Een uur later ofzo toen ik zat te roken moest ik even aan ons gesprek denkenquote:
1 uurtje maar???quote:Op zondag 2 juni 2013 19:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een uur later ofzo toen ik zat te roken moest ik even aan ons gesprek denken
Je moet je niet laten leiden door de onzin die ik hier uitkraam.. Ik zou zulke dingen nooit doenquote:
vrij weinig, en bij jou?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoeveel is er exact gaande?
Gisteren veel gedaan vanaf 06:00u, nog steeds moe dus een rustdag vandaag.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
if you say so.
nog wat leuks gedaan, of op fok gezeten?
gewerkt?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gisteren veel gedaan vanaf 06:00u, nog steeds moe dus een rustdag vandaag.You?
Nee, spontaan tourtje Nederland.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewerkt?
gisteren ook een lange dag gehad, dus vandaag ook rustig aan.
even de stad in geweest voor wat nette kleren.
daarna vond ik niemand die nog op het terras ging zitten
Ik doe daar ook boodschappen, so lucky to be alive.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:24 schreef MouzurX het volgende:
Tering ey, das bij mij om de hoek:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ek-albert-heijn.html
ik ben er ook nog steeds door geschoktquote:Op zondag 2 juni 2013 19:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, spontaan tourtje Nederland.
Heftig verhaal van het terras.
Dat hek heeft meer problemen als het op jou valt denk ik, superkrioquote:Op zondag 2 juni 2013 19:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik doe daar ook boodschappen, so lucky to be alive.
Ben over het algemeen vrij lief voor hekken hoor. =$quote:Op zondag 2 juni 2013 19:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat hek heeft meer problemen als het op jou valt denk ik, superkrio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
JE MOOIE OGEN, ZACHTE LIPPEN, ZO FIJN.
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:53 schreef Modus het volgende:
Laatste woorden van die vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Laatste woorden van die vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Waar hek dit aan verdiend?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Laatste woorden van die vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tranenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste woorden van die vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
With my pack on my back, down the road I will stray.
Laatste woorden van die vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.emotioneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Laatste woorden van die vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah joh. Mooie einde van haar leven. Mensen worden te oud tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tilly terror city.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]Zou zomaar kunnen kloppen in the 0-1-3 ja.
Laatste woorden van die vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee
quote:
Laatste woorden van die vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Haha lekker gek toch.quote:
Hihi, kan me precies inbeelden hoe schattig je keek bij het plaatsen van deze post.quote:
paintquote:Op zondag 2 juni 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Hihi, kan me precies inbeelden hoe schattig je keek bij het plaatsen van deze post.![]()
![]()
Doe normaal.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Hihi, kan me precies inbeelden hoe schattig je keek bij het plaatsen van deze post.![]()
![]()
:Squote:Op zondag 2 juni 2013 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga een nieuw kapsel nemen.
[ afbeelding ]
Hey leuk, CB had ook een dooie rat op z'n kop.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga een nieuw kapsel nemen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |