36k is ook gewoon een modaal loon, dat kan echt niet dat je dat per week verdiend als voetballer. Veel te weinig !!quote:
Alle blanken gaan daar ook weg jaquote:Op zondag 2 juni 2013 20:06 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ohja, lees het nu ook. Maar als je tegen AB moet spelen, speel je altijd tegen teams waar minstens de helft allochtoon is.
Mijn trainer zei laatst: Zo jongens, zaterdag spelen we eens een ander wedstrijdje. We spelen een interland.
Wie is de scheids?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef ThadCastle het volgende:
Tweede wedstrijd tegen Bayern. 2-1 uit verloren. 2-0 thuis voor 2x Moses. Robben na 20 min geblesseerd
Oh ja, okee, mooi hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef ThadCastle het volgende:
Tweede wedstrijd tegen Bayern. 2-1 uit verloren. 2-0 thuis voor 2x Moses. Robben na 20 min geblesseerd
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wie is de scheids?
Hoeveel toeschouwers?
In wat voor weer omstandigheden speel je?
GAM / [Football Manager] #160 Van de Jupiler League naar de Champions Leaguequote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef ThadCastle het volgende:
neequote:Op zondag 2 juni 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GAM / [Football Manager] #160 Van de Jupiler League naar de Champions League
okquote:
haha maar thad, daar moest je wel even een opkikkertje gehad van hebben, toen Robben geblesseerd raakte, dat scheelt natuurlijk gelijk een slok op een borrel, hihi. wel mooi dat je de 0 hebt gehouden ook. En tegen wie moet je in de volgende ronde?quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op zondag 2 juni 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tering kut vooringestelde Neuer die corners moet nemen![]()
![]()
![]()
Geen idee, maar het is zo irritant. Sowieso elke keer wisselen is al vervelend, maar nu drukte ik per ongeluk te laat op a, passede hij in de voeten van de tegenstander en scoort hij natuurlijk in een open goalquote:
Fucking mooi man..alleen deze uitvoering is echt vaginaalquote:
haha dat is wel heel erg. Heb nog nooit gehad dat mijn keeper de standaard nemer is eigenlijk..vaag. Dan maar even 1 CPU potje spelen en het instellen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is zo irritant. Sowieso elke keer wisselen is al vervelend, maar nu drukte ik per ongeluk te laat op a, passede hij in de voeten van de tegenstander en scoort hij natuurlijk in een open goal
USAquote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fucking mooi man..alleen deze uitvoering is echt vaginaal
Hoe doe ik dat preciesquote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha dat is wel heel erg. Heb nog nooit gehad dat mijn keeper de standaard nemer is eigenlijk..vaag. Dan maar even 1 CPU potje spelen en het instellen.
ik wil het land niet eens inquote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
USA![]()
misschien kom ik anders het land niet in.
1 potje tegen de CPU spelen in een offline toernooi..voor dat potje bij team management je setplay takers in stellen en dan dus dat ene potje spelen. Dan saved hij wel. Doe ik bij al mijn nieuwe teams een keer. Wisselen is echt irritant.quote:
Boeiend. Wij spelen teveel FUT en posten hier teveel.quote:
Ah oke, wel irritant ja maar enige optie. Dit team hou ik toch in deze formatie bij elkaar (of er moet nog een betere spits komen dan SIF Ya Konan maar dat betwijfel ikquote:Op zondag 2 juni 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 potje tegen de CPU spelen in een offline toernooi..voor dat potje bij team management je setplay takers in stellen en dan dus dat ene potje spelen. Dan saved hij wel. Doe ik bij al mijn nieuwe teams een keer. Wisselen is echt irritant.
hij kan trouwens wel ziek goed bouwenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeiend. Wij spelen teveel FUT en posten hier teveel.
Wat is je team waar die klene negert in speelt?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke, wel irritant ja maar enige optie. Dit team hou ik toch in deze formatie bij elkaar (of er moet nog een betere spits komen dan SIF Ya Konan maar dat betwijfel ik)
Edit: Kan dat ook tegen de Team of the week?
Kijk jij brengt echt meerwaarde in dit topiquequote:Op zondag 2 juni 2013 17:14 schreef Fuszy het volgende:
aantal posts: 20.508.
Nu 20.509 en misschien maar een keer stoppen
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat is je team waar die klene negert in speelt?
Jij kan beter wegblijvenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:39 schreef Baje het volgende:
[..]
Kijk jij brengt echt meerwaarde in dit topique
wat jij wilquote:Op zondag 2 juni 2013 20:41 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik ook oudere bronze spelers reviewen ? of alleen van elke totw met de silvers if's dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |