4 dagen in London gezeten en ben zéér blij dat ik weer in 't dorp hier in 't Noorden zit![]()
![]()
En hier hebben we ook kroegen![]()
Die gaat vast niet spelen in NL bioscopen?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:43 schreef Breuls het volgende:
"The 'movie-length' special will be shown on BBC One and in cinemas on November 23"
Allright, die ga ik dus in de bios zien.

Ze speelt Nebula in Marvel's Guardians of the Galaxy, en daarvoor heeft ze dit gedaan.quote:
Kan ik deze post nomineren voor understatement van het jaar? Zo niet het decennium?quote:
twitter:suevertue twitterde op zondag 21-07-2013 om 19:27:06"Yep we're gonna need a new one". http://t.co/LdbCEvWP6m reageer retweet
Hehe, ik zag alleen een bellende Moffat, even scrollen.. I Lol'd.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:52 schreef Omentuva het volgende:
Tevens:
twitter:
suevertue twitterde op zondag 21-07-2013 om 19:27:06
"Yep we're gonna need a new one". http://t.co/LdbCEvWP6m
Bronquote:Doctor Who 50th anniversary special to be broadcast around the world simultaneously
It looks like international fans may have to set their alarms to watch the Doctor Who 50th anniversary special with the episode set to air around the world at the same time.
Global broadcasters have agreed to simulcast the 3D special to avoid plot leaks or spoilers, meaning that if, on the anniversary of Saturday 23 November, the episode was to be shown at 7pm on BBC1, fans in LA would see it at 11am while viewers in Sydney would be watching it at 6am on Sunday.
BBC Worldwide, the corporation's commercial arm, said in a statement: "It's always been our ambition to work with our broadcast partners so that international Doctor Who fans can enjoy the 50th Anniversary special at the same time as the UK. We'll have more details soon about our very exciting global plans for November."
The episode, which will unite Matt Smith’s Doctor with David Tennant's tenth, has reportedly been sold to 200 countries and is expected to reach more than 100 million viewers, making it the biggest global drama simulcast in history. It will also be screened in cinemas in the UK.
Bronquote:12th Doctor Revealed on Sunday
Peter Capaldi is current bookies favourite.
Normally Doctor Who TV is wary of writing up”big announcements”, especially when there has been a string of rumours lately that have amounted to nothing. However, it’s finally happening!
Press sources have leaked that the BBC will finally announce the 12th Doctor this weekend.
A special programme on will air this Sunday 4 August at 7pm on BBC1 entitled Doctor Who Live: The Next Doctor. A deliberate disposable repeat of Celebrity Mastermind is currently listed in the timeslot.
The show is going to be filmed in front of a live studio audience with Zoe Ball unveiling the next Doctor. The show will also feature interviews with past Doctors and companions.
Interestingly, this week saw Peter Capaldi inexplicably leap to the top of the bookies lists. Is this because he’s won the role? We’ll find out soon enough.
The BBC are expected to officially confirm the programme at midnight.
hmm.. ben benieuwd wat voor raars er dan allemaal gaat gebeuren komend seizoen want het is niet echt Moffat's stijl om te komen met [spoilers]quote:
Ja, hij is een arts van de W.H.O.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:43 schreef Sprouts het volgende:
Even ge-IMDB'd op World War Z, ik ken verder de inhoud van de film niet. Maar staat Capaldi daar nou echt als 'W.H.O. Doctor' in de castcredits?
Dan zou er een goede verklaring moeten zijn waarom de meta doctor ineens in hetzelfde costuum rond loopt als Ten. Meta doctor had een blauw costuum. En wat ik van de screenshots van de opnames heb gezien loopt deze 10e toch echt in zijn bruine pack inclusief zijn lange jas.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:38 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat zou zomaar kunnen. We hebben immers ook Rose.
http://niallcloud.tumblr.(...)cement-everyone-whatquote:BBC: WE HAVE AN ANNOUNCEMENT!
Everyone: ...what is it?
BBC: IT'S A SECRET ANNOUNCEMENT. WE'LL ANNOUNCE IT AT MIDNIGHT.
*midnight*
BBC: WE HAVE AN ANNOUNCEMENT!
Everyone: ...yes, BBC?
BBC: WE HAVE AN ANNOUNCEMENT ABOUT THE NEW DOCTOR!
Everyone: We know that, BBC. Are you going to announce it?
BBC: WE HEREBY ANNOUNCE THAT WE WILL ANNOUNCE OUR ANNOUNCEMENT ON SUNDAY!
Everyone: Can we have a trailer for the 50th anniversary?
BBC: NO. YOU CAN HAVE AN ANNOUNCEMENT. IN THREE DAYS.
Everyone: But you showed it at-
BBC: ANNOUNCEMENT. SUNDAY.
Everyone: Actually we've known that all d-
BBC: ANNOUNCEMENT!!
The future LIES this way? Moffat?!twitter:bbcdoctorwho twitterde op zondag 04-08-2013 om 09:18:19Doctor Who Live: The Next Doctor, tonight at 7pm. “The future lies this way…” #DoctorWho http://t.co/5D6AH3vPxz reageer retweet
Rule 1.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:30 schreef Sprouts het volgende:
The future LIES this way? Moffat?!twitter:bbcdoctorwho twitterde op zondag 04-08-2013 om 09:18:19Doctor Who Live: The Next Doctor, tonight at 7pm. “The future lies this way…” #DoctorWho http://t.co/5D6AH3vPxz reageer retweet
Of denk ik weer te diep voor deze zondagochtend..
Je kunt het ongetwijfeld realtime meelezen op twitter.quote:
Ja daar ga ik wel vanuit ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je kunt het ongetwijfeld realtime meelezen op twitter.
Toen dr Who weer begon, wat was het 10 jaar terug, waren de kijkcijfers zo verschrikkelijk hoog, dat hadden ze sinds de jaren 70 niet meer gehadquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:06 schreef wdn het volgende:
Zegt genoeg he als de BBC het in het journaal gooit
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toen dr Who weer begon, wat was het 10 jaar terug, waren de kijkcijfers zo verschrikkelijk hoog, dat hadden ze sinds de jaren 70 niet meer gehad
Dus tochquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:46 schreef Sprouts het volgende:
It's a trap!![]()
Peter Capaldi? Die ook al in Fires of Pompeii zat en een grote rol in Torchwood had? Kan ik me bijna niet voorstellen.
Gewoon meedoen joh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:26 schreef Omentuva het volgende:
Mag ik overigens wel opmerken dat de dramatische taal té overdreven is?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:31 schreef Breuls het volgende:
Interessante keuze!
Berichtje gemaakt, natuurlijk:
Peter Capaldi is de nieuwe 'Doctor Who'
Ja daar zit een aflevering in hequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:33 schreef trovey het volgende:
Nu kan ik me de combinatie Tennant, Smit en de nieuwe Doctor ook beter voorstellen...wie weet gebeurt er wel wat in de Tardis als Tennant ze meeneemt uit Pompei.
Ik zat letterlijk 20 sec na de aankondiging op Wikipedia (kijken waar ie in had gespeeld)... Stond er al op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:38 schreef Breuls het volgende:
Leuk ook dat overal al mannetjes op Wikipedia bezig zijn te vermelden dat hij het is geworden.
Nee, wacht, ik keek verkeerd. Capadli is even oud als Hartnell toen hij begon, want Hartnell begon op 55 en stopte met 58. Gedeelde eerste plaats, dus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:49 schreef Breuls het volgende:
Capaldi is 55. Hartnell was 58 toen hij begon, en de rest was allemaal jonger, met Pertwee (54) en McCoy (53) dichtbij.
Capaldi is dus de op één na oudste nieuwgecaste Doctor.
En wat z'n favoriete gerecht is... zit ik in eens aan te denken nu ik je naam lees, Aardappeltaart met slagroom is wel iets voor een Doctorquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:54 schreef Aardappeltaart het volgende:
Mooie uitzending van de BBC! Maar het duurt nog zo lang tot we deze nieuwe Doctor gaan zien. Erg benieuwd wat hij kan en wat ze met hem gaan doen.
Ik vind Matt Smith zo leuk omdat hij lekker druk is en staat te springen en dansen etc, dat zie ik de nieuwe doctor niet doen eerlijk gezegd. Hij lijkt me vrij saaiquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't tof. Denk ik. Ik hoopte al op een wat oudere en hopelijk wat meer donkere Doctor. tof.
meteen al die jankreacties op Facebook ook van tienermeisjes die een jongere doctor wilden![]()
_!
Ja, ik ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:41 schreef Sprouts het volgende:
Jup, er gaan vast wat (oppervlakkige) fangirls sneuvelen! Ik hoop dat we met deze oudere Doctor weer eens wat zwaardere, donkere storylines krijgen. Ja, I know, het is een kinderprogramma. Maar toch!
Mja ik opzich ook wel een beetje maar dat komt niet echt door hem zelf maar meer door de afleveringen na Amy. Heb het idee dat ze niet zo goed wisten wat ze nog moesten doen en dat ze eigenlijk al wisten dat hij zou stoppen dus die verhaallijn is een beetje lame. Niet dat Clara niet leuk is verder, in tegendeel. Denk dat zij ook nog wel even de companion blijft van de nieuwe doctorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |