quote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey leuk, CB had ook een dooie rat op z'n kop.
girl you look outstanding, the way your body's bangingquote:
Ahw, poepiesnoepie toch.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, poepiesnoepie toch.![]()
Kom maar even op schoot, dan doen we kroelenboelen eh, lekker tikkeltje van me.
![]()
![]()
![]()
zoquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
zodie is ckr opgepakt voor te lekkr zyn
![]()
Ze had te veel harten gestolen, denk ik.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
zodie is ckr opgepakt voor te lekkr zyn
![]()
Hondekopquote:
Lekker bekkiequote:
Zo noemde iedereen elkaar bij een falende supermarkt waar ik jaren geleden een bijbaantje had.quote:
Zeker omdat die Marokkaans is.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind Nadal sowieso lekker lichaam hebben, maar hij heeft gewoon iets. Weenie.Oh, dat vind ik dan weer niets.
Dat mag je wel een falende supermarkt noemen, jaquote:Op zondag 2 juni 2013 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo noemde iedereen elkaar bij een falende supermarkt waar ik jaren geleden een bijbaantje had.
Ik ook.quote:
Still hotter than you.quote:
Ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Zeker omdat die Marokkaans is.![]()
Channing dan?![]()
[ afbeelding ]
Wel een hele leuke werkplek daar.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat mag je wel een falende supermarkt noemen, ja
Klinkt aannemelijkquote:
Niet veel voor nodigquote:Op zondag 2 juni 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Still hotter than you.![]()
[..]
Ja.
Channing sowieso.
Die kassameisjes waren ook erg aannemelijk.quote:
Dan moet je mijn broer hebben. Een mix tussen hem en Sean William Scott.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:22 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik date onbewust jongens die op hem lijken kwam ik tijdje geleden achter.
Een docent (baas die overigens een boek over Ajax had geschreven) noemde een vriend van me ooit 's koeienkop toen hij teveel aan het praten was tijdens de les, zelden zo gelachen om een leerkrachtquote:Op zondag 2 juni 2013 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo noemde iedereen elkaar bij een falende supermarkt waar ik jaren geleden een bijbaantje had.
Foto?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan moet je mijn broer hebben. Een mix tussen hem en Sean William Scott.
Op een aanrecht?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die kassameisjes waren ook erg aannemelijk.
Whehe.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een docent (baas die overigens een boek over Ajax had geschreven) noemde een vriend van me ooit 's koeienkop toen hij teveel aan het praten was tijdens de les, zelden zo gelachen om een leerkracht.
Nee, ik ga geen foto's van mijn broer zomaar rondslingeren.quote:
Oh man, verhalen over 'excentrieke' docenten, koester diequote:Op zondag 2 juni 2013 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe.Een leraar van me zei eens dat de drie redenen dat hij leraar was juni, juli en augustus waren.
En een gevluchte Kroaat die in de kofferbak van een stel Nederlandse vrienden hier was gekomen.
quote:
Geweldig ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh man, verhalen over 'excentrieke' docenten, koester die.
Moet gelijk aan dat gifje van wise denken met die donkere kokquote:
Hoe heet hij op de foks?quote:
Ja goh, ik moest ook aan deze user denken.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet gelijk aan dat gifje van wise denken met die donkere kokdie van die lapjes laat bungelen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja goh, ik moest ook aan deze user denken.![]()
quote:
Wat een baas.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:31 schreef ntm het volgende:
Ik had een leraar op de middelbare school die altijd Spongebob wilde kijken in de les, hij had ook standaard een spongebob pet op
Pff had ik die maarquote:Op zondag 2 juni 2013 20:31 schreef ntm het volgende:
Ik had een leraar op de middelbare school die altijd Spongebob wilde kijken in de les, hij had ook standaard een spongebob pet op
Wat.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Er is eén juf waar ik een trauma aan heb, bracht gekookte eieren mee en stopten ze vol met met mayonaise en ketchup en dwong ons het te eten. (dead srs), was een raar moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |