SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Aberkullie op 02-06-2013 02:52:08 ]
HAHAHAHA IEK BEN HEEL GULUKIG IEK GELD KRIJGEN VAN OVERHEID EN VAN RADIO, BEN BLIJ MAN.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:01 schreef Saisai het volgende:
terecht klacht TS, dit is oneerlijk en het zuigt.
gelukkig worden mensen met een karma van -10 nooit echt gelukkig met hun zielige kutleven en jij wel.
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:03 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
HAHAHAHA IEK BEN HEEL GULUKIG IEK GELD KRIJGEN VAN OVERHEID EN VAN RADIO, BEN BLIJ MAN.
Lijkt me vermoeiend, elke dag een toneelstukje opvoeren.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:03 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
HAHAHAHA IEK BEN HEEL GULUKIG IEK GELD KRIJGEN VAN OVERHEID EN VAN RADIO, BEN BLIJ MAN.
Is het ook gelukkig ben ik Europeaan en geen zandbakmongool.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
Lijkt me vermoeiend, elke dag een toneelstukje opvoeren.
Ja nu gaat het wel weer, maar ik ben natuurlijk wel een beetje geschrokken. Nu ben ik vooral boos.quote:
Gelukkig sterktequote:Op zondag 2 juni 2013 01:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja nu gaat het wel weer, maar ik ben natuurlijk wel een beetje geschrokken. Nu ben ik vooral boos.
Bedankt voor je interesse.
Als ik jouw dashboard ziet beloofd dat niet zoveel goed.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Denken dat je een type auto kunt herkennen
Geen probleem, het is een kut gevoel als iets gestolen is.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja nu gaat het wel weer, maar ik ben natuurlijk wel een beetje geschrokken. Nu ben ik vooral boos.
Bedankt voor je interesse.
Ey rustig sahbiquote:Op zondag 2 juni 2013 01:22 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
HEY MANG WE DENKEN HETZELFDE, VIRTUAL HIGH FIVE, HOPPPPAAA
De cd zat er nog in dus ik hoop dat ze er oorkanker van krijgen.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:24 schreef Stickertje het volgende:
Als je naar Justin Timberlake luistert dan verdien je het dat je radio nu spoorloos is.
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik denk dat een volkswagen golf is, HAHA!
Wel kut natuurlijk voor ts.
CHECK DAN DIE PLAATJE van mij!quote:Op zondag 2 juni 2013 01:40 schreef VMSDKR het volgende:
hoes0w hangt er een smartphone onder je stuur mattie
[ afbeelding ]
WELKE plaatje dan vriend zie niks. O die man ja HARDquote:Op zondag 2 juni 2013 01:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
CHECK DAN DIE PLAATJE van mij!![]()
![]()
![]()
![]()
Boven je post joh stuk verdriet!quote:Op zondag 2 juni 2013 01:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
WELKE plaatje dan vriend zie niks. O die man ja HARD
Ja, ik dacht plaatje als in afbeelding, zeg dan gewoon track droplul beetje mensen in verwarring zaaien.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Boven je post joh stuk verdriet!
JT is een baas!quote:Op zondag 2 juni 2013 01:24 schreef Stickertje het volgende:
Als je naar Justin Timberlake luistert dan verdien je het dat je radio nu spoorloos is.
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, ik dacht plaatje als in afbeelding, zeg dan gewoon track droplul beetje mensen in verwarring zaaien.
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:45 schreef Aberkullie het volgende:
Dat is het kaartje van de garage leeghoofd.
O bedankt jonges leek op aplequote:Op zondag 2 juni 2013 01:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dat is van algemene periodieke keuring vms!
Noujah bijna... dat kaartje is meer waard dan een ei-foon.quote:
Gewoon terugjatten, yolo.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Godverdomme ik voel de woede terugkomen als ik naar dit misbaksel kijk
Grote beurtquote:Op zondag 2 juni 2013 01:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dat is van algemene periodieke keuring vms!
Ik ookquote:
Euh nee, maar geef vooral gul bij de inzameling.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:54 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik wil je wel even lekker beffen Aberkullie om je op te vrolijken. En daarna neemt m'n vriendin je lekker met een voorbinddildo en trek ik me af op jullie af. Goed plan toch
Zouden ze niet raar opkijken als wij als Nederlanders bij hen hun autoradio's zouden gaan stelen?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon terugjatten, yolo.
Meeste scooters hebben geen autoradioquote:Op zondag 2 juni 2013 03:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zouden ze niet raar opkijken als wij als Nederlanders bij hen hun autoradio's zouden gaan stelen?
Zou wel een bazenactie zijn.
Dan kun je er toch weer zo'n 80.000 km ertegenaan!quote:Op zondag 2 juni 2013 03:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Net een nieuwe accu + distributieriem, mijn halve maandloon zit in die auto
quote:Op zondag 2 juni 2013 03:55 schreef jamesb het volgende:
[..]
Dan kun je er toch weer zo'n 80.000 km ertegenaan!
****Zonder radio****
quote:Op zondag 2 juni 2013 03:55 schreef jamesb het volgende:
[..]
Dan kun je er toch weer zo'n 80.000 km ertegenaan!
****Zonder radio****
Dat alle bontkraagjes hetzelfde zijnquote:Op zondag 2 juni 2013 04:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Nouja, je hebt in ieder geval wat geleerd nu.
Ik dacht meer aan dat je niet je radio in de auto laat zitten, ongeacht in welke buurt je bent.quote:Op zondag 2 juni 2013 05:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat alle bontkraagjes hetzelfde zijn
Wat een tegenstrijdigheden in je OP zeg. Een superdeluxe auto heeft natuurlijk al een "autoradio"quote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Aberkullie het volgende:
...heb ik een superdeluxe auto.
...chiquere buurt haal ik zelfs de autoradio er 's nachts niet meer uit, want ach, wie haalt die er nou uit.
...bontkraagmedelander weg had zien rennen...
Wel verdomd dat is/was mijn radioquote:Op zondag 2 juni 2013 08:35 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik heb nog een hele mooie JVC autoradio, met MP3 en je kan er ook je telefoon op aansluiten![]()
Helemaal als nieuw en van mij geweest
Ze doen het altijd als je ligt te slapen die rotzakken.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik zou hlml los gaan op zo'n neus nooit meer stoppen hamerklauwen erbij
Jaa maar dat vind ik echt niet kunnen hoor... Enige oplossing?quote:Op zondag 2 juni 2013 08:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze doen het altijd als je ligt te slapen die rotzakken.
FHF / Inzamelingsactiequote:Op zondag 2 juni 2013 08:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jaa maar dat vind ik echt niet kunnen hoor... Enige oplossing?
Tsja, minder vast slapen?quote:Op zondag 2 juni 2013 08:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jaa maar dat vind ik echt niet kunnen hoor... Enige oplossing?
Dat kan, maar ik rook elke avond zes joint en een halve fles black label, moet voor me autisme.quote:
Ok dan gericht droppen waar veel haaien zitten.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zelfs alles wat leeft in de oceaan willen dat tuig niet eens.
De ruit vervangen is een duurder garpje anders.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:06 schreef Pharkus het volgende:
Voor 5 tientjes heb je een nieuwe... In mijn schuur ligt er nog 1 te verstoffen.
Sowieso zijn auto's dure dingen en inderdaad lullig wanneer je weer dag moet klussen om de schade voor weinig te herstellen.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De ruit vervangen is een duurder garpje anders.
Verzekeringswerk en eigen risicoquote:Op zondag 2 juni 2013 09:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De ruit vervangen is een duurder garpje anders.
Ik dacht je een nieuwe luxe elite bak het beste allrisk kon verzekerenquote:Op zondag 2 juni 2013 09:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
WA dekt geen ruitschade noch diefstal.
Wat hardquote:Op zondag 2 juni 2013 09:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik dacht je een nieuwe luxe elite bak het beste allrisk kon verzekeren
WA+ dekt het wel, is niet zoveel duurder geloof ik. Maar goed voortaan je frontje eraf halen. Voor nu blijft het zuur.quote:
Ah en dan maakt het niet meer uit?quote:Op zondag 2 juni 2013 10:53 schreef TheAmazingSun het volgende:
Aan die foto in de OP te zien is het gewoon een pauperwijk waar TS woont.
Ja want dat kun je ook echt zien aan 2 meter parkeerplaatsquote:Op zondag 2 juni 2013 10:53 schreef TheAmazingSun het volgende:
Aan die foto in de OP te zien is het gewoon een pauperwijk waar TS woont.
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Aberkullie het volgende:
Hi FOK!kers,
Ik ben Aberkullie en ik ben Joods.
Edit: Help allen deze FOK!ker bij zijn ludieke inzamelingsactie, geef gul!
FHF / Inzamelingsactie
Terechte klachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juni 2013 03:48 schreef jamesb het volgende:
[..]
Meeste scooters gestolen fietsen hebben geen autoradio
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |