neequote:Op zondag 2 juni 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GAM / [Football Manager] #160 Van de Jupiler League naar de Champions League
okquote:
haha maar thad, daar moest je wel even een opkikkertje gehad van hebben, toen Robben geblesseerd raakte, dat scheelt natuurlijk gelijk een slok op een borrel, hihi. wel mooi dat je de 0 hebt gehouden ook. En tegen wie moet je in de volgende ronde?quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op zondag 2 juni 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tering kut vooringestelde Neuer die corners moet nemen![]()
![]()
![]()
Geen idee, maar het is zo irritant. Sowieso elke keer wisselen is al vervelend, maar nu drukte ik per ongeluk te laat op a, passede hij in de voeten van de tegenstander en scoort hij natuurlijk in een open goalquote:
Fucking mooi man..alleen deze uitvoering is echt vaginaalquote:
haha dat is wel heel erg. Heb nog nooit gehad dat mijn keeper de standaard nemer is eigenlijk..vaag. Dan maar even 1 CPU potje spelen en het instellen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is zo irritant. Sowieso elke keer wisselen is al vervelend, maar nu drukte ik per ongeluk te laat op a, passede hij in de voeten van de tegenstander en scoort hij natuurlijk in een open goal
USAquote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fucking mooi man..alleen deze uitvoering is echt vaginaal
Hoe doe ik dat preciesquote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha dat is wel heel erg. Heb nog nooit gehad dat mijn keeper de standaard nemer is eigenlijk..vaag. Dan maar even 1 CPU potje spelen en het instellen.
ik wil het land niet eens inquote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
USA![]()
misschien kom ik anders het land niet in.
1 potje tegen de CPU spelen in een offline toernooi..voor dat potje bij team management je setplay takers in stellen en dan dus dat ene potje spelen. Dan saved hij wel. Doe ik bij al mijn nieuwe teams een keer. Wisselen is echt irritant.quote:
Boeiend. Wij spelen teveel FUT en posten hier teveel.quote:
Ah oke, wel irritant ja maar enige optie. Dit team hou ik toch in deze formatie bij elkaar (of er moet nog een betere spits komen dan SIF Ya Konan maar dat betwijfel ikquote:Op zondag 2 juni 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 potje tegen de CPU spelen in een offline toernooi..voor dat potje bij team management je setplay takers in stellen en dan dus dat ene potje spelen. Dan saved hij wel. Doe ik bij al mijn nieuwe teams een keer. Wisselen is echt irritant.
hij kan trouwens wel ziek goed bouwenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeiend. Wij spelen teveel FUT en posten hier teveel.
Wat is je team waar die klene negert in speelt?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke, wel irritant ja maar enige optie. Dit team hou ik toch in deze formatie bij elkaar (of er moet nog een betere spits komen dan SIF Ya Konan maar dat betwijfel ik)
Edit: Kan dat ook tegen de Team of the week?
Kijk jij brengt echt meerwaarde in dit topiquequote:Op zondag 2 juni 2013 17:14 schreef Fuszy het volgende:
aantal posts: 20.508.
Nu 20.509 en misschien maar een keer stoppen
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat is je team waar die klene negert in speelt?
Jij kan beter wegblijvenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:39 schreef Baje het volgende:
[..]
Kijk jij brengt echt meerwaarde in dit topique
wat jij wilquote:Op zondag 2 juni 2013 20:41 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik ook oudere bronze spelers reviewen ? of alleen van elke totw met de silvers if's dan ?
Thanksquote:Op zondag 2 juni 2013 20:41 schreef zerokil het volgende:
[..]
Godverdomme, dat had ik niet verwacht
Mooi team man.
Kiessling, Mandzukic en Gomez dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks
Ya Konan was ongeveer de enige optie, maar die valt niet tegen. Wat een koning
Zijn imo voor naast Lewandowski geen optiequote:
neem pacewijnquote:Op zondag 2 juni 2013 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn imo voor naast Lewandowski geen optie
Nah lelijkquote:
Hij is wel uit packs, maar dit is een beetje overdrevenquote:
Je kunt ook NIF Reus in de spits zetten en Bastos op LM zetten. Scheelt je ook een hoop coins, al heb ik het idee dat je het daarom juist doet.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn imo voor naast Lewandowski geen optie
Kwam hem tegen op EA forum..zal wel coin transfer zijnquote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is wel uit packs, maar dit is een beetje overdreven
Haha ja weet ik, daar heb ik toen ook over getwijfeld, maar heb bewust voor Reus op LM gekozen, omdat die zo'n geweldige stats heeft. Misschien dat ik binnekort toch nog beslis om Reus spits te zetten en IF Schurlle LM te maken (Bastos heeft te slechte controle voor dit team, wel leuk voor een brasil team) en maak ik een tof 2de team erbij. Dat doe ik wel pas als alle TOTS uit zijn btwquote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt ook NIF Reus in de spits zetten en Bastos op LM zetten. Scheelt je ook een hoop coins, al heb ik het idee dat je het daarom juist doet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |