Je moederquote:Op maandag 3 juni 2013 13:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik had laatst een filmpje gezien waar ze hoofden laten krimpen enzo, heb jij dat wel eens gezien? En wat is het vetste wat je hebt gezien?
Nee maare dat zouden de mummies van zuid amerika moeten zijn. Persoonlijk niet zelf gezien, maar in plaats van dat ze de organen er uithalen zoals in Egypte halen ze daar alle botten er uit en vervangen die dan door hout. Waarna ze gemummificeerd worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik had laatst een filmpje gezien waar ze hoofden laten krimpen enzo, heb jij dat wel eens gezien? En wat is het vetste wat je hebt gezien?
Ja dat was het!quote:Op maandag 3 juni 2013 13:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee maare dat zouden de mummies van zuid amerika moeten zijn. Persoonlijk niet zelf gezien, maar in plaats van dat ze de organen er uithalen zoals in Egypte halen ze daar alle botten er uit en vervangen die dan door hout. Waarna ze gemummificeerd worden.
Heb zelf niet zo heel veel met menselijke resten gewerkt, al heb ik wel een cursus Osteopathie gehad, wat dus inhoudt dat je kijkt naar de effecten die ziektes op botten hebben gehad. Daar zie je wel een hoop ranzige shit voorbij komen, zoals ruggenwervels die helemaal vergroeid en verbogen zijn van mensen die dus nooit rechtop hebben kunnen lopen. Vooral tuberculose en syfilis kwamen daar veel voorbij, ook op kinderbotten en dergelijke. Ranzige shit.
Ja dat zijn ook wel toffe dingen inderdaad. Vind je hier ook nog gewoon, al komt het vaak niet in het nieuws want geen belangrijk figuur. Maar ook hier zijn woonwijken en andere gebouwen over kloosters/begraafplaatsen heen gebouwd zonder ze eerst te ruimen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vond laatst wel grappig dat ze de botten van een Engelse koning onder een parkeerplaats vonden
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Anders grijpen Jan en Tristan toch gewoon even in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |