08:00 en 09:00 gaan vaak samen met elkaar.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:41 schreef Aberkullie het volgende:
Terechte klacht, er zouden aparte winkeltijden voor verschillende groepen moeten komen.
08.00 vrouwen met kinderen
09.00 Ria met een pittig kapsel
10.00 schoolkinderen met frikandelbroodjes
11.00 bejaarden
12.00 paupers die schultenbrau kopen
13.00-22.00 FOK!kers
De kans dat die kinderen ook maar enige invloed hebben op wat er wordt gekocht (behalve een zak snoep of chips) is gering, dus er is geen enkele reden dat ze er naar binnen zouden mogen aangezien ze toch alleen maar overlast veroorzaken.quote:
Gewoon buiten voor de deur netjes aangelijnd.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:44 schreef cricket het volgende:
[..]
De kans dat die kinderen ook maar enige invloed hebben op wat er wordt gekocht (behalve een zak snoep of chips) is gering, dus er is geen enkele reden dat ze er naar binnen zouden mogen aangezien ze toch alleen maar overlast veroorzaken.
Ja dan gaan ze daar zitten bedelenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gewoon buiten voor de deur netjes aangelijnd.
Een voetbalplaatje in het midden van de groep gooien en toekijken hoe ze erom vechten.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:04 schreef 2dope het volgende:
Gewoon die voetbalplaatjes voor hun gezicht op de grond gooien + erop stampen
Kan, maar gewoon thuis laten lijkt me praktischer.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gewoon buiten voor de deur netjes aangelijnd.
Hoe kan dat?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:21 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Hier zijn de supermarkten niet eens open op zondag
of een oud wijf met kleingeldquote:Op zondag 2 juni 2013 16:36 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik dacht net even snel langs de supermarkt te fietsen om een paar kleine dingentjes te kopen. Ik dacht snel klaar te zijn. Nooit in mijn leven heb ik zo fout gezeten. De winkel zat vol met huilende en rennende kinderen, yuppies, dikke Bertha's en onderdrukte Henkjes. Blijkbaar gaan die ''lekker gezellig met de kinders op stap om even de weekboodschapjes te halen.'' Gevolg: Enorm lange rijen, irritante alarmen van zelfscanners die ALTIJD werken behalve als er een Ingridje wilt afrekenen, huilende kinderen, enorme irritatie. Nooit meer. Van mij mogen de winkels weer dicht.
Hoi, ik vind je plaatje mooi, dus ik gebruik hem nu ook. Dankjequote:Op zondag 2 juni 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Woon je op de bible belt of in Drenthe of zo?
Mag niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:27 schreef BierKank het volgende:
[..]
Hoi, ik vind je plaatje mooi, dus ik gebruik hem nu ook. Dankje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |