Ik ook, maar alleen om te kijken, zet er niks op.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik gebruik nog twitter, een van de weinige
haha ja ik ook, volg leuke mensen, vind het fijner dan spambook.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:16 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ik ook, maar alleen om te kijken, zet er niks op.
Wat is het nou, spam- of spacebook?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
haha ja ik ook, volg leuke mensen, vind het fijner dan spambook.
Oh oh oh tr gemacht?quote:
Niet eens, maar gewoon 2 kkr kinderen die nooit normaal kunnen doen en veels te irritant zijnquote:
Ja noem concrete voorbeelden danquote:Op maandag 3 juni 2013 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Niet eens, maar gewoon 2 kkr kinderen die nooit normaal kunnen doen en veels te irritant zijn
Komt wel goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Niet eens, maar gewoon 2 kkr kinderen die nooit normaal kunnen doen en veels te irritant zijn
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef MineraalWater het volgende:
Ik denk dat loon zou gaan huilen als hij dit zag.Mja, ligt eraan wat voor schedel het is natuurlijk. Gros wordt toch gewoon ergens in een doos gemikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar onplezierig ja!
Zitten geen lichtjes in, dan koop ik ze sowieso nietquote:Op maandag 3 juni 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voor Loon deze:
[ afbeelding ]![]()
Ik had laatst een filmpje gezien waar ze hoofden laten krimpen enzo, heb jij dat wel eens gezien? En wat is het vetste wat je hebt gezien?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan wat voor schedel het is natuurlijk. Gros wordt toch gewoon ergens in een doos gemikt.Maar onplezierig ja!
[..]
Zitten geen lichtjes in, dan koop ik ze sowieso niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |